piątek, 18 grudnia 2009

Szkice ołówkiem :) Pencil Lines DT



Są pewne rzeczy, których się zazwyczaj nie robi. Ot tak. Nawet czasem nie bardzo wiadomo dlaczego, bo nie jest to konsekwencją jakichś założeń czy zasad - zwyczajnie - tak wygodniej :) Ja też mam takie rzeczy, jeśli chodzi o scrapbooking, których nie robię, bo... jakoś mi z nimi nie po drodze - a właściwie... częściowo miałam ;)
Np. nie tykam się mix mediowania, nie koloruję stempli, nie używam nitów, tuszy kredowych, maszynek do wycinania, nie czynię liftów i ... nie scrapuję wg szkiców/mapek, choć są to rzeczy, które albo lubię, albo szanuję ale podziwiam niejednokrotnie, bo sama albo nie umiem, albo zupełnie nie czuję, albo się boję.:)))
Do tej pory żyło mi się z tym nienajgorzej i scrapowało tak samo. Do tej pory, a właściwie do tamtej pory, kiedy.. ja - osoba, która ze szkicami scrapowymi ma na prawdę niewiele wspólnego, (poza poczynieniem paru szkiców na swoje warsztaty) - została zaproszona do Pencil Lines Design Team - międzynarodowego bloga, który w całości jest o szkicach, a za cel stawia sobie inspirowanie innych mapkami i ich interpretacjami. O! Taką to radosną nowinę mam dziś do przekazania ;) Oficjalnie w szeregi Pencil Lines DT wstąpię 1 stycznia, razem z drugą nową projektantką - fantastyczną Sashą Halloway, ale skoro na Pencil Lines pojawiło się powitanie - również ja nie omieszkam pocieszyć się tym faktem tutaj - z Wami, choć miałam zamiar zostawić to do nowego roku :) Jestem bardzo podekscytowana i mam nadzieję, że moja przygoda z mapkami będzie pełna świetnych momentów i inspiracji, tym bardziej, że zaczynam ją ... hoooop z górnej półki (wysokiej górnej półki!). A co jeśli z niej spadnę? ;))) To spore wyzwanie dla mnie, ale myślę, że także spore ułatwienie (chwilowo tak myślę - okaże się co będzie później) , dotychczas sama wymyślałam układy moich prac, albo zwyczajnie kleiłam pod wpływem impulsu i różnie z tym bywało, teraz mam nadzieję tchnąć trochę kompozycyjnego życia w moje scrapy :)  
A skoro postanowiłam podzielić się takim faktem, to aby go czymś zdjęciowym okrasić - pokażę moją wprawkę - scrap z PL sketch # 165: (ok, ten nie był dość trudny ;)

 FUN 
- znów rozbrykana Róża na osiedlowej karuzelce w obiektywie Cioci Reni ;) Znów 3 zdjęcia i znów ulubione Cosmo Cricket, tym razem Girl Friday.





A na koniec - jestem ciekawa - których rzeczy Wy nie robicie? Bo może warto zacząć...?
Pozdrawiam Was ciepło i życzę sympatycznego piątkowego popołudnia! :*

16 komentarze :

Fryne pisze...

Karo, wszystkiego naj w pencilach!!!!!!!!!!!! ogromnie Ci będę kibicować w zmaganiach z ich mapkami.

Teo pisze...

gratulacje

Ingrid pisze...

Huge congrats on the DT spot. So well deserved!! Your work is awesome. Can't wait to see your weekly contribution to the Pencillines blog. This lay-out is gorgeous.

micuch pisze...

jesteś niezwykle skromna :) myślę, że gdybyś zaczęła to wszystko robić co do tej pory nie pociągało Cię w scrapowaniu, czy w robieniu kartek to i tak efekt byłby bardzo dobry, bo przy takim doświadczeniu i talencie miałybyśmy kolejne powody do zachwytu. Masz jednak rację z tym, że niektóre techniki lub materiały z jakichś powodów omijamy... dla mnie jest to np. brak "ostemplowywania" - bo jeszcze stempli nie kupiłam, lub ciągłe odkładanie na później pracy z jakimś albumem - bo sie trochę boję a trochę niekiedy czasu na wszystko brakuje...o rany!!! ale się rozpisałam! a jeszcze pogratulować powinnam, więc wszystkiego dobrego na nowej drodze życia:) !!!

Ludkasz pisze...

Gratulacje:)

Oliwiaen pisze...

Przede wszystkim gratulacje - i to podwójne, bo Twoje LOsy są tak dopracowane, że byłam pewna, że przynajmniej przy niektórych korzystałaś z jakiejś mapki - a tu proszę, talent wrodzony :-)
Tym bardziej zasłużone miejsce w DT.
A co do tego, czego unikam - to oprócz kolorowania stempli, które bardzo lubię, moja lista pokrywa się z Twoją :-)

Abby pisze...

Your work is so magnificent and inspiring!

Abby pisze...

Hi there, just wanted to pop by and thank you for visiting my blog and taking the time to leave a lovely comment....means a lot!

Abby:)

P.S. I enjoyed perusing through your lovely blog:)

Mirabeel pisze...

Jeszcze raz gratuluję Kochana!!:* Pozdrowienia z gruzowiska ;)

betty_boop pisze...

Odwiedzam Twojego bloga juz tak długo, że jedynie zdjęcia Róży uzmysławiają mi niesamowity upływ czasu. Niezmienne pozostaje Twoje mistrzostwo i mój zachwyt, rozwija się grono ludzi i firm, które się na Tobie i na Twojej twórczości poznają :)
Ogromnie się cieszę i rozpiera mnie duma, że jesteś polską wizytówką :)))

Fioletowe poddasze pisze...

Gratulacje!
Cudne scrapy tworzysz!

Tette pisze...

So sweet, absolutly adorable.

Koty Mamroty pisze...

Gratulacje,

ja też mam wiele rzeczy, których nie robię, między innymi jest to scrapbooking, ale bardzo lubię patrzeć na Twoje dzieła :)
Po za tym to wydaje mi się, że ciężko sobie uzmysłowić czego się nie robi, ale jest to dobry punkt wyjścia do rozpoczęcia czegoś nowego,

Pozdrawiam serdecznie!

Encza pisze...

Twoje prace jak zawsze, cudne. Uwielbiam Twoje pastele i to jak dobierasz dodatki, no i modelka jak zawsze urocza :)

Życzę Wam WESOŁYCH ŚWIAT !!!
pozdrawiam,
ania:)

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

beautiful Karola!

finnabair pisze...

Kochana - wielkie, ogromne gratulacje! Śledzić cię będę z uwagą.... szkicowy DT no no :)
Trzeba zawsze próbować nowych rzeczy - u mnie kciuki mocno zaciśnięte :*

LinkWithin

.