czwartek, 14 stycznia 2010

Kartkomania

W ostatnim czasie udało mi się poczynić trochę kartek, dziś mogę je pokazać - głównie dzięki temu, że Róża cudownie ozdrowiała i poszła do przedszkola.
Za wszystkie życzenia zdrowia i komentarze - pięknie dziękujemy! :*




Dwie pierwsze powstały na tzw. rozruch, a właściwie zostały wykończone, ponieważ gdzieś mi od dawna zalegały zaczęte i wczoraj na nie wpadłam w poszukiwaniu czegośtam:


~~ Serdeczne życzenia ~~
kartka z cyklu: Pocałuj żabkę w łapkę
kalka - j.w
kwiat - Prima Trellis Roses






~~ La Vie est Bonne ~~
kobieca, z amorkiem - słodkości nigdy dość ;-)
kwiat - Prima Camelot Roses Garcia
amorek - kwiaciarnia






Dwie kolejne powstały jako realizacja pomysłu pt.: "zrób coś nieświątecznego ze świątecznych papierów". :-) Ponieważ zostało mi trochę z linii Winter's Wings i Home for the Holidays - pomyślałam, że warto zrobić z nich użytek i wykonać coś... całorocznego ;-)


~~ Be Yourself ~~
wcale nie widać, że papier w "kropki" to naprawdę papier w...śnieżki :-)
użyłam: Webster's Pages - Winter's Wings (Petitte Papers)
litery - Prima






~~ Believe ~~
w domyśle: I Belive You Can Fly :-)
latać każdy może, a balonem to już woooogóle extra! ;-)
użyłam: Webster's Pages - Home for the Holidays (Petitte Papers)
koronkowe ozdoby WP - Whimsy Threads
kwiaty - Prima Trellis Roses, Hydreangea bukiet






I ostatnia kartka, również z zimowo - świątecznych papierów, którą wykonałam na comiesięczne wyzwanie na InspireME. Szczegóły - TUTAJ.
Wyzwanie polega na tym, aby z Nowym Rokiem spróbować nowej, dotychczas nie próbowanej techniki. Ponieważ wciąż pozostaję w przekonaniu, że techniki w scrapbookingu to temat - rzeka, a ja jestem gdzieś u źródła tej rzeki - miałam trudny wybór. Ostatecznie wahałam się między mocnym disstresingiem, poszarpaniem i tuszowaniem disstressami (taa.. słyszę ten śmiech, wiem, że to byłoby zabawne), ale wygrała zabawa w rolowanie. Nie wiem jak ta technika dokładnie się nazywa, ale polega na stworzeniu dekoracji ze zrolowanych kawałków papieru. Widziałam ją wielokrotnie na różnych pracach i bardzo mi się spodobała, gdyby nie to, że jestem niecierpliwus - spróbowałabym wcześniej. Tutaj także się nie popisałam - zaledwie kawałek takiej dekoracji udało mi się zrobić, ale spodobało mi się bardzo i pewnie będę rolować dalej w innych projektach - pssst - patyki do szaszłyków świetnie się do tego nadają!
Jednocześnie kartka ta jest moim pierwszym wkładem w tegoroczną walentynkową produkcję (nie przewiduję wielkiej manufaktury, ale zawsze jakiś początek musi być...)


~~ Always and Forever ~~
skrzydlate serce i rolki - eksprymentalne połączenie
użyłam: Webster's Pages - Winter's Wings (Petitte Papers)
napis - stempelek Kelly Panacci
skrzydła - Maya Road
kwiat - Prima Camelot Roses Garcia






--------------------------------------------------------------------------------
A na koniec  - nie uwierzę, jeśli ktoś jeszcze o tym nie wie - ale wszystko jest możliwe:
Scrap.com.pl ogłasza fantastyczne CANDY z okazji wprowadzenia nowych produktów marki Latarnia Morska! 
Codzień do wygrania pakiecik nowości - serdecznie zapraszam do zabawy!
Szczegóły TUTAJ!





Ciepło pozdrawiam i do zobaczenia niebawem! :*

35 komentarze :

antenucci pisze...

What beautiful cards!

Kitty pisze...

Karola, jak zwykle kartki są fantastyczne, a Believe dla mnie jest naj :)

Ewa pisze...

Kartki są obłędne, wspaniała praca!
Miło mi było przeczytać taki komplement :)

carina pisze...

Stunning cards!!!

Nadezhdinka pisze...

какие нежные карточки!!!! очень нравится )))

ofchinka pisze...

Восхитительно, я ваша горячая поклонница.

princess-peaches pisze...

Piękny! Projekt jest ładny! Lisa

Gonek pisze...

Rany!Ja nigdy nie będę mieć dość tych słodkości w Twoim wykonaniu.Prześliczne!

Ponyo pisze...

Beautiful cards!!!

Rossella pisze...

Queste card sono splendide! Sei una bravissima scrapper, io vorrei tanto realizzare delle card come le tue! :)
complimenti!

Marian pisze...

Hi there...What an inspiration you are for making such a beautifull cards! I really love the things you make..
greets from Marian-xx

Mirabeel pisze...

Cudowne kartki!!! Ostatnia rewelacyjna, już wiadomo co zrobić z paskami papieru ;) Buziaki!

Didelis\Gele pisze...

What beautiful cards!

nowalinka pisze...

Zaszalałaś, nie dość, że sporo kartek, to jeszcze każda niesamowicie piękna i wyjątkowa :)
Amorkowa i ta ostatnia i ta z balonem...Mrrrrr :D

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Coś pięknego, Niesamowite, urokliwe, romantyczne, ... No rewelacja.. aż mi ślinka pociekła,
Pozdrawiam,
Aga

Katharinka84 pisze...

OMG....
Same cudowności!!!
:D

Ann Terny pisze...

Wow stunning cards !!

Scossie Jane pisze...

Absolutely stunning xx

viva pisze...

FENOMENALNE!!
Obłędne, rewelacyjne, przepiękne, i dalej słów mi brak bo szczena mi opadła...

Annar pisze...

Fantastyczne prace !

Jowita pisze...

Karteczki sa bajecznie piekne

Mireille pisze...

gorgeous work Karola!
Congrats on the Webster's gig! way to go!

lena_wz pisze...

Piękne! Jesteś Mistrzynią! Cudnie wiążesz też koronki i tasiemki! :*

agni pisze...

jak Ty cudnie, cudnie dobierasz kolory! wszystko jest zawsze pełne harmonii, takiego... SPOKOJU. tchnie szczęściem. zazdroszczę! :)

Kamilcia pisze...

piękne kartki , szczególnie ostatnia mnie urzekła :)

Ludkasz pisze...

fantastyczne kartki!!!!

k_maja pisze...

wszystkie wspaniałe! ale te roleczki - rewelacja!

Kelly Panacci pisze...

These are all so beautiful Karola!
I recognized my stamp in there. Thanks for using it.
Kelly

TuKara pisze...

Piekne wszystko co tworzysz!!!

Filka pisze...

ale produkcja, cudne sa :)

dul pisze...

W głowie się kręci :).

cynka pisze...

przepiękne pastele...karaina łagodności...
i ta ostatnia pomysłowa baardzo!!!!

Tesa pisze...

It's so beautiful..

Lynne pisze...

Karola, your cards are just stunning!!! Beautiful craftsmanship!!! Just love them all!!

kobens pisze...

Absolutnie cudowne! Wszystkie!

LinkWithin

.