czwartek, 10 grudnia 2009

Rozważna czy Romantyczna?

Bardzo bardzo rozważnie starałam się używać materiałów z kolejnego zestawu, który otrzymałam od CraftyStash, aby zrobić wzorcowe prace do setu, który otrzymał nazwę Crafty Stash Kit - "Cute". Bardzo romantyczne materiały Webster's Pages tam były i bardzo chciałam to połączyć w całość - udało mi się zrobić 2 scrapy i kartkę i jeszcze trochę zostało - niestety nie zostało czasu :))), więc jestem przekonana, że jeśli ktoś kupi ten zestaw - wyciśnie z niego dużo więcej!
Zobaczcie zatem prace, jakie udało mi się zrobić z zestawem "Cute" i do których napisałam szczegółowe instrukcje krok po kroku wchodzące w jego skład.

"Cute" - tytułowy scrap, z Różą i jej kuzynką Madzią, ogromnie lubię te zdjęcia, myślę, że będą się jeszcze gdzieś tu niebawem przewijać... Zaszalałam z glimmer mistem - dzięki czemu Postcard from Paris nabrał nowego wymiaru :)))






"Family Love" - ktoś poznaje buzię? Mirabelka z rodziną użyczyli mi tych cieplutkich zdjęć do stworzenia kolejnego  Lo, to zdjęcia z ich wyprawy do Hiszpanii, więc pomyślałam, że dodam trochę balonów - symbolizujących podróż i duuużo romantycznych dodatków ;) Kwintesencja Postcard from Paris. :)








"You're an Inspiration" - kartka dla romantycznej osóbki, z podziękowaniem za wielce inspirujące doznania. Użyłam tutaj jeszcze trochę Websterów i stempelek ISC.




Dziękuję za Wasze miłe słowa, kawę postawię jak i nie omieszkam się wprosić na kolejną - kawy nigdy dość ;D Choć... ostatnio mamy w domu klimaty Yerba Mate :D Zanosi się na dłuższą komitywę ;)
Miłego dnia i Buziaki!:*

12 komentarze :

Pompi pisze...

Ile bym nie napisała ochów i achów to i tak będzie za mało żeby wyrazić jak bardzo mi się Twoje prace podobają!!! pozdrawiam :)

ponyo pisze...

Hi Karola,
Thanks for your comment! Your work is always beautiful! And they are so inspiring!

k_maja pisze...

te wycinanki misterne to po prostu OBŁĘD!!!! cudne prace!

Fryne pisze...

ta kartka to majstersztyk!!! reszta też of kors piękna i romantyczna :D

Iris Uy pisze...

your work never fails to inspire!! Would so love to meet you one day and scrap with you! Love you and your work!

Brises pisze...

No ciągle i wciąż zadziwiasz! Karolu, jak się patrzy na Webster'sy z Twoich prac, to ma się wrażenie, że one płyną, unoszą się.... A przecież wiem, na 100% wiem, że tam wszystko na amen przyklejone i nic nie fruwa - no działasz na moją wyobraźnię mocnoooo.

cyga pisze...

bardzo lubię Twoje prace z websterami i nie tylko, ale te szczególnie. Rzadko kto czuje je tak jak Ty. Sama mam je od miesiąca i dopiero dziś pocięłam, a o dodatkach to nawet nie myślę.

zielonooka pisze...

piekne prace jak zwykle!!!:)

Meriam pisze...

woowww youre first layout is def a fav.. they are all so sweet love your creations

betty_boop pisze...

Takie skarby i perełki są tylko u Ciebie Karolu :)
Dopieszczacz moje zmęczone oczęta i sprawiasz, że nawet padniętej marzy mi się scrapowanie :)))

OLIWKA pisze...

piękna jest ta kartka :):)

OLIWKA pisze...

piękna jest ta karteczka :):):) cudna

LinkWithin

.