niedziela, 22 listopada 2009

Crafty Stash DT :)


Pisałam niedawno, że ostatnie tygodnie były u mnie pracowite i dużo się działo, a dziś już mogę trochę ujawnić dlaczego! :) Przynajmniej jedną tajemnicę :))
Pewnego pięknego dnia zaczęło się od zaproszenia do Design Team-u sklepu Crafty Stash, który nie dość, że jest świetnie zaopatrzony, to proponuje - bardzo ciekawą i bardzo docenianą przez scraperki alternatywę do zwyczajnych zakupów - zestawy (Craftystash Kits) dostępne pojedynczo lub za pomocą subskrybcji, w skład których wchodzą materiały różnych marek dobrane w taki sposób, aby udało się z nich jak najwięcej ciekawych rzeczy stworzyć. Do tego Crafty Stash ma w swojej ofercie warsztaty (Craftystash Crops), których program oparty jest o pracę DT, uczestnicy zajęć tworzą własne kompozycje bazując na tych stworzonych przez projektantki, oraz z pomocą ich szczegółowego instruktażu :)
Ogromnie się cieszę, że mogę być częścią grupy Crafty Stash, wśród tych bardzo sympatycznych i bardzo utalentowanych projektantek, oraz móc pracować dla Sue, która jest przeuroczą osobą :)))

Mój pierwsza praca dla DT to praca z trzema zestawami klubowymi, z których udało mi się wykonać 6 Lo, kartki i drobne akcesoria np. notes. Praca z zestawami była przednia, bardzo inspirująca - niektórych materiałów sama bym nie zakupiła/zastosowała, a tutaj okazało się, że świetnie dały się połączyć w całość.
Ponieważ jeden z tych zestawów pojawił się już w sklepie - mam możliwość zaprezentować cóż takiego z niego stworzyłam.

Pogrubienie
"Smile" - Róża nad brzegiem Wisły, warszawskie Młociny, 2008 :)


Karol - przyjaciel Róży, tutaj był bardzo mały, myślę, że miał ok. pół roku :) - oto co grozi zdjęciom powierzanym mi przez znajomych czy przyjaciół :)))


I jeszcze kartka, zwyczajne "haj!" :D
strasznie dawno nie wycinałam literek z papieru - tu się to przydało!

Do każdej z prac napisałam instrukcje, czyli kursy "krok po kroku" jak wykonać dokładnie taki sam Lo czy kartkę, które wchodzą w skład klubowego zestawu :), mam nadzieję, że okażą się przydatne a moje prace inspirujące.

Za jakiś czas pokażę co jeszcze udało mi się zrobić z kolejnych zestawów Crafty Stash, także tych przeznaczonych na warsztaty, tymczasem pozdrawiam ciepło wieczorno - niedzielnie i dziękuję bardzo bardzo za odwiedziny i komentarze! :*

13 komentarze :

Betty Kimmel pisze...

Beautiful as always!..Fantastic Job
TFS
-BK

kasiekw pisze...

super pracki, a ćwieki w kartce mnie powaliły

lena_wz pisze...

Karola, kocham Cię za ten Twój piękny styl. Ogromnie się cieszę z twoich nowych doświadczeń i wyzwań. Buziole :-)

Jolanda pisze...

Both the LO and the card are wonderful as always!!
I wish that I could make such beautiful things.

Brises pisze...

Ależ się cieszę Karolu! Pięknie scrapujesz, niech świat o tym wie!

Annar pisze...

Cudne prace ! Z niecierpliwością czekam na twoją kolejną !

micuch pisze...

gratuluję sukcesu zawodowego ;) moim zdaniem prace cudne, jak zwykle zresztą...

finnabair pisze...

!!!Doskonała wiadomość! Jesteś mistrzynią i widać to na każdym kroku i każdej pracy - boskie!

Stéphanie papin pisze...

pretty layouts, pretty cards, pretty little girl !

Pencil Lines DT Co-Ordinator pisze...

hi Karola
gorgeous work, please can you email me at pencillinesketches@googlemail.com
thanks
Anna x

Paulien van den Bosch pisze...

sooooo Beautiful!!!!
Both pages and both cards...are sooo awesome!

Ewelina pisze...

Moje gratulacje- pięknie projektujesz- przecież to widać. A ten zestaw papierków uwielbiam.

betty_boop pisze...

Muszę ponadrabiać Twoje wspaniałości, bo nie darowałabym sobie zobaczenia tych skarbów. Twój blog, to raj scrapowy! Miejsce, które poleciłabym wszystkim do natychania się :)))

LinkWithin

.