środa, 16 grudnia 2009

Przemyt

Ponieważ lubię łamać odrobinę kolorystyczne i nie-kolorystyczne stereotypy - dwa wyzwania na Moxie Fab World wydały mi się idealne na porę kiedy tuż za drzwiami czyha świąteczna gorączka ale jeszcze można coś pokleić  :) Przemyciłam tam sporo różu i słodyczy, trochę ryzykowny to przemyt, ale mnie się ogromnie spodobało!

Pierwsze wyzwanie - Tuesday Trriger, które tym razem zaproponowała Nina Brackett, polegało na zainspirowaniu się świątecznie tym oto zdjęciem, pochodzącym stąd:



I ja się zainspirowałam tak (tłem jest papier z kolekcji Jolly by Golly Cosmo Cricket, do tego białe poinsecje i różowe perły - ćwieki Latarni Morskiej, wstążka satynowa Safisy ):





Drugie wyzwanie, to regularne wyzwanko na Moxie Fab World, tym razem pod nazwą "Wszystkie stworzenia duże i małe" - również polegające na stworzeniu czegoś świątecznego, ale ze zwierzęciem;
taką oto kartkę zrobiłam ja (także z Jolly by Golly Cosmo Cricket), a moim zwierzęciem jest ptaszyna na łyżwach, więc kartka jest zdecydowanie bardziej zimowa, mniej świąteczna, ale jest  :))





Mam w zanadrzu jeszcze jedną wyzwaniową pracę dającą kopniaka zimie, ale o tym już w następnym poście... Tymczasem dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawienie dobrego słowa i ściskam Was serdecznie! :*

33 komentarze :

micuch pisze...

ale cudowne!!! śliczniutkie są te ćwieki wykorzystane przy kwiatach gwiazdy betlejemskiej no i całość wzbudza zachwyt....

Moriony pisze...

piękne te karteczki... a te kolory...
jesteś mistrzynią w ich oskrapowywaniu

Kulka pisze...

Śliczne karteczki!
Najpierw spojrzałam, potem przeczytałam - i w pierwszej chwili myślałam, że ptaszyna to... wieloryb :-) Hi hi.
Pozdrawiam przedświątecznie :-)

karikara pisze...

jak zobaczyłam podgląd, to pomyslałam że uszyłaś....myślę konkurencja rośnie hahaha
piekne te karteluchy dziełasz, czy na wyzwania czy bez...

Niona pisze...

Very beautiful cards, tenderness!

lynn pisze...

beautiful!

Gosia pisze...

Przecudnie wkomponowałaś te kolorki.Śliczności!

Shiral pisze...

Piękna inspiracja, karteczki wyszło cudownie:) Szczególnie podoba mi się pierwsza, piękna.

nowalinka pisze...

Obłędne kartki :))

charli pisze...

Wow! These are both beautiful, although the first is my favorite! Good luck!

madziula pisze...

ptaszyna jest przesympatyczna!!

viva pisze...

bardzo piękne!

Ann Terny pisze...

Gorgeous cards !!

Ann

groszek pisze...

takie śliczne ze az dech zapiera! po prostu fantastyczne!

cyga pisze...

Bardzo radosne, landynkowe święta. Ciekawa interpretacja ze zwierzątkiem, mnie raczej świąteczne zwierzątko kojarzy się z osiołkiem lub owieczką, ale ptaszynki też mogą głosić dobrą nowinę, pozdrawiam.
Jeśli odetnie mnie od sygnału, to życzę już przemiłego świątecznego czasu.

Tenia Nelson pisze...

Gorgeous!!!!

Maren pisze...

These are stunning! Love them both.....fabulous & inspiring!
-Maren Benedict
Paper Crafts Go-to Gal

Ludkasz pisze...

urocze:)

Abby pisze...

GORGEOUS creations!

AgaB pisze...

Zawsze oglądam Twoje prace, Twój blog. Nie komentuję - bo ileż można piać peany na cześć Twojego talentu? Ale tym razem nie wytrzymałam - bo te różowe aż za duszę chwytają!!!!

Pompi pisze...

Śliczne są obie :)

domestic goddess pisze...

such beautiful cards Karola!

Brenda pisze...

Hi. I just found your blog from the Pencil Lines blog. Your work is so amazing and beautiful!!! I will have to come back and look around some more.

whoistracy pisze...

Karola, these are STUNNING! What a great take on the trigger. You've got me drooling over here.

Giovanna pisze...

Love your soft, feminine style Karola!! Congratulations on the Pencil Lines DT spot.

dul pisze...

WYMIĘKŁAM. Zwłaszcza przy kartce ćwiekami LM.

Cheryl Nelson pisze...

wowzers!! pure loveliness in every detail!! amazing!

gooseberry pisze...

landrynkowe, ale nie przesłodzone...kartka pięknie wyszła!

Cath pisze...

Beautiful approaches to this week's Tuesday Trigger, Karola! I'm so glad you played along! :)

Cath pisze...

Hey Karola! Thanks also for entering the All Creatures Great & Small Challenge in the Moxie Fab World! Happy holidays! :)

Rachel D pisze...

Love the birdie card! (And glad I guessed right at where to click to leave a comment...wish I knew more than English!)

Carole Janson pisze...

These are such beautiful cards.

Carole xx

mojkawaleknieba.blogspot.com pisze...

Cudne kolory,takie delikatne i subtelne.Całość po prostu śliczna!!! Pozdrawiam Agata.

LinkWithin

.