poniedziałek, 2 listopada 2009

WP GDT :)))



Pod tym tajemniczym skrótem kryje się pewne - bardzo dla mnie ważne i radosne wydarzenie.
Ale po kolei:
Kiedy dawno, dawno temu, za górami, za lasami, za 7 rzekami odkryłam markę Webster's Pages - zakochałam się od pierwszego wejrzenia! To było TO! Romantyczny klimat, ciekawa kolorystyka i wzornictwo, które sprawiało, że znów szkoda było mi ciąć papierów, a jednocześnie pozwalało wycinać z nich mnóstwo drobnych elementów i potraktować jako dodatki, cudowne roślinne motywy. Fantastyczne olśnienie!
Wówczas kupiłam trochę papierów i zaczęłam ciąć, kleić, ciąć, kleić... itd. aż do kolejnego olśnienia, kiedy to okazało się, że jeden z Polskich sklepów scrapowych sprowadził moje wymarzone papiery - scrap.com.pl ma je w stałej ofercie - za co jestem niezmiernie wdzięczna, ponieważ teraz są na wyciągnięcie ręki i można "używać" do woli!
A później? Co było później... Kilka miesięcy temu otrzymałam pytanie czy mam ochotę być gościnnym projektantem Webster's Pages w którymś z jesiennych miesięcy. Ha! Czy miałabym ochotę? :D Jestem zaszczycona! I bardzo, ale to bardzo się cieszę!
I tak... zostałam gościnną projektantką Webster's Pages na InspireMe w listopadzie :) Wkrótce pewnie znajdzie się tutaj znów sporo prac z websterowych kolekcji, a dziś chciałabym pokazać jakie prace udało mi się wykonać w ostatnim czasie w związku z tym wydarzeniem:
Pogrubienie

Nature's Storybook:





Postcard from Paris:



I to już chwilowo wszystko, uff! :) Jeśli ktoś dotrwał aż do tego momentu - stawiam duuuuużą, mocną, czarną kawę ( z 4 łyżeczkami cukru!) - :)))

Pozdrawiam ciepło! :*


47 komentarze :

Mirabeel pisze...

Ale zaszalałaś!! Cudowne prace!!

Mirabeel pisze...

aaaa z wrażenia zapomniałam pogratulować ;)no wiesz, tak publicznie! GRATULUJĘ :*:*

Barbarella pisze...

ja poproszę kawę z mlekiem i tylko z 1 łyżeczką :)

Slicznie wszystko, absolutnie!!!

PatiS pisze...

Cudne!! jak zawsze piracowane i urocze:)

Doris pisze...

widziałam Twoje prace na Inspireme websterskim i tu na Twoim blogu:) gratuluje takich pięknych osiągnieć:) i pomysłów:)

Teo pisze...

piekne

serdecznie gratuluję

Rybiooka pisze...

Gratuluję !!!

ależ nas zasypałaś ;)

Bea pisze...

Nie mogę się napatrzeć na ten cudny zestaw!!! Co za post!!!

Gosia pisze...

Nie dziwię się że w tych papierach można się zakochać.i gratuluję
http://papierowamargaretka.blogspot.com/

Zielona pisze...

Gratuluję :) :)

To kiedy na tą kawkę zapraszasz :P?
Buziole :*

Lucy Edson pisze...

Yay!! So excited to have you guesting with us this month, Karola! Your projects are stunning!!

Anna-Maria pisze...

Po pierwsze gratuluję!
Po drugie - niedawno na swoim blogu napisałam że papiery WMP są okrutnie trudne i łatwo współpracy się nie poddają; napisałam również że nie widziałam dotąd prawdziwie kreatywnych prac wykonanych z papierów tej firmy - i tutaj, w komentarzu na Twoim blogu chciałabym oficjalnie wycofać się z tego ostatniego.
Jesteś absolutną mistrzynią stylu, który upodobała sobie firma WMP i uważam że jestes jej najlepszym "nabytkiem", szkoda że tylko gościnnym, może przedłużą z Tobą współpracę - czego życzę Tobie i im z całego serca :)

Oliwiaen pisze...

Widziałam już dzisiaj tę informację, bardzo mnie ucieszyła (taka patriotyczna duma mnie ogarnęła ;-)) i niniejszym serdecznie gratuluję.
Też uwielbiam WP, odkąd się pojawiły w Polsce darzę je miłością tyleż ogromną, co zazdrosną - żal ciąć każdy arkusz :-))
Prace pokazałaś przepiękne - jak zawsze.

Tanka pisze...

Beautiful! Very beautiful! Lay outs are so gorgeous!

Fryne pisze...

OH Karola!!! To cudowna informacja - życzę Ci z całego serca, żeby się rozstać z Tobą nie mogli po tym GDT :)))
i wierzę głęboko, że zakochają się w Twoich pracach, jak niżej podpisana.

Pasjoneria pisze...

Z zapartym tchem oglądałam prace zrobione tym papierem, urokliwe, ciepłe. Buzia sama się uśmiecha. Naprawdę jest co podziwiać . Gratuluję serdecznie awansu :-)

Ps....chyba taką samą pijemy ..no ja sypię minimalnie mniej cukru, za to sporo śmietanki jeszcze dodaję :-)

latarnia morska pisze...

Karolu, z całego serca gratuluję! :D Prace są przepiękne!

I choć najwidoczniej nic prawdziwie kreatywnego z tych papierów dotąd nie stworzyłam ;), to jednak ogromnie je lubię i cieszę się, że zachwyt nimi jeszcze mocniej nas łączy :)

buziakkk pisze...

Gratulacje! Stworzyłaś cuda! jak zwykle :) a kawy to Ty dużo musisz naparzyć nie mówiąc już ile cukru na to pójdzie...hihihi

Kamilcia_W pisze...

Prace cudowne więc zasypuj, zasypuj ile się da. Gratuluję całym serduchem wyróżnienia!!!!

Ludkasz pisze...

Gratuluję!!!
Papiery są cudne, ale Ty tworzysz z nich niepowtarzalne dzieła:)

Nulka pisze...

Karola ogromniaste gratulacje!!!
Czekam z niecierpliwością na kolejne przeobrażenia w Twoich zdolnych rączkach tych papierów :)

buziole :*

p.s. dla mnie czarną bez cukru ;p

jolasek pisze...

wielkie gratulacje (swoja droga - zasluzone w 100000% :) ) a jesli chodzi o prace... chyba nic nie napisze... takie cudne ze brak odpowiednich slow!!! :)

finnabair pisze...

to było:
1. w pełni zasłużone
2. absolutnie jak najbardziej oczywiste, że tak być musi
3. tylko dlaczego tak późno - nie znają się, że kazali ci tyle czekać
4. :**** gratuluję kochanam, gratuluję - jesteś WIELKA!!!!

betty_boop pisze...

Przede wszystki gratuluję, ale nie miałam żadnych wątpliwości, że jeśli komukolwiek z Polski, to właśnie Tobie WP zawdzięczają swoją popularność w Polsce. Mam nadzieję, że współpraca będzie stała i zaowocuje kolejnymi niesamowitymi pracami.
Absolutne mistrzostwo!
Zupełnie nie rozumiem, dlaczego mnie rozpiera taka duma, ale cieszę się, że to rozparcie jest Twoją zasługą :)))
Cudowne prace!

Tara Orr pisze...

to die for!! Each and every project you touch is perfection - ADORE your style!!

ScrappyBlueStones pisze...

To chwila, którą można się delektować dłuuugimi, zimowymi wieczorami:)

Gratulacje: i dla Ciebie i dla nich :D I niech Cię za nogi trzymają!!!

AGNIESZKA ELŻBIETA TRAWIŃSKA pisze...

Jesteś Czarodziejką,
Cudowne, bajeczne, delikatne,
Gratulacje i pozdrowienia,
Lengow

-Renia- pisze...

Moje GRATULACJE Kochana!!! W pełni zasłużone owacje, gratulacje, nominacje :D.

A prace.... cóż jak zwykle cudowne. Wręcz PRZECUDNEJ WPROST URODY!!! I tak mogę bez końca :D: bić pokłony, całować nóżki, rozpływać się w zachwycie, bo bardzo podobają mi się Twoje prace.

Buziaki. -Renia-

zielonooka pisze...

jak zwykle wszystko super dopracowane:)
piękne prace!!!
serdecznie gratuluję:D :*

kasiekw pisze...

No to się czuję na kawę zaproszona :-)

L'Hélène pisze...

Congratulations!!

madak pisze...

Gratuluje! A prace jak zwykle zapierają dech w piersi!

plastelle pisze...

Zapraszam po wyróżnienie za misterne i piękne kartki

elfik pisze...

gratuluje !!!!!!!!!!!!!! aprace sa przepiekne

Nora pisze...

It was a long time coming Karola!!! I'm so happy for you. We are in for a great treat ;)
Congratulations!
Hugs,
Nora

Fioletowe poddasze pisze...

Gratuluję!
Wcale mnie to nie dziwi. Twoje prace są piękne i starannie wykonane.
Co zresztą widać :)zestaw piękny!

krzycha pisze...

Jak zwykle przepiękne te prace. I karteczki są cudowne.

cyga pisze...

piękne prace, podziwiam je zawsze za kolorystykę, zawsze tak jasno, czysto i mimo mnogości dodatków wszystko gra
Gratulacje!

chris pisze...

Magnifique! Très beau!
*** LOVE LOVE LOVE !!!***
Je suis si heureuse pour toi Charles
Embrasser
Chris

Jessica pisze...

Wow!! Your creations are lovely!!! I've never been here before your an excellent designer. I'll definitely be visiting often!!

k_maja pisze...

Z serducha gratuluję!!! Choć wcale a wcale się nie dziwię :) Tylko Ty potrafisz z tych papierów wyczarować taki klimat! :*

Ann Terny pisze...

Wauw !!! Your work is so GORGEOUS ! I'n now also following your blog, LOVE your work !!

hugs, Ann

pattyo pisze...

Congratulations on being a guest designer at Webster's Pages. Your work is absolutely gorgeous. I am of Polish descent but do not speak the language.

quest pisze...

bardzo jak twój pracy, życzę więcej inspiracji i pięknych prac!
P.S. Przepraszam za język, cieszył automatycznego tłumacza:)

Marie Wisén pisze...

WOW!!!!! :o)

Hugs Marie

kigabet pisze...

podziwiam ... wpatruję się w delikatność twoich prac ... są jakby osnute mgłą ... nieco z innej bajkowej rzeczywistości a z drugiej strony tak cudnie realne !!!

Sher pisze...

captivating! i love the hot air balloon page, and the darling photo of her blowing the dandelion!

LinkWithin

.