środa, 9 grudnia 2009

Biesiada

Taaak... zrobiłam sobie biesiadę, ucztę prawdziwą, z suto zastawionym stołem, ogólnym rozgardiaszem
i głośną muzyką. Ucztę sponsorowało Cosmo Cricket a ja popławiłam się trochę w papierach, naklejkach
i chipboardach z różnych kolekcji - mała odskocznia od Webster's Pages :)) Kiedy się już tak napatrzyłam, nacięłam i nakleiłam to okazało się, że wyszły mi z tego 2 scrapy, plus jeden dodatkowy (ok, aby nie było,
że Webster's poszedł w odstawkę!), po wnikliwej analizie okazało się także, że te trzy scrapy coś ze sobą łączy, a mianowicie:

- scrap 1 i 2 łączy kolor miętowy
- scrap 1 i 3 łączy kolor brązowy
- scrap 1 i 2 łączą guziki z pętelką
- scrap 2 i 3 łączą ćwieki
- scrap 1 i 2 łączą chipboardy
- scrap 1 i 3 łączy monochromatyczne zdjęcie
- scrap 1 i 2 łączy pękająca farbka i distress stickles


wszystkie jednak łączy:
- motyw okręgów, kółek, groszków, grochów i kropeczek
- kolor czerwony w różnym natężeniu
- kropki z farbki 3D

I zaręczam, że wszystkie te połączenie były zupełnie przypadkowe i nieprzemyślane :))) Serio. Serio.
Koniec gadania, czas na coś kolorowego, zapraszam na moje 3 scrapy:

Friends - Róża i Bartek

Ten scrap jest wynikiem zasadzenia się na cudowne zdjęcie, które naszym dzieciom zrobiła Aga, dzieciaki się bardzo lubią, tęsknią za sobą, należy im się scrap zatem, a nam się należało wyzwanie, więc poczyniłyśmy scrapy z tym samym zdjęciem, takie trochę udawane wyzwanie, bo ja wyzwałam Agę, po zrobieniu swojego scrapa - klik do Agi.
Dzięki niespodziance od Cosmo Cricket miałam okazję pobawić się najnowszą kolekcją - Nutmeg (jest taka słodka!)






Be Happy


Róża na placu zabaw u Cioci Reni i Wujka Mariusza - to są ci ludzie, którzy próbują rozbisurmanić mi dziecko, więc gdyby nie fakt, że są fantastycznymi przyjaciółmi a Róża za nimi przepada z wzajemnością, a nawet robią jej rewelacyjne zdjęcia - żadnego scrapa by nie było :D Na zdjęciach Róża z Futrzałką. W użyciu Cosmo Cricket z kolekcji Early Bird.






Make a Wish

Pomyślałam sobie, że zdmuchnięcie dmuchawca to dość blisko świeczki na torcie, w najbliższą niedzielę Róża zdmuchnie 5 świeczek, a ja posklejałam trochę świetnych Websterowych materiałów ze sklepu scrap.com.pl w jedną całość i zrobiłam scrapa - uwaga, uwaga - z ciemnym tłem, w dodatku w wielkie grochy :)






Dziękuję za uwagę, kto dotrwał do końca - tym razem stawia kawę (moja to: 2/4 + zw) ---> kto zgadnie cóż to - ma u mnie duże latte przy najbliższej okazji) - dziękuję też za Wasze odwiedziny i komentarze - miłego dnia życzę! :*


14 komentarze :

Mirabeel pisze...

boskie prace!!! zwłaszcza ten LO w grochy!! a 2/4 + zw to nic innego jak 2łyzeczki kawy/4 łyżeczki cukru + zw - pijesz zimna kawę ;) z dolewką wody z kranu ! :* uwielbiam Cię za to!!

Mirabeel pisze...

boskie prace!!! zwłaszcza ten LO w grochy!! a 2/4 + zw to nic innego jak 2łyzeczki kawy/4 łyżeczki cukru + zw - pijesz zimna kawę ;) :* uwielbiam Cię za to!!

Kamilcia_W pisze...

Aga dzięki za rozwiązanie zagadki bo by mnie gniotło, nie wpadłabym na to nigdy, szczególnie skrót "zw" już osądzałam Karolę o coś w stylu "z wkładką".

Karola prace oczywiście śliczne, na te wszystkie detale to się napatrzeć nie mogę. Cudowne!!!

Asia pisze...

4 łyżeczki cukru?? Rozpusta;)
Skrapy jak zwykle piękne, Twój blog jest niesamowitą inspiracją:)

Kate pisze...

genialna robota!!! pierwsza praca szczególnie przypadła mi do gustu ;D

Zielona pisze...

Hmm... ja też myślałam o kawie z wkładką i trochę mnie to niepokoiło :P

Scrapy cudne!!
Szczególnie Friends rewelacja :P) Uwielbiam kolor różowy w Twoim wykonaniu :)

Ann Terny pisze...

Great layouts ! Love your style !

Ann

Ludkasz pisze...

świetne scrapy:)

k_maja pisze...

piękne!!!

Brises pisze...

Ależ Ty pracowita mróweczka jesteś!
Cudne są!

Divine Design pisze...

wow I love your creations Karola!

Moriony pisze...

ten pierwszy skrapek jest cudny... napatrzeć się na niego nie mogę; ciągle tyle do zauważenia;
dwa pozostałe również piękne ale jakoś pierwszy najbardziej wpadł mi w oko :)

-Renia- pisze...

Zapraszam na kawę. Dotrwałam do końca uffff.....

Ciężko było :D.

Trudno się zdecydować na który scrap patrzeć. Bo wszystkie jak zwykle fantastyczne. Nie powiem, który mi się najbardziej podoba, ale Ty pewnie wiesz :D.

Pozdrowienia serdeczne :*.

kathj pisze...

I love all your layouts you have a beautiful style and you have used some beautiful embellishments

LinkWithin

.