poniedziałek, 14 grudnia 2009

Dziewczyna na 5!

O Róży rzecz jasna :) Jakiś czas temu znalazłam stare zdjęcie Róży, z czasów kiedy miała 1,5 roku, cudne loki i wiecznie roześmianą buzię oraz jakieś 60 % zębów, co wdzięcznie prezentowała na prawie każdym zdjęciu. To konkretne znalazłam nie w czeluściach dysku czy w szufladzie ale... na jakimś - kiedyś, dawno temu - zaczętym scrapie, co do którego miałam chyba jakąś wizję, która to wizja z kolei rozbiła się o jakiś niezwykle ważny czynnik (określany zazwyczaj chwilowym, uleczalnym brakiem weny hmm..). Znalazłszy zdjęcie - wycięłam je pieczołowicie, a w głowie kiełkowała nowa wizja - tym razem czysta, od początku do końca zrealizowana podczas jednego 1,5 godzinnego posiedzenia. Takie scrapowanie to ja lubię, a takie wizje mogłyby się zdarzać częściej :)))
Zatem - dziś Róża z 2006 roku - wtedy była taka maleńka i słodka... dziś jest nie mniej słodka, ale właśnie skończyła 5 lat! (czasem strasznie trudno mi w to uwierzyć - kiedy to minęło???) Czy to my, czy dzieci nam się starzeją? ;)

Róża {2006} 
- słodko, softowo, trochę retro i duuużo rewelacyjnej grzywki 
obcinanej w kąpieli - made by mama :D













Pozdrawiam ciepło! :)

24 komentarze :

Tomoko Takahashi pisze...

I love every detail of this layout!!

kachasek pisze...

śliczna dziewczyna i śliczny scrap :)

bomiel pisze...

Superowy!!!

-Renia- pisze...

Przesłodka i rozczulająca jest na tym zdjęciu Róża. Och...

A co do scrapa, to nie będę oryginalna i nie powiem nic nowego. Cudowny!!

cyga pisze...

Lubię twoje scrapy z Różą, czasem patrzę z zazdrością, bo sama mam 3 chłopców, i o takiej ilości różu kwiatków, i loczków mogę tylko pomarzyć.

Stéphanie papin pisze...

fabulous ! spendid !

Sandra pisze...

Another beautiful layout! I really love every little detail of it! And what a cute picture!

Darien pisze...

WOW! Gorgeous lo!!! I love every single detail!!!!

Ludkasz pisze...

sam urok:)

Jannie pisze...

Wow Karola, this is just beautiful.. Love the lay-out and the papers are wonderful..Love all the details too.

Hugs Jannie.

Zielona pisze...

Zajrzyj do mnie :) pozdrawiam

Charlotte Ravn pisze...

So beautiful! I love all the deatails.

Brises pisze...

O matko, ileż tu drobiazgów cudnie pozbieranych! Różeńka śliczna!

Kate pisze...

suuper wszystko takie przemyślane te kolory no porostu świetnie !!!

decomarta pisze...

Słodka dzidzia. Za takie loki dałabym się pokroić w plastereczki :) Karolciu, to dzieci rosną. My stoimy w miejscu :D

Wilma pisze...

What a great layout!!! I love all the details!!

Enthia pisze...

Piękny scrap :)

Anonimowy pisze...

Moja babcia mówi, że tylko po dzieciach i osobach starszych widać jak się człowiek starzeje. Ty nie zaliczasz się do żadnej z w/w grup więc jesteś młoda ;)
Zawsze zachwyca mnie dobrana kolorystyka Twoich scrapów. Wszystko ze sobą współgra.
A tu: http://gonek-scrapbooking.blogspot.com/
pokaże wnet scrapa, którego pozwoliłaś mi kiedyś podpatrzeć.Dzięki!

altalena pisze...

Fantastic LO! I love it!:)

Audrey Pettit pisze...

This is so completely beautiful, Karola! Just stunning!

domestic goddess pisze...

this is so beautiful Karola

Lynn pisze...

Oh my!!
What gorgeous cards you make Karola!!
And I love your layout, they're beautifully brimmed with details! :)

Sasha "sweet thang" Holloway pisze...

GIRL your work is flippin amazing .. so honored to work with you over at Pencil Lines let's do this ..

Annar pisze...

Jest cudowny !

LinkWithin

.