niedziela, 31 stycznia 2010

Kochać - jak to łatwo powiedzieć ;-)

Dziś nie będę się za bardzo rozpisywać, ponieważ mamy to szczęście, że jest niesamowicie dużo śniegu, cudowne słońce i tylko {-3} na termometrze - zatem wybywamy powygłupiać się na śniegu, aż grzech nie skorzystać!

Napiszę tylko parę słów nt. dzisiejszych obrazków - w ramach walentynkowej mini produkcji zrobiłam bardzo miłosny scrap z Różą - ponieważ nie umiem nazwać tej miłości, a raczej brak mi słów - wyrażam ją sobie w każdym Lo, tym razem - bardzo dosadnie :) Oprócz zdjęcia i wyznania jest także lista 10 rzeczy, które w niej kocham - bardzo prosta sprawa - pisałam spontanicznie i zajęło mi to jakieś pół minuty :-))) Myślę, że to świetny temat na Lo, wart wykorzystania także przy innych okazjach...
Poniżej dwie proste, walentynkowe kartki - jedna spokojna i słodka, a druga mniej słodka, mniej pastelowa, za to gorąca i mocna - jak dobra kawa , albo... miłość ;-) 
Wszystko to, co dziś prezentuję wykonałam z kolekcji Cupid - Pink Paislee, tutaj też raczej brak mi słów, aby wyrazić jak bardzo mi się ona podoba - jest cudowna - te kolory, te wzorki... mmm, pychota! Miałam wybór --> albo ją zjeść albo pociąć, więc wybrałam drugą opcję i obeszłam się smakiem, choć kiedy tylko zerkam na skrawek któregoś z papierów nadal staję się psem Pawłowa... :-D
W scrapie użyłam także pięknych tekturowych alfabetów, czerwony urzeka śliczną czcionką i brokatową powłoką, a ten w kolorze ecru - całkiem nowy produkt - jest świetnie "postarzony" od urodzenia :-D Bardzo je polubiłam i bardzo polecam! Udało mi się także metodą prób i  błędów wykroić sobie pożądany kształt serduszek, z czego jestem niemal dumna :_D zwykle wychodziły mi jakieś kulfony, tym razem jestem zadowolona, będę je więc powielać... za jakiś czas...
Ha, miałam krótko, a wyszło jak zwykle ;-) Dość gadania:


~~ I Love You ~~
- najzwyczajniej w świecie, a co!





~~ Kartka słodko - pastelowa ~~




~~ Kartka mniej pastelowa, ale za to gorąca ~~




Dziękuję za uwagę i Wasze odwiedziny i wszystkie ciepłe słowa i ja również --> bardzo ciepło pozdrawiam!! :* 

33 komentarze :

Monique/bloem pisze...

What a gorgeous layout and I love your cards!

Oliwiaen pisze...

Aż się ciepło na sercu robi od tych uczuć :-) Pięknie jak zwykle!

Brises pisze...

....piękne....

Darien pisze...

OMG!!!! Everything is Gorgeous!!! Love the lo and all the cards!! Amazing!!!!!!!

Маша pisze...

Korola, то что вы делаете, это просто потрясающе, я мечтаю сделать хоть что-нибудь похожее на ваши шедевры. Спасибо за ваше творчество!

betty_boop pisze...

Jak Ty to robisz Karolu, że każda praca jest inna i do tego każda przepiękna. Jesteś kopalnią pomysłów i wzorem elegancji.
Absolutnie uwielbiam wszystko, co wychodzi spod Twoich rączek :)

"niekiedy" pisze...

piękne, szczere i osobiste.
bardzo podobają mi się Twoje prace, Karolciu. pozdrawiam serdecznie, ewelina :).

Betty Kimmel pisze...

WOW!! I love the LO and the Cards are so beautiful!! Great Job as always!
Hugz
-BK

Annar pisze...

Scrap śliczny, karteczki jak zawsze urocze i bardzo pomysłowe :)

Niebiesko_Oka pisze...

Cudnościowy, ciepły, pełen uczuć scrap!
A kartki piękne :).

Lynn pisze...

I spy lots of beautiful Pink Paislee work!! They're soooo lovely Karola!! :)

PatiS pisze...

Cóż można rzec...Karola jak zawsze doskonałe, przejrzyste, dopracowane w każdym calu...BOSKIE!!

Snezhnost' pisze...

So beautiful page and card!!You are a great Master!! I fall in love with your works!!

kachasek pisze...

jak zawsze super, super, super... :)

Fryne pisze...

cudowna jest ta konstrukcja przy głowie Róży - zakochałam się w tym skrapie i karteluchach :D

Costa pisze...

Klimacik niesamowity !! Ale najpiękniejsza jest Twója Róża !! No rzęsiska ma nieziemskie ;)

Manon pisze...

you make realy lovely things!
So colorfull and sweet.
I follow you for a while now.
Greeting Manon

malavanka pisze...

Карола, у вас замечательные работы! Смотрю всегда с удовольствием, и часто вдохновляюсь ими! Спасибо за ваше чудесное творчество!

phamil pisze...

Love your newest stuff, and I really love the little clusters with the hearts on the one card in particular, but they're all super gorgeous!!!

Stéphanie papin pisze...

I also love your beautiful realisations, it is so beautiful and soft, i love it !

UHK Gallery pisze...

Wszystko cudne, ale, że kartki kocham najbardziej, to oczywiście one mnie powaliły najmocniej.
Zwłasza ta gorąca - hmmmm jaka pięęęękna!!!!!!!

teacher jessy pisze...

Your creations are so super gorgeous!! Love ur style alot :)

Uspari pisze...

śliczne. Nic dodać, nic ująć.

Shabanou pisze...

Very beautiful...i like sio much this paper and what you do with it!! bravo Karola!! Shabanou from France

Pompi pisze...

Pięknie !!!

Brenda pisze...

OMGOSH it is ALL sooo beautiful!!!
hugs
Brenda

Anonimowy pisze...

Ребята расслабтесь, побалуйте себя клубничкой там, где нагрузиться такие [url=http://fastgame.ru]flash игры[/url]

Anonimowy pisze...

Арендовать юридические адреса можно на основе договора аренды юридического адреса, договора на предоставление адреса местонахождения, договора субаренды или договора о совместной деятельности.

[url=http://www.lemann.ru/yuridicheskie-adresa.html] юридические адреса[/url]

Anonimowy pisze...

Новый сайт в 3D - бесплатный неограниченный доступ к материалам! http://www.eromania3d.ru

Anonimowy pisze...

Вот последние киноленты что я нашла в интернете из рабочих

Anonimowy pisze...

Варез - качай всё бесплатно.

Anonimowy pisze...

new movies
[url=http://www.omc-movie.com/?p=6777]Metropia movie[/url]
bootleg movie download
[url=http://www.omc-movie.com/?p=5789]Arthur and the Revenge of Maltazard movie[/url]
perfect online movie shop
[url=http://www.omc-movie.com/?p=5788]Ponyo movie[/url]
Hull
[url=http://www.omc-movie.com/?p=4820]Snow White and the Seven Dwarfs movie[/url]

Anonimowy pisze...

[url=http://god-n-devil-inc.livejournal.com/13959.html]Дизайн внутренних состояний[/url]

LinkWithin

.