niedziela, 24 stycznia 2010

Nadchodzi... Victoriana! --> Blog Candy!

Wiele z Was z pewnością już o tym wie, że scrap.com.pl wypuszcza swoje pierwsze papiery pod marką Latarnia Morska? To wspaniałe wydarzenie i śliczna kolekcja VICTORIANA zasługują na święto, a takim świętem, którym my - projektantki Złote Rączki - będziemy cieszyć się razem z Wami jest BLOG CANDY, organizowane na naszych blogach równolegle.

Już jutro Victoriana trafi na półki sklepu scrap.com.pl i będzie dostępna w bardzo atrakcyjnych cenach - 1,7 zł za arkusz dwustronnego papieru i 9 zł za zestaw :-), a od dziś - zapraszam na candy!!!

Zasady są bardzo proste - proszę wpisywać się w komentarzach pod tym postem, wraz z opinią - który papier z kolekcji najbardziej Wam się podoba.
A oto nagroda dla szczęśliwego losowego zwycięzcy, jaką dla niego tutaj przechowam, do środy, do godz. 00:00, kiedy to odbędzie się losowanie :)

~~ Nagroda --> Kolekcja Victoriana + 2 x ćwieki vintage Latarnia Morska ~~







Dear international friends, please note, that this Blog Candy
 is for residents of Poland only. 

We hope to celebrate with you some other time. Thank you! 



Serdecznie zapraszam także na blogi pozostałych Złotych Rączek: Agnieszki, Ani i Agi (gdzie można wygrać inne nagrody), oraz na blog sklepowo-inspiracyjny - tam zawsze najświeższe info oraz przegląd całej kolekcji. ---> TUTAJ CAŁA VICTORIANA.

Ja już mam okazję popracować z tymi uroczymi papierami, udało mi się ostatnio zrobic m.in. te kartki walentynkowe:
~~ Bliźniacze kartki walentynkowe ~~










ZAPRASZAM DO ZABAWY! 

253 komentarze :

Kasia pisze...

moje faworyty to Marianne (te kropeczki!) i Emma :)

Andrzej pisze...

Mi się najbardziej podobają kropeczki Marianne :)

Alicja pisze...

Najładniejsza jest Lizzy, piękny odcień niebieskiego i brązu.

Dagmara pisze...

no to pierwsza...khem mnie najbardziej odpowiada Emma- taka zrównoważona :) ;)

Huma pisze...

Emma mnie chwyciła za serducho, choć wybór naprawdę trudny.

Kasiula pisze...

Mnie najbardziej urzekła Emma-cudowne połączenie kolorów. Ale wszystkie oczywiście są zachwycające :D

Madi pisze...

Wspaniałe Candy, wspaniałe papiery (wszystkie) i te Twoje szalenie eleganckie walentynki ;) extra

Justyna pisze...

Jestem bardzo chętna na to candy. Najbardziej podoba mi się Lizzy, ale Marianne też zwróciła na siebie moją uwagę. Pozdrawiam!

viva pisze...

Najładniejszy jest JANE - delikatny i uroczy :-).
I piękne karteczki Ci wyszły z użyciem tych papierków! :-)
pozdrawiam!

Olka pisze...

tak...mój typ to także Emma ;)

buziakkk pisze...

Wszystkie cudne, ale Marianne naj...!

Izabela pisze...

Mnie najbarziej urzekła Lizzy - uwielbiam połączenie brązu z niebieskim. Cuuuuudo :)

Annar pisze...

Zdecydowanie Fanny :)

Berberis pisze...

Wszystkie papiery są świetne - ale najbardziej podoba mi się Marianne

truskawkaM pisze...

powtarzać będę do znudzenia ;) Lizzy i Marianne za te kropki :)

piękne karteczki wyszły takie chłopięco -dziewczyńskie;)

Izzie pisze...

Wszystkie są piękne, ale Jane jest naj naj naj :-)

Ingrid pisze...

hej Karola,
oczywiście chcę się bawić :D
gratuluję ślicznych papierów Latarnii!!! są rewelacyjne!!!
wszystkie są świetne, aż nie wiem który wyróżnić...z całą pewnością Lizzy jest moim faworytem :)
ale mam chrapkę na cały zestaw i w poniedziałek "biegnę" na zakupy ;)
buziaki

Zuza pisze...

