sobota, 5 grudnia 2009

Lewizna


Czasem słońce, czasem deszcz... a czasem nawet mróz - o zgrozo! Taka zmienna aura za oknem sprzyja cięciu i klejeniu. Mam sporo zaległości do pokazania, ale po kolei...

Najpierw komplet, który mógłby startować w konkursie Webster's Pages, jaki odbył się kilka miesięcy temu, a polegał na stworzeniu czegoś z wykorzystaniem "lewych" stron papierów, które są tak samo piękne, jak te "prawe" :))), niestety - powstał duuużo po czasie :)))

Taki oto "lewy" komplet mi wyszedł :)))



Pozdrawiam ciepło każdego, kto tu zabłądził ;) Ściskam serdecznie wiernych czytaczo - oglądaczy i dziękuję Wam za dobre słowo :*

15 komentarze :

Ludkasz pisze...

piękne:)

micuch pisze...

bardzo mi się takie pastelowe kompozycje podobają, ale mi jakoś nie bardzo udaje się w takich kolorkach coś ładnego stworzyć. Pewnie powinnam rozejrzeć się za papierem, który zainspiruje odpowiednio... pozdrawiam i jak zawsze z przyjemnością podglądam :)

nowalinka pisze...

Piękna ta lewizna :)

mamuta pisze...

Prawa czy lewa bez różnicy, jak zawsze mistrzowsko !!

betty_boop pisze...

Oj uwielbiam tu zbłądzić i błądzić...
W Twoim wykonaniu nawet papier pakowy zyskałby blask na miarę Webstera. Kolejna dawka cudowności i zachwytu.

Niebiesko_Oka pisze...

Cudności! cudności! cuuudności!!!
taka jest własnie "lewizna" w Twoim wykonaniu :D

Jolanda pisze...

This is great.
Could you please send over some of your creativity. You'rs so talented!!

Toodles,
Jolanda

Selenka0 pisze...

Byłam na swoim blogu, kliknęłam ,,następny blog'' i co zobaczyłam?! Jejku, jakie cudowne!

Pia pisze...

wow beautiful cards

madak pisze...

Właśnie dostałam te papiery i teraz siedzę i płaczę bo nie wiem którą stronę wybrać, po wizycie u Ciebie wpadnę chyba w histerię!

Nora pisze...

Just beautiful Karola! Visiting you ALWAYS makes me feel better ;)
Big hugs,
Nora

Audrey Pettit pisze...

How Gorgeous, Karola!! Love how you work the Webster's!

Wilma pisze...

O wauw!!! These are really gorgeous!!!

Lili pisze...

ale cudeńka! masz talent:) a webstera też uwielbiam i po prawej i po lewej:)

Edzia pisze...

Rety jak ty znajdujesz na to wszystko czas! piękne prace - jak zawsze ni opiszą ich żadne słowa!!!!

LinkWithin

.