poniedziałek, 23 listopada 2009

Zimowy Domek - 12 Days of Christmas Crop :)


Dziś ostatni dzień 12 Days of Christmas Crop na InspireMe i mój projekt tekturowego domku na zimę ujrzał światło dzienne :)
Kiedy poproszono mnie o zaprojektowanie czegoś związanego z zimą i Świętami nie namyślałam się długo - padło na domek, w końcu to jeden z moich ulubionych motywów i mam na prawdę wielką słabość do przeróżnych chatynek :) Podobne domki miały swój szczyt popularności jakiś czas temu, a ja pamiętam wspaniałe wyzwanie, które podjęłam z Agnieszką i Mariolką, polegające na stworzeniu takiego domku dla siebie nawzajem :)))

Dziś pokażę Wam co przygotowałam na tą szczególną okazję, a po szczegółowe instrukcje i informacje o nagrodach związanych z tym wydarzeniem, a także ewentualne pytania - zapraszam TUTAJ.



Bardzo dziękuję za Wasze miłe słowa i pozdrawiam ciepło! :*

24 komentarze :

Marsza pisze...

Nie piszę tu często, ostatnimi czasy, co nie oznacza że nie bywam.
Jednak tak jak Ty sama masz do Domków słabość, tak ja mam te słabość do Twoich domków(nie tylko, inne prace też bardzo lubię), tych papierowych, tych drewnianych i na patyku;)
Ten jest naprawdę śliczny!!!

Brises pisze...

Domek, powiadasz.... Ależ to jest nie domek, tylko grubaśne przytulne domiszcze. I na dodatek takie piękne!

Madi pisze...

Przepieknie zimowy i świąteczny ;)

Sandra's Scrapsels pisze...

Wonderfullllll! I love it!!
I like your style!

Bye bye!
Sandra from The Netherlands

Synnøve pisze...

This is absolut perfect!!! Wonderful! I just have to go scrapping RIGHT NOW :)))

lena_wz pisze...

Och! Ach! Padam... :-)

Tonje pisze...

Beautiful house you have made! And a great blog too with lots of inspiration!

Mirabeel pisze...

Piękny domek!! Cudne kolorki i rewelacyjny kursik ;)Uściski! :*

carol31 pisze...

wonderfull !!!!
marvellous !!!!

Ludkasz pisze...

rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!

Kamilcia_W pisze...

Karola domek cudny, kursik na medal, dziękuję ;)

Katharinka84 pisze...

OMG....
Oniemiałam z zachwytu... :)

SPARROW pisze...

Ja nie wiem jak się te śliczności wykorzystuje, ale po prostu za każdym razem jak parzę na takie projekty to w głowie mi się nie mieści ile się w głowie autorki mieści - tyle pomysłów...

Paulien van den Bosch pisze...

oh wow Karola...... This is simply GORGEOUS!!!!!!! so magical. Totally love it.

Loreena pisze...

it's just amazing!

Светлана pisze...

Очень красиво! Я в восхищении от Ваших работ!

gooseberry pisze...

ciepły, pastelowy i przytulny doemk ;) przepiękny...

Wilma pisze...

Wow!!! This is more than cute! Really, really love this!!!!

Flaviana Melo pisze...

Simplismente maravilhoso! Bela criação. Sucesso!

Katarina pisze...

To jest oficjalnie najpiekniejsza rzecz ktora widzialam!!! Odrazu biore link do tego postu i umieszczam na moim blogu pod: "fav cards/projects"
Pozdrawiam.

Andrea pisze...

Wow - what a wonderful idea! So many beautiful details - so very great!
Many greetings
Andrea

Jolanda pisze...

Ooooohh... I just love this!!!

Sandra pisze...

I'm speachless... What a beautifull, beautiful house! You're an natural!!!

Lalaith pisze...

It's very beautiful !
I'm loving this !

LinkWithin

.