Marianne zdecydowanie :)

Tusia pisze...

Wszystkie papiery są piękne, ale moje serce skradła Lizzy :)

asica.p pisze...

Lizzy!!!

Pagata pisze...

wow..nie dosc ze papiery sliczne to i cwieki do wygrania.
moj faworyt to Lizzy

Anonimowy pisze...

trudny wybór, ale chyba Emma- wygląda jak deser czekoladowo-waniliowy. :D

pyt.ka

rudlis pisze...

Dla mnie mnie najlepsza jest Emma :)
Cudne są Twoje karteczki:*

pasiakowa pisze...

Wybór jest trudny, bo to świetna kolekcja :)
Stawiam tym razem na Marianne ze względu na stronę z małymi podziałami :)

Gonek pisze...

Ostatnio bardzo podoba mi się zestawienie brązu z różem, więc jestem za Fanny oraz Lizzy - brąz z niebieskim równie piękne.
Cała kolekcja jest śliczna!

nimucha pisze...

Elinor, za kolory i drobne wzory :)
Piękny dałaś przykład na to, co można zrobić z tych papierów :)

JaneB pisze...

Wszystkie są śliczne, ale najbardziej podobają mi się Jane i Lizzy!
Śliczne karteczki.

Barbara pisze...

Twoje kartki są piękne!!! a ja stawiam na Emmę ,no i zapisuję się na candy.:)

Margot pisze...

Marianne (bo wiele kolorów na jednym arkuszu) i Emma (kojarzy mi się z pierniczkami z marcepanem) :)

Niebiesko_Oka pisze...

Elinor!!!

Kartki przecudne :).

Ania z poddasza pisze...

Jane ponieważ jest cudnym tłem pod wszystko. I ten kolor!!

Rybiooka pisze...

Endi kropeczki :) hii
ja Emme wybieram i Lizz :)

xiarejka pisze...

najładniejsza jest oczywiście Lizzy- ma cudowne kolorki :)

Pia Gizela pisze...

Jane, Jane jest naj... dla mnie:)

Nesse pisze...

mój ulubiony to Elinor!
Papiery są prześliczne :]

mrouh pisze...

Już na pozostałych blogach napisałam, że najbardziej podobaja mi się "drugie strony" pierwszych czterech papierowych panien i tej wersji zamierzam się trzymac do końca:-) Chyba, że zmienię zdanie, jak pomacam na żywo:-)

Gosia-Kartkomania pisze...

Papiery są nieziemskie - z brązami moje ulubione :)

Kardamonowa pisze...

Emma jest przecudna!

Jagoda pisze...

moja faworytka to Emma :)

Enthia pisze...

Mi się najbardziej podoba Lizzy!

Yoanna21 pisze...

Moim faworytem jest Lizzy :)

Anonimowy pisze...

Lizzy i Elinor
Dorii

G-a pisze...

Mój typ to Elinor! Reszta tez super.

rachel pisze...

emma....to jest to!!!:)

miu pisze...

Mi chyba najbardziej podoba się Lizzy, ale wszystkie są super :)

elpimpi pisze...

Wszystkie są CUDNE ale powalająca jest Marianne! Te kropeczki!!! Prześliczne karteczki stworzyłaś! elpimpi (Kasia)

immacola pisze...

z całej kolekcji najbardziej podoba mi się Emma :) właśnie za kolory

Obsesja Kasiulka pisze...

Oczywiście FANNY!!!

joasiah pisze...

mi się wszystkie podobają z tej kolekcji
Karola cudnie stworzyłaś prace z tej kolekcji :)

samara84 pisze...

Elinor i Jane są śliczne

Ludkasz pisze...

Marianne i Fanny to moje faworytki,
a Twoje karteczki jak zwykle urocze:)

coco.nut pisze...

mnie sie podobają Elinor i Marianne, bo ja raczej kartki robię, a one dają dużo możliwości. z tych dużych najbardziej Lizzy, piękne kolory! :)

Crash pisze...

Piękne papiery i na prawdę trudny wybór.. ciesze się bardzo, że nie będę musiała wybierać i decydować się tylko w poniedziałek zrobię zakupy i bedle mogła obejrzeć je z bliska..

ps. a gdybym już na prawdę musiała ratować tylko JEDEN papier to chyba Fanny.. piękny, romantyczny delikatny..

