wtorek, 24 listopada 2009

Brrrrrr!!???


W ostatnim czasie nie było mi bardzo "brrrr". Na razie...
Czekamy sobie na prawdziwe zimowe klimaty, ze śniegiem, bałwanami, mrozem itd... (czy ja na prawdę tego chcę??? :D) tymczasem zrobiłam różowe Lo z ubiegłoroczną zimową Różą.
Do kolorów ze zdjęcia świetnie dopasowały się papiery z kolekcji Jolly by Golly od Cosmo Cricket., dodałam także cudowne perłowe ćwieki Latarnia Morska, powycinałam trochę detali z papierów i nastemplowałam śnieżek z zestawu "Let It snow" ze scrap.com.pl :)



Pozdrawiam ciepło! :)

22 komentarze :

Tanka pisze...

Ohh it's so beautiful and frosty!! =)

Nora pisze...

