piątek, 6 listopada 2009

Ramię w ramię...


"Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem."
A. CamusKursywa

Bardzo lubię ten cytat. Wydaje mi się, że takie "ramię w ramię" jest wykładnikiem pięknej przyjaźni. U mnie się sprawdza, mam nadzieję, że Róża też będzie miała tyle szczęścia :)
Dzisiejszy scrap prezentuje Różę i jej kuzynkę Madzię (czy też dla wybranych - siostrę cioteczną), wyglądają tak słodko trzymając się za ręce, Róża jest starsza od Madzi o rok i często to ona przewodniczyła w zabawach, stąd tytuł "Follow Me". Dawno się dziewczyny nie widziały, a przepadają za sobą, dlatego odkopałam ich ubiegłoroczne zdjęcia - tak oto powstał kolejny Lo z kolekcji Postcard from Paris zmiksowanej z Winter's Wings od Webster's Pages. Dodałam także trochę cudnych ćwieków Latarni Morskiej - pomarańczowych kryształków i białych pereł, oraz drobne chlapnięcia farbą crackle i glimmer mistem. :)
A ten wielki kwiat to nic innego jak najzwyklejszy w świecie kwiaciarniany goździk :) Podrasowany nieco, ale goździk!

Follow Me...

Ogromnie dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem, pod każdym postem i za Waszą obecność tutaj! :* Buziaki!

16 komentarze :

Kulka pisze...

Wcale nie goździkowy ten goździk, jest taki... dostojny ;-)
Śliczny, pogodny scrap! Pozdrawiam:-)

Bea pisze...

Karola, każdy Twój nowy post naprawdę cieszy me oczy!!!!

LaLi pisze...

Uroczy i wzruszający :)

viva pisze...

Pięknym cytatem zaczęłaś i piękny scrap wykonałaś. Jak zawsze nie mogę oderwać oczu od Twoich prac!

Drycha pisze...

sielankowo :)

Mirabeel pisze...

Śliczny, niezwykle delikatny... :)

ushii pisze...

Piękna praca, chociaż z taką modelką połowę sukcesu już masz w kieszeni :)...No, ale czy pokazałaś kiedykolwiek coś co nie było zachwycające? Ja zawsze jak do Ciebie wchodzę, podziwiam i zastanawiam się jak stworzyć coś równie ślicznego - uwielbiam Twój styl!I gratuluję sukcesu, w pełni zasłużony!

Pierwszy raz odważyłam się wstawić u Ciebie komentarz :)
Pozdrawiam,
ushii

Fioletowe poddasze pisze...

Jest piękny! Taki zwiewny, pastelowy, dziewczęcy.

Jowita pisze...

Piekny, nostalgiczny, ujmujacy i bardzo wzruszajacy scrap

Nora pisze...

Your blog is like going up to the clouds!
Hugs,
Nora

k_maja pisze...

zachwycający! taki misterny...

chwilka13 pisze...

boszszsz, kolejna perła!

betty_boop pisze...

No i jak tu nie kochać Twoich prac, kiedy są boskie i tak wyjątkowe?
Nie da się :)

Niebiesko_Oka pisze...

Karola scrap jest przepieknyyy!!!
mega urokliwy, bardzo dziewczęcy i delikatny
:)

kigabet pisze...

cudny ... taka mnogość elementów a mimo to taki spokojny - równowagę świetnie osiągnęłaś dzięki stonowanej gamie kolorów :)

Michelle pisze...

Scrap cudowny, a mnie - jako zbieraczkę rozmaitych "złotych myśli" i cytatów - zauroczyła także maksyma - piękne dzięki i za nią :)

LinkWithin

.