Duś pisze...

Wow! I jeszcze tutaj, no szalejecie dziewczyny!
Najpiękniejsza dla mnie Marianne ;D

Pompi pisze...

Lizzy :)

Edzia pisze...

Wow i tu macie takie łakocie:) Fanny - zdecydowanie:)

krzysia pisze...

Ojej ! aż tyle szans ;)
Marianne !!! ale piękne są wszystkie.

Gosia pisze...

Wszystkie oczywiście piękne, a mnie zachwyciła Jane-bardzo delikatna

jolutka123 pisze...

Piękne karteczki!! Mnie najbardziej zauroczyła Mariane!!!A candy wspaniałe, ustawiam się i ja!!!

Anonimowy pisze...

Dla mnie cynamonowy brąz z błękitem tworzy idealna parę. Stąd wybór pada na Lizzy :)
Pozdrawiam
silence

JASPISOWA pisze...

Mnie do gustu szczególnie przypadł zestaw Marianne :o).
Pozdrówki serdeczne!!! :o)

jelonkaa pisze...

Elinor bo jest uniwersalna w swych kolorach

Justt pisze...

Lizzy, Lizzy, Lizzy! :)
Ustawiam się grzecznie. ;)

mazionta pisze...

Zdecydowanie Jane i Marianne, cudne papierki!

Guru pisze...

Zdecydowanie Marianne, za te małe różniaste arkusiki :)

Dominika pisze...

Emma najbardziej mi się podoba :)

A*Lisa pisze...

Ojjj, strasznie trudno się zdecydować, wszystkie są PRZEPIĘKNE!!! Ale jak trzeba wybrać to skłaniam się ku Lizzy :)

Info o candy u mnie:
alisapassion.blogspot.com

kisieltruskawkowy pisze...

Stawiam na Fanny - świetne połączenie kolorów.

marysza pisze...

lizzy!

mag349 pisze...

Dla mnie bezwarinkowo - Elinor :)

mamuta pisze...

Świetne papiery i nie umiem się zdecydować na jeden typ, mam kilka :)), dokładnie 6 :))

Dunia pisze...

hmmm trudne pytanie, bo mi najbardziej podoba się brązowa część Fanny i niebieska Lizzy. Dlatego właśnie wolę jednostronne papiery- te dylematy :o/

Pejtoon pisze...

z całą pewnością Fanny i Elinor :)

Miscela pisze...

WSZYSTKIE :)
ale najbardziej Marianne :)

Aluna pisze...

Zdecydowanie Fanny i Emma na scrapy... ale ponieważ głównie robię kartki, to stawiam na Elinor i Marianne. A Twoje kartki są śliczne :)

Magi pisze...

Moją faworytką jest Lizzy :)

Karola pisze...

Ciężko się zdecydować który papier najładniejszy ale chyba Emma wygrywa u mnie w rankingu.

www.karola-handmade.blogspot.com


Twoje karteczki z użyciem tych papierów są przepiękne.

Kamaftut pisze...

Moją faworytką jest Emma :)

marikusia pisze...

Tutaj też powiem, że jednak Lizzy zwyciężyła :)

k_maja pisze...

achhh, Karola, czarujesz po prostu! piękne prace!

Monia pisze...

Marianne zdecydowanie :)
Pięknie karteczki stworzyłaś :)

Lady Flufy pisze...

Fanny jest śliczna, jej kolory są bardzo smakowite :)

Alicja pisze...

Juz pisałam, że Marianne, ale może jednak Elinor..? :)

Doris pisze...

prześliczne cudeńka stworzyłaś, a papiery mniam mniam:) mnie najbardzie podoba się Marianne, ta strona z małymi "karteczkami" bardzo przypadła mi do gustu

.edith pisze...

Ciężko wybrać jeden ale stawiam na Emmę :) Lizzy też mi się bardzo podoba, a w ogóle to cała kolekcja jest śliczna! :)

Olga pisze...

Urzekła mnie Emma, ale wszystkie są ekstra :)

katharynka pisze...

Wszystkie piękne, ale gdy mam wybrać to Lizzy, Emma, Elinor. Ojjj gdybym tylko wygrała...

Anonimowy pisze...

Emma to dla mnie kwintesencja elegancji.

gosiek

Nieznośna pisze...

Chociaż moją ulubienicą jest Elizabeth Benet ;) to najbardziej podoba mi się jednak Marianne

jostek pisze...

Lizzy jest cudne :) choc i cała reszta jest wyborna :) hehe

Zuzik pisze...

Marianne wybieram!

Anonimowy pisze...

lizzy to prawdziwe cudeńko :-)

agutek_b pisze...

O rany, jaki trudny wybór. Wszystkie papiery są cudne ale chyba stawiam na Marianne.

Zielona pisze...

Najbardziej podoba mi się papier Marianne!! Po pierwsze róż a po drugie słodkie kropeczki :) :)

mana.j pisze...

Zdecydowanie Fanny

groszek pisze...

Przepiękna kolekcja, trudno się zdecydowac ale najbardziej przypadła mi do gustu niebiesko-brązowa Lizzy, moze dlatego ze to jedna z moich ulubionych postaci Jane Austen.a na drugim miejscu jest Emma.

AniaZosia pisze...

podobają mi się wszystkie, każda ma w sobie "coś" - ale ujęły mnie Elinor i Marianne - za pomysł :)

Alosha pisze...

Wszystkie papiery przepiękne, ale wybieram Lizzy :). Śliczne kartki ;)

Anna pisze...

Urzekła mnie Izzy :)

the craftroyalists pisze...

wszystkie są piękne :D

Agata pisze...

Lizzy jest najpiękniejsza! :)

dagszym pisze...

FAnny. nienbiańska:) staję w kolejce. dopiero zaczynam zabawę w scrap, ale to będzie dobra okazja:)

Joasiunia:) pisze...

Oj dobrze,że zamówienia jeszcze nie robiłam:) A najbardziej podoba mi się Marianne! Chociaż pozostałe równie piękne!

Kamilcia_W pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Paszczata pisze...

emma i fanny :D

Kamilcia_W pisze...

Marianne i Emma to moje faworytki, ale wszystkie są urocze, szczerze to dopiero jak zobaczę je na żywo wybiorę swoją faworytkę, jutro idę na zakupy ;)


PS. Karola karteczki są takie śliczne, mogą być bardzo uniwersalne bez tej "14"

Fryne pisze...

głosuję na Emmę :)
karteluchy przepiękne!!!!!!!!
ściskam i ogromnie się cieszę na tę kolekcję,
Ania

Dorota pisze...

Jane - piękny jest!!!

agni pisze...

Lizzy podoba mi się najbardziej, jest delikatny, uroczy taki :) A Twoje kartki mnie "zabiły", jak ja chciałabym tak umieć...

Anonimowy pisze...

ja stawiam na Marianne za pomysłowe karteluchy różnego rozmiaru, no i te kropeczki! Ale jeszcze Lizzy za kolorystykę - uwielbiam błekit z brązem
Kitty

druga szesnaście pisze...

Lizzy oczarowuje.

żyrafka pisze...

Marianne...wszystkiego po troszku:)

Ewa pisze...

Papiery cudowne, najbardziej podobają mi się wszystkie. Nie mogłabym kupić jednego bo nie wiedziałabym, który wybrać :)

Anonimowy pisze...

Papiery są niesamowite... ciężki wybór ale chyba Marienne i Elinor jakoś najbardziej do mnie przemawiają :)
humusia (Asia)

Craftyangel pisze...

lovely cards....very talented woman x

Gosia pisze...

Mój typ to Elinor :)

Mollik pisze...

Elinor :) chociaż wszystkie są cudowne

Agnieśka pisze...

Hm.. wybór trudny ostatecznie ograniczony do Fanny (strona różowa jest boska) i Marianne (obie strony są śliczne). Po dłuższym namyśle wygrywa Marianne - esencja wszystkich tych papierów, a do tego dająca możliwość zastosowania w bardzo wielu pracach. Nigdy nie miałam szczęścia w losowaniach, ale w tym przypadku grzechem byłoby nie spróbować :).

kobens pisze...

Emma i Lizzy, bezkonkurencyjne, choć cała reszta też smakowita :)

Ewik21 pisze...

Lizzy to moja faworytka

fusiafscrapping pisze...

Mój typ to Lizzie. Jakoś tak mi ostatnio na brązowo-niebiesko w duszy gra...

Bea pisze...

Lizzy!!!

made-by-ania pisze...

Dla mnie najładniejsza jest Lizzy, połączenie tych kolorów coś w sobie ma ;-)
Pozdrawiam cieplutko

ona_i_ja pisze...

Mi Lizzy podoba się nabardziej. Połączenie mojego ulubionego niebieskiego z ulubioną czekoladą... mniam :)

Gabcia pisze...

mój faworyt to Marianne :))

oshin pisze...

Panna Elizabeth Bennet zdecydowanie wygrywa :)

aggaw pisze...

Wszystkie piękne, ale chyba Lizzy najbardziej przypadła mi do gustu :-)
http://aggaw.blogspot.com/

milqin pisze...

Mi sie najbardziej podoba Maranne. Podoba mi sie pomysl na mele karteczki - zawsze bylam zaklopotana gdy nie wiedzialam ktory kawalek papieru odciac

funiaa pisze...

Lizzy i Marianne to moje typy :)

SentiMenti pisze...

Lizzy!!! najpiękniejsza

Sylvie pisze...

M*A*G*N*I*F*I*Q*U*E
bizous vivi

IwonaT. pisze...

Wszystkie piękne, ale Marianne najbardziej się mi podoba! Tak... :)

piekielna_owca pisze...

Lizzie !!!! naj naj naj naj najbardziej mi pasuje:)

Moriony pisze...

Emma dla mnie to kobieta idealna :)

finnabair pisze...

no to ja jestem fanka lizzy :)
piękna kolekcja - a ty jak zawsze polazłaś klasę światową :*

Kitty pisze...

Dla mnie najładniejsza jest Lizzy, piękne połączenie kolorów!!!

efinka pisze...

Lizzy jest mi najbliższa sercu :)

Anonimowy pisze...

Zauważyłem, że moja żonka śledzi te strony i chciałbym zrobić jej niespodziankę. Jeśli już muszę wybierać, a nie znam się to podoba mi się Elinor.

Edi

maggie pisze...

według mnie Elinor :) cudna :)

Pia Gizela pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Oliwiaen pisze...

Karola, cudowne karteczki!!! Po prostu cudowne, świetny dowód na to, że walentynka nie musi być różowo-czerwona, by chwytała za serce! :-))

A papierów najbardziej podoba mi się wszechstronna Marianne.

malandia pisze...

Karteczki wyglądają jak zaczarowane.
Najbardziej podoba mi się w kolekcji papier Lizzy, choć każdy w sobie ma to coś

Julapi pisze...

Elinor:)

Wrzosik pisze...

mój faworyt to Lizzy :)

BETIK pisze...

Ja wciąż nie umiem wybrać tego naj... ale twoje karteczki cudne są:)

Ajgacia pisze...

zdecydowanie Marianne. zwykle szukalam mocno wzorzastych, ale ostatnio przerzucam sie na spokojne i delikatne, takze napewno skusze sie na Victoriane :->

EwCik pisze...

Lizzy! :-)

Juunka pisze...

Zdecydowanie Marianne. Ze względu na możliwość cięcia na mniejsze ;]

Bo-Art pisze...

Grzecznie ustawiam siew kolejce po te słodkie candy... Mnie osobiście najbardziej podobają się Emma i Lizzy :)

Kulka pisze...

Chyba jestem facetem :-) bo zauroczyła mnie niebieska walentynka:-)
Elinor to mój faworyt (-tka?), choć wszystkie papiery piękne :-)

rosse5 pisze...

Jak dla mnie Marianne i lizzy, chociaż wszystkie są piękne...

http://rosse5.blox.pl/html

rybk_a pisze...

Piękna kolekcja. Głosuję na Marianne!

kasza pisze...

Mój faworyt Lizzy :)

Joanna pisze...

Cudne kartki stworzyłaś z tych papierów !

A papier - Fanny, choc wybór trudny

Barbarella pisze...

Emma i Lizzy :)

Sunflower pisze...

Mój faworyt to Lizzy

Jowita pisze...

Podoba mi sie najbardziej Emma

Anonimowy pisze...

Mi najbardziej podoba się Lizzy ze względu na fajne połączenie obu kolorów :-)
Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Mi najbardziej podoba się Lizzy ze względu na fajne połączenie obu kolorów :-)
Pozdrawiam!

JustynaK

Grabka pisze...

dla mnie naj jest Emma- takie lody waniliowo-czekoladowe :)

Madlinka pisze...

Ciężko jest wybrać jeden,ale wybieram Marianne:)

ARIZOONA pisze...

Marianne najpiękniejsze :)
Pozdrawiam
Ania
http://arizoona-hobby.blogspot.com/

ktrya pisze...

Stawiam na Elinor ;)

Monika pisze...

Mnie najbardziej podoba sie Fanny. pozdrawiam wszystkie natchnione.m.

Drycha pisze...

Lizzy najlepszy :) Na drugim miejscu Emma.

Natolin pisze...

Wszystkie są piękne, ale najbardziej pasują mi Lizzy i Fanny

pozdrawiam

Marcelle pisze...

Elinor, choć trudno się zdecydować. pewnie i tak zdecyduję się na całość kolekcji!!!

ami pisze...

zdecydowanie Emma:)

A...Nulka pisze...

Marianne.... i cała reszta :)

izunika pisze...

Cudne....

izunika pisze...

Cudne..
Piękne nazwy...
Pozdrawiam

garga_mel pisze...

Mnie najbardziej podoba się Marianne.

paperina pisze...

wszystkie są piękne, chcę mieć cały komplet.

kigabet vel Ki pisze...

Lizzy ... zdecydowanie ............. uwielbiam to zestawienie kolorów :)

Małgorzata pisze...

Najbardziej podoba mi się kolekcja Marinne ponieważ daje najwięcej możliwości twórczych - przynajmniej tak mi się wydaje...mi - początkującej.
http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

Kasmatka pisze...

Cudne są! Marianne:)

ipsa pisze...

Lizzy moją faworytką:)

Aszczka pisze...

Stawiam na Lizzy ;-)

kiciula pisze...

mnie najbardziej podoba się Jane :) pozdrawiam :)

zosiurkowa muma pisze...

Lizzy :))

Ola pisze...

Witaj

Ja oczywiście z przyjemnością ustawie się w kolejce po te słodycze

Najpiękniejszy jest papier Fanny
Jest bardzo kobiecy i będzie pasował do wielu albumów i kartek

Wszystkie są bardzo ładne choć na szczególną uwagę zasługuje jeszcze papier Emma

Bardzo trafiona kolekcja :D

Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

1. Lizzy
2. Elinor
3. Emma

a blixniaki walentynkowe... urzekające!
pozdrawiam,
pani balcerkowa ;-)

WeriWell pisze...

dla mnie Jane, za podobieństwo do Romancy, której mi brakowało ...

PATRYCJA pisze...

Ja strasznie ... wszystkie kropeczki Marieanne :)cudowna.

Rae pisze...

Lizzy! Za ten błękit i brąz :)

aventia pisze...

Emma :)

myosthis pisze...

urzekł mnie Elinor :)

Asiiad pisze...

Mnie urzekła Lizzy, to połączenie kolorów cudowne!!!

wemblisia pisze...

Wszystkie piękne, ale Jane i Lizzy to moje faworytki!

Cudne kartki!

wemblisia@interia.pl

gosia pisze...

Kolekcja przepiękna!!!!Wszystkie papiery cudowne. Jednak stawiam na Emmę- to jak pyszna gorzka czekolada z bitą śmietaną...;-)

Hogata pisze...

Elinor podoba mi się najbardziej :)
Świetne candy :)

mojakaty pisze...

Nie będę oryginalna,podobają mi się wszystkie.
Najbardziej jednak Lizzy

maretka5 pisze...

Moim faworytem jest Lizzy.

magda.matraszek pisze...

wszystkie są piękne, trudno wybrać tę naj naj... A Twoje prace jak zawsze zachwycajace! :)

helksa pisze...

Zauroczyła mnie Jane

Joanx pisze...

Marianne za mini wersje... ale kolorki z Elinor!

Mirabelka pisze...

Marianne - daje wiele możliwości przy tworzeniu kartek

Karola - przepiękne kartki!!!

Iwona iwonkainfo@o2.pl pisze...

Lizzy Lizzy Lizzy!!!

Anonimowy pisze...

WOW , zdecydowanie Marianne i Jane !!!
Ale cała kolekcja jest CUDNA !!!

Aga730

Kayla pisze...

Wszystkie super, ale najbardziej podoba mi się Lizzy.

LinkWithin

.