wtorek, 12 stycznia 2010

Dreamland... :)

Dziękuję pięknie wszystkim, którzy biorą udział w zabawie na InspireME, mnóstwo adrenaliny i radości - jak sądzę, wielka szkoda, że sama nie mogę pograć, ale wierzę, że tropy są tak łatwe, że nietrudno znaleźć odpowiedzi :) TUTAJ można zobaczyć podglądy wszystkich papierów z kolekcji Garden Gala, o którą grano wczoraj :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kawałek innej kolekcji, która zwie się Lullaby Lane i jest ... cuuudownie dziecięca. Jej temat przewodni to narodziny, noworodki, niemowlęta, starsze niemowlęta, małe dzieci, wszystkie cudowne momenty związane z dzieciństwem :) papier, który chcę Wam pokazać nazywa się Dreamland: (po kliknięciu na obrazek powiększy się w osobnym oknie)



Ponieważ nadal, po 5 latach życia Róży mam wiele zdjęć z naszych wspólnych początków, które jeszcze nie trafiły na żadnego scrapa ani do albumu, a postanowień przekładanych z roku na rok - conajmniej tyle samo - wiem dokładnie do czego użyję tej kolekcji kiedy tylko do mnie trafi - może wreszcie się uda przerobić wszystkie odkładane, zapomniane lub czekające na coś specjalnego - zdjęcia :)

A jeśli trafiłaś tutaj znów na poszukiwania w zabawie na InspireME - znów Ci się udało!

~~ znalazłaś trop! ~~
-------------------------------------
~~ you found a clue! ~~


Papier z Lullaby Lane nazywa się Dreamland  i ja czuję się od jakiegoś czasu jak w drimlendzie, miejscu w życiu, które specjalnie cieszy, w tym przypadku - zawodowo. Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się pochwalić sukcesem, podzielić radością... dziękuję Wam ogromnie, że byliście wówczas ze mną i tą radość podzielaliście, dawaliście wsparcie i dobre słowo - to są niezwykle ważne rzeczy, które zawsze wracają, bardzo je doceniam.

Dziś również chciałabym podzielić się nowiną, którą musiałam trzymać w sekrecie, a ciężko było, oj ciężko!
Dziś w nocy oficjalnie ogłoszono, że stały Design Team Websters Pages powiększył się o dwie nowe projektantki i ... jedną z nich jest cudowna Steph Devlin, a tą drugą... JA! :-)))))
Ok, jest euforia, są podskoki do sufitu, znacie mnie - wiecie jak ogromnie się z tego cieszę i jak ... ok, już brak mi słów aby to wyrazić, pozwólcie więc, że się powtórzę: to niesamowite wydarzenie to spełnienie moich scrapowych marzeń, doświadczenie, które mnóstwo dla mnie znaczy i zamierzam czerpać z niego jak najwięcej nauki i zabawy :))) Jestem podekscytowana i w szoku, wciąż tak samo jak wówczas kiedy dostałam zaproszenie do teamu... Juppi!

Na tę okazję zrobiłam Lo, tym razem przybliżone A4, więc jakieś tradycyjne 8 x 11 cali, mega softowe, trochę kolorowe

~~ Looking for the Summer ~~









Dziękuję serdecznie za odwiedziny i Wasze przemiłe komentarze wszystkim, którzy chcą tu zaglądać, a szczególnie dziękuję Marcinowi i moim Przyjaciołom (hej, Kochani, wiecie, że to o Was!), za wsparcie - bez niego nie było by dziś takiej radości i takiego dystansu do wielu rzeczy! 
***
Mam nadzieję, że wrócę tu do końca tygodnia, tymczasem borykamy się z chorobą Róży, która mam nadzieję osłabnie w ciągu najbliższych dni. Całusy!:*


18 komentarze :

Tusia pisze...

Wielkie gratulacje!! Podążanie za swoimi marzeniami to wspaniała wyprawa. Tak naprawdę niewiele osób ma odwagę to zrobić - a nagroda jest przecież taka... nieopisywalnie radosna :) Ja też mam córeczkę Różę. Zostawiłam swoją pracę podążając za marzeniami zawodowymi. Wiem, jakie to wspaniałe uczucie. Podglądam też czasem twoje prace - są piękne. Jestem w scrapowym przedszkolu albo nawet żłobku, ale takie prace "manualne" przynoszą mi relaks i dużo przyjemności.

Zdrówka dla córeczki. Pozdrawiam Cię ciepło.

Doris pisze...

widziałam juz niusa na inspireME, ale tutaj tez gratuluję:) bardzo sie cieszę razem z Tobą, zasługujesz na to w pełni, niesamowicie kreatywna z Ciebie osoba:) jesteś moją idolką :)

Lucy Edson pisze...

Congrats and welcome to the Webster's Pages Team, Karola!! You gorgeous style will be a fabulous addition!! So excited for you! :)

And the Lullabye line is wonderful, isn't it....can't wait to play! ;)

lena_wz pisze...

Ja jako stała Twoja fanka już Ci pisałam - ONI wiedzą, że jesteś WIELKA!!! Bardzo się cieszę!!! Wzruszyłam się... :* Ogromnie GRATULUJĘ!!! xoxo

Mnóstwo zdrówka dla Róży!

Humorzasta pisze...

Serdecznie gratulacje!

cyga pisze...

serdeczne gratulacje, dumna jestem, że jest tam "nasza",
scrapek z Różą w różanym ogrodzie bardzo malowniczy

MonaLisa pisze...

karola, to jest cos wspaniałego, naprawde wielki respect! twoje prace i styl pasuja do WP baaardzo, wiec po prostu jakbys tam byla stworzona :) Wielkie gratulacje!!!

Loreena pisze...

Cieszę się Karolino razem z Tobą. Od dwóch lat śledzę Twój blog i to co robisz. Podziwiam Piękno jakie masz w sobie i bogatą osobowość. Delikatność, romantyczność, z tym kojarzą mi się Twoje prace.
Lubię na nie patrzyć, bo ubogacają, inspirują. Jesteś moim największym autorytetem w sztuce scrapbookinu. Gratuluję i świetnie, że swiat dowie się jaką mamy w Polsce wspaniałą Artystkę.

Loreena pisze...

Cieszę się Karolino razem z Tobą. Od dwóch lat śledzę Twój blog i to co robisz. Podziwiam Piękno jakie masz w sobie i bogatą osobowość. Delikatność, romantyczność, z tym kojarzą mi się Twoje prace.
Lubię na nie patrzyć, bo ubogacają, inspirują. Jesteś moim największym autorytetem w sztuce scrapbookinu. Gratuluję i świetnie, że swiat dowie się jaką mamy w Polsce wspaniałą Artystkę.

Fryne pisze...

ojojoj, obie projektantki uwielbiam :*

powodzenia, Kochana!!!

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz gratuluję!! Uściski będą jak się spotkamy :* Dla Różyczki zdrówka!! I piękna praca!!

Niebiesko_Oka pisze...

Ponowne serdeczne gratulacje :D.
Scrap mega radosny!
Mnóstwa zdrowia dla Róży!

Hetty Hall pisze...

Congratulations Karola, that is fantastic news, I adore your work and can't wait to see more of it.
Hetty xx

Lady Aga pisze...

Karola, dziękuję za miłe słowa.

Ja do Ciebie zaglądam regularnie, inspiruje się albo po prostu cieszę oczy Twoimi pracami i pogdlądam, jak rośnie Róża:)
Strrasznie żałuję, że się wyprowadziłaś! Gratuluję sukcesów, którymi jesteś ostatnio wręcz zasypywana. Cieszę się, że właśnie z Tobą zaczynałam skrapową przygodę. Pozdrawiam
Agata

gooseberry pisze...

gratuluję z całego serca...

eMeLiNe Seet pisze...

CONGRATULATIONS !!! what a fantastic choice and great addition !looking forward for inspirations !:)

Iwona Rutkowska pisze...

HURRA!!!! Bardzo się cieszę Karolciu, dopiero teraz o tym doczytałam, zawsze w Ciebie wierzyłam, od pierwszego spotkania :)Jesteś FANTASTYCZNA , masz ogromny DAR . To talent połączony z sercem, unikalne połączenie wrażliwości i umiejętności. Trzymam kciuki za kolejne sukcesy. Pozdrawiam

Iwona Rutkowska pisze...

HURRA!!! Bardzo się cieszę Karola, zawsze w Ciebie wierzyłam, od pierwszego spotkania. Masz ogromny DAR , talent. Unikalne połączenie wrażliwości i umiejętności. Trzymam kciuki za Twoje dalsze sukcesy. Pozdrawiam i ściskam mocno Iwona

LinkWithin

.