piątek, 29 stycznia 2010

Joyride! --> czyli wspominamy...

Gdyby komuś się wydawało, że ostatnio próżnuję... to jest w tym trochę racji, trochę godnego pożałowania przeziębienia i galopującego tuż za nim braku weny :-) Ale dziś czuję się lepiej, wstąpiła we mnie jakąś dobra energia i dzisiejszy post będzie - mam nadzieję - bardzo energetyczny!

CHA Winter 2010 dobiegły końca a ja nie miałam okazji pokazać co też nowego i wspaniałego zapodaje Pink Paislee! Ponieważ w ostatnim czasie tne i kleję te nowości - chciałabym Wam pokazać co udało mi się zrobić, z kolekcji, która - mimo swych "nie karolowych" kolorów - chwyciła mnie za serce :)

jeśli klikniesz na obrazek zobaczysz pełną kolekcję wraz z dodatkami - naprawdę warto!


Piękna kolekcja  - prawda? Przyznam, że miałam obawy jak sobie poradzę z taką radosną, energetyczną feerią barw, ale obawy minęły kiedy zaczęłam ciąć papier - zobaczcie co z tego cięcia wynikło:

~~ Joyride ~~

Wreszcie bardzo, bardzo długo odkładane zdjęcia znalazły godne siebie podłoże :)
Piękna symbioza - Te zdjęcia i Ta kolekcja zwyczajnie do siebie pasują. Jak ulał!
Zdjęcia zostały zrobione przez Jolę, dawno temu, podczas naszej małej wyprawy do warszawskiego ZOO.
Strasznie się cieszę, że wreszcie zostaną scrapnięte.
W tym Lo jest też coś specjalnego... spróbuj zmrużyć oczy i spojrzeć na tę kompozycję jak na jedną kolorową plamę... być może zauważysz, że układ przypomina kształtem samochodzik, w którym siedzi Róża ;-))) Taki trick ;-)


Tradycyjnie --- oprócz Lo zrobiłam kartki, takie oto:

~~ 4 U ~~


~~ I believe in you ~~


Tak mniej więcej wygląda kawałek mojej ostatniej produkcji - za oknem biało, a w sercu ciągle maj! Nowe papiery - a zdjecia z zamierzchłych czasów! Nowa energia - ale inspiracja stara... ojjj aż zakurzona, w dodatku... muzyczna :-)

Dla wszystkich, którym brakuje dziś sił, mają lenia, doła, źle się czują, mają ochotę ponarzekać i pomarudzić i ogólnie jedno wielkie "bleeh"- mam coś wspominkowego, może trochę Was to "ruszy" ;-) inspiracja muzyczna - apropos tytułu posta i tytułu mojego scrapa:

Pamiętacie Roxette? ---  ;-)))))


Pozdrawiam ciepło!! :*

18 komentarze :

Fryne pisze...

och Ty zdolniacho!!!!!!!!!!
cudnie wykorzystałaś tę kolekcję :)

Pompi pisze...

Jakże miło ogląda się tak doskonałe prace!!! Rewelacyjne od szczegółu do ogółu :)

Monia pisze...

Świetne LO, ale i tak najbardziej uwielbiam Twoje kartki :)

Rybiooka pisze...

Oj z tym dołem i smutami nie odosobniona jesteś :)
Kartka M I O D Z I O :)

finnabair pisze...

auuuuuuuuuuu zawyłam z głębi serca..kobieto, szalejesz!

Oliwiaen pisze...

No ba, pewnie, że pamiętamy :-))) Kompozycja LOsa od razu wydała mi się podejrzana :-) Ale dopiero po przyjrzeniu się można stwierdzić, że kolory "nie Twoje" - ujarzmione mistrzowsko!

Kamilcia_W pisze...

Dobrze, że choć u Ciebie tak energetycznie, świetne prace!!!

ewa pisze...

Karola-zawsze jak do Ciebie zaglądam to nie chce mi się z twojego bloga wychodzić!!!poydrawiam serdecynieŁ=

ania pisze...

Love what you did with the new PP stuff :)

Tomoko pisze...

OMG!!! These are adorable!!!! I absolutely love your work!!!

k_maja pisze...

nooo, cudna jest! a po Twoich wyczynach zachorowałam na nią całkiem :) tylko po co mi następne papiery? ;)

Zielona pisze...

Wow... podziwiam Twoją twórczość przy każdej okazji ;) Super zestawik

Uspari pisze...

Świetne. Jak zwykle przepiękne. Podziwiam panią ;). Szkoda, ze ja tak nie umiem. Mam nadzieję, ze kiedyś będę umiała przynajmniej w połowie tak robić :)

Dunia pisze...

Same cudowności- jak zwykle zresztą! Uwielbiam takie soczyste i wesołe kolorki. W sam raz, żeby wywołać wiosnę (choćby w sercu).

Lady Aga pisze...

Śliczne, radosne, można zapomnieć o zimie:)

Merethe93 pisze...

O M G, I don't find words to describe your cards and layouts!! You're an incredible artist!
You really inspire me!
Thank you!

Love from Merethe

Jaszmurka pisze...

No, lepiej trafić nie mogli. Plus ogromny z to, że mają Cię u siebie :P

Pozdrawiam :D

Filka pisze...

aaaaaaaa radochę mi zrobiłas :)))
Cudny scrap :*

LinkWithin

.