poniedziałek, 16 listopada 2009

Przebudzenie


Letarg odszedł w zapomnienie, a zastąpiła go wzmożona praca w nowej pracy, a właściwie pracach, ale chwilowo - cicho sza! :))) Jedyne co mogę rzec, to to, że nie ma mnie bo pracuję, nie obijam się, nie wyrzekam kompa, po prostu masa rzeczy do zrobienia, wkrótce się ujawnię.

Zamiast letargu i nicnierobienia nastało dużorobienie i ogólne rozedrganie między światem domowym a scrapowym stołem, ale to chwilowe i zaraz wszystko wróci do normy, jeszcze tylko, jeszcze chwilkę... echhhh!
W międzyczasie - w minioną sobotę prowadziłam warsztaty w zaprzyjaźnionym Centrum hobbystycznym Kreatywnie w Poznaniu. Po kilku miesięcznej przerwie znów ruszyłam z zajęciami, powoli, we własnym tempie, na tak zwany rozruch. Pierwsze zajęcia po przerwie tematycznie miały niewiele wspólnego ze scrapbookingiem, ot - tyle co materiały i narzędzia, niektóre techniki, ale miałyśmy mnóstwo zabawy z tworzeniem kompletu upominków, który tak lubię : notatnik + kartka. Jak zwykle było przemiło, sympatycznie, inspirująco, energetycznie, Panie przeurocze i bardzo zaangażowane, a dodatkowo - częściowo znane z craftowego światka - np. z forum Craftladies! :) Ciepło pozdrawiam Poznanianki! A najcieplej najmłodszą - Agatę :) Pamiętacie to moje zabawne zdjęcie ze zlotu, kiedy próbuję pokazowo zalterować domek, a za moimi plecami stoi/wynurza się nieznana nikomu dziewczynka z miną za 1000000 $ ? Tę właśnie dziewczynkę spotkałam w sobotę na zajęciach :) Długo głowiłam się czy to ta, okazało się, że tak, sympatyczne! Mam nadzieję, że i dla Was Drogie Panie zajęcia były tak samo radosne i inspirujące jak dla mnie!

Spotkamy się ponownie być może już za chwilkę, bo w piątek 20.11.2009, w tym samym miejscu - Kreatywnie, ul. Poplińskich 1, Poznań, na zajęciach podczas których wykonamy komplet: ramkę i kartkę na cudownej bazie nawiasowej ze Scrapińca - kto ma ochotę - zapraszam po szczegóły i do zapisywania się - TUTAJ.

Jedyne możliwe zdjęcie z zajęć - wszechobecny chaos; praca wre :) Mam nadzieję, że innym osobom pstrykającym - zdjęcia się udały - moja skrzynka mailowa zaprasza :)


A na koniec drobny dodatek w formacie 30 x 30 - kolejny scrap w ramach mojego listopadowego goszczenia się u Webster's Pages:

~~Panienka z Okienka~~
- w roli głównej oczywiście Róża, kolekcja Nature's Storybook i kwiaciarniany goździk po tuningu ;) (Glimmer Mist - jazz blue)
zdjęcie wykonane w sierpniu'09, na baszcie w Grodzie Santok ;)

Pozdrawiam ciepło, dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze i do ... następnego :)


9 komentarze :

Tina pisze...

I am so inspired by the work that you do, your layouts and cards are such an inspiration to me.

Rybiooka pisze...

Hahahah tak troszkę dalej i ja się na zdjątko załapałam ;)
Oj wtedy to był też chaos ;)

trzymam kciukasy !!!

krzycha pisze...

Kolejna przepiękna praca. No i śliczne zdjęcie. :D

Anna-Maria pisze...

fantastyczny, zachwycający pomysłowością i detalami scrap! :)
urocza róża w uroczej oprawie:)

aniarozella pisze...

Byłam na zajeciach i jestem niezmiernie zadowolona z kursu. Przemiła i bardzo profesjonalnie podchodząca do szkolenia Karola. Każdy otrzymuje pakiet prześlicznych materiałów do wykonania swojego notesu i kartki. Tak mi sie spodobało, że chętnie pobiegłabym na kolejne zajęcia dot. wykonania ramki. Pani Karolino pozdrawiam serdecznie i zapraszam na Craftladies.

Fryne pisze...

Karola, cudowny skrap! taki miękki, dziewczęcy, pachnący!!!
cudo.

finnabair pisze...

no i pięknie - tyle się u Ciebie dzieje:)Odezwij się jak się wreszcie z lekka odkopiesz:)Scrap cudny - i widze Glimmer mista! :*

k_maja pisze...

jest przepiękny! delikatny i niesamowicie wdzięczny - zupełnie jak Róża na zdjęciu :*

Sher pisze...

your work is simply stunning. I'll be stopping by often to awe your arts!

LinkWithin

.