piątek, 8 stycznia 2010

Kilka słów na temat...

...przyjaźni...?
Mój drobny wstęp do Walentynek... Z dużym wyprzedzeniem, dlatego można uznać, że to jeszcze nie o wielkiej miłości, choć uczucia bliskie sercu.
Zrobiłam niedawno parawanik - ramkę, bez zdjęcia, za to z cytatem, który - według mnie - świetnie oddaje istotę pokrewieństwa dusz :) I znów wyszło mi sztraszliwie romantycznie, ale... jak wiadomo, za kilka dni mi się odmieni i pastele pewnie pójdą w odstawkę na chwilę...
Zatem, jeśli nie masz mdłości na moje romantyczności i kwiecistości i pastelowości - zapraszam:

"Przyjaźń nie potępia w chwilach trudnych, nie odpowiada zimnym rozumowaniem: gdybyś postąpił w ten czy tamten sposób... Otwiera szeroko ramiona i mówi: nie pragnę wiedzieć, nie oceniam, tutaj jest serce, gdzie możesz spocząć."
Malwida von Meysenbug


Parawan - Ramka Romantyczno - Przyjazna :)










Nie wiem czy ramka mi się udała, jestem jednak pewna, że zdjęcia nie bardzo, ale zrzucam winę na pogodę, całe szczęście, że tak można ;-)
Ramkę wykonałam jako prezent, a użyłam przy tym: baz nawiasowych ze Scrapińca (uwielbiam je, są takie uniwersalne!), oraz materiałów dostępnych w scrap.com.pl - cudnych (mam wrażenie, że się wciąż powtarzam w takim momencie, ale faktycznie brak mi innego słowa!) papierów Websters Pages, oraz dodatków z linii Postcard from Paris, np. koronkowych ozdób, ślicznych kamei i kartek do journalingu, oraz oczywiście owalnych, kryształowych ćwieków Latarnia Morska i  białych kwiatków z Zestawu Romantycznego
Jeśli kogoś ominęła informacja o nowościach w sklepie scrap.com.pl- zapraszam na inspiracyjnego bloga!


Ściskam serdecznie i ciepło pozdrawiam! :*

35 komentarze :

Kayla pisze...

Piękna i bardzo karolowa w wyrazie.

Mirabelka pisze...

Brak słów na opisanie jak piękny jest ten parawanik!

asica.p pisze...

piękna ramka!!!jestem pełna podziwu dla tych rzeczy jakie tworzysz...

anusch pisze...

Wonderful artwork, love all details.

Rybiooka pisze...

Wprawdzie to nie moje kolory, ale ukłon składam za drobiazgi, za dopracowanie ramki !

viva pisze...

Przepiękna!!

Grabka pisze...

Piękna, że słów mi brak!

Pompi pisze...

Cytat rewelacyjny! a parawanik pełen cudnych szczególików, śliczny :)

Gonek pisze...

Ojeju! Tylko Ty potrafisz słodzić, słodzić i nie przesłodzić. Prześliczne to.

lena_wz pisze...

Pięknie wszystko łączysz! Podziwiam! :-)

SweetCandyDreams pisze...

to jest cudowne, dopracowane i przesliczne!

Audrey Pettit pisze...

Karola!! This is stunning! My jaw is hanging open, my friend!
You are fabulous!

Michelle pisze...

Wspaniała! A przy okazji - wszystkiego dobrego w nowym roku!

Еленкин pisze...

У вас просто золотые руки,которые творят чудеса!!!

zolushka pisze...

Невероятно красиво и очень нежно!!

Evgenia pisze...

All your works are stunning!

Nora pisze...

Karola, you are THE BEST!!!
Hugs,
Nora

nowalinka pisze...

Ale cuuuudny parawan :)

Brises pisze...

Jeszcze tu sobie westchnę też...

Ludkasz pisze...

cóż można powiedzieć....
znów pięknie:)!!!!!

-Renia- pisze...

Twoi Przyjaciele są wielkimi szczęściarzami :D.

Kitty pisze...

Karola, jesteś doskonała w tym, co robisz, Twoje prace są szalenie inspirujące!! Właśnie popełniłam swój pierwszy w życiu mini album, a inspiracje czerpałam z Twoich prac:) Pozdrawiam i życzę sukcesów!

madak pisze...

Jak zwykle! Cudo!!!!

N.Vardamir pisze...

Piękne !!!

Jolanda pisze...

I think I'm repeating myself (and everyone else who's writing a blog comment) but I really love the things you make.
I wish I was as good as you are.

Toodles,
Jolanda

Ann-Katrin pisze...

Wow! So beautiful! Love your use of colors and details! Thanks for sharing!

Oliwiaen pisze...

Gdyby ktoś mnie zrobił tak cudowną ramkę, to raczej nie podejrzewałabym go o uczucia tylko i wyłącznie przyjacielskie - serce (i to wielkie) widać jak na dłoni!!

ВАЛЕНТИНА pisze...

ЭТО ПРОСТО ВОСХИТИТЕЛЬНО И НЕЖНО!!!ЗАВОРАЖИВАЮЩЕ КРАСИВО!!! ПРОСТО-СУПЕР!!!

Kelly Panacci pisze...

This is so very beautiful Karola!
Happy New Year to you!
Kelly

eMeLiNe Seet pisze...

u are such an incredible inspiration Karola!! Congratulations on PinkPaislee's too !! :)

Hrustiashka-Кучеряшка pisze...

Karola,Ти-найкраща! Мені так подобається те, що ти робиш!!!!!! Кожна твоя робота зачаровує, в жодній немає нічого зайвого, все так солоденько, чудовно, мило!!!!!

cyga pisze...

pięknie wyszło, dobrze mieć przyjaciela, którego tak inspirujemy, że robi dla nas takie piękne rzeczy i dobrze mieć przyjaciela, dla którego warto robić takie rzeczy.

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

beautiful karola!

princess-peaches pisze...

Piękny!

Stacy Cohen pisze...

Oh wow!!! This is beautiful!!

LinkWithin

.