czwartek, 19 listopada 2009

Home for the Holidays

To nie tajemnica, że uwielbiam motyw domkowy, staram się co jakiś czas jakiś domek "zbudować", w najbliższy poniedziałek będzie można zobaczyć tutaj i TAM mój domek wykonany na "12 Days of Christmas Crop" na InspireME, o którym już pisałam wcześniej, dziś jednak chciałabym pokazać Wam inną wersję domku, stworzoną także ze świątecznej kolekcji Webster's Pages _ Home for the Holidays, którą można znaleźć oczywiście w scrap.com.pl, dla którego ten projekt powstał.

Domek na święta - parawan lub kartka
( w puste miejsce w środku można wkleić zdjęcie lub wpisać życzenia)
Połączyłam w nim papiery 30 x 30 cm (można oczywiście skorzystać z mniejszego rozmiaru - zeszytów 15 x 15) z boskimi ćwiekami perłowymi Latarnia Morska, dodałam także trochę disstress stickles i farbki 3d.



Bardzo bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny, wyróżnienia i pozdrowienia, ja pozdrawiam bardzo ciepło i życzę Wam miłego czPogrubieniewartku!

28 komentarze :

kobens pisze...

absolutnie cudowny i perfekcyjny w każdym calu!!!

Pompi pisze...

Cudny domek! Tak wiele warstw, dodatków, kolorów - a wszystko na swoim miejscu, zgrane, dopasowane - rewelacja!!!

Justyna pisze...

Piękne, przepiękne! Wszystkie Twoje prace są cudne, nie mogę się napatrzeć. Pozdrawiam!:)

Zuzik pisze...

Piękny domek!:-)

bomiel pisze...

Śliczności!!!

Anna-Maria pisze...

matko jedyna jaka pracochłonna perełka! Każdy element tego foledru jest przepełniony świątecznym klimatem!!! Toż to jakieś cudo masochistyczne! :) ależ trzeba mieć satysfakcję po zakończeniu pracy nad takim maleńswem pelnym detali... podziwiam! :)

Hetty Hall pisze...

Saw this on Websters and loved it, your work is gorgeous!!

Nadezhdinka pisze...

Великолепная работа!!!! Очень понравилась )) сразу захотелось снега... и морозца с солнышком ))

Brises pisze...

Ach! Nic dodać, nic ująć. Kocham domki! Ten jest śliczny...

Teo pisze...

prześliczny

madak pisze...

Śliczny!

Yana pisze...

omg! this is gorgeous! love it! and the details - beautiful work!

carol31 pisze...

wonderfull !!!!

HandMania pisze...

Łaaaaaa po prostu cudowny!! Śliczny, perfekcyjny no brak słów. Łaaaałłłł :)

Oliwiaen pisze...

Też jestem fanką WP - Twój domek jest fantastyczny!! Chętnie bym liftnęła, ale przeraża mnie trochę ogrom pracy o.O

qrcza-k pisze...

Cudny domek... szczęka opada

Fryne pisze...

spuchłam analizując warstwy!!!
cudeńko i łodycz!

Ludkasz pisze...

cudo!!!!!

Justyna pisze...

znów ja - zapraszam po wyróżnienie:)

k_maja pisze...

magiczny!!!

latarnia pisze...

Śliczności! Świąteczne cacuszko :-)

ikrinka pisze...

Wonderful work! Very beautifully and festively! I in delight!

Magdziula pisze...

Buzia sam się śmieje...cudowny...

Katharinka84 pisze...

Piękny domek!!!
W sam raz do zamieszknia ;)

Magda* pisze...

już od jakiegoś czasu zaglądam na Pani bloga, przeglądam te wszystkie cudowne prace, i nie mogę wyjść z zachwytu :)) Wszystko jest takie śliczne a ten domek po prostu boski!! Ja dopiero zaczynam w scrapowym świecie (zrobiłam 3 kartki i tworzę album ślubny dla siostry :)) sprawia mi to wiele radości, a Pani blog jest między innymi dla mnie nieustającą inspiracją. Pozdrawiam i dziekuję za te cudowności, które mogę tu oglądac ;)

aniarozella pisze...

Domek jest cuuudny. Tyle wszystkiego, a jednocześnie trzyma fason, rewelacja.

Sagitta pisze...

Fiu fiu cudny !
Niesamowita jest ilość szczegółów

karikara pisze...

to jakies cudko, na pewno nie pocztówka, bez jaj, jedynie widze jako ramkę, piekne super śliczna rzecz, ściskam i pozdrawiam

LinkWithin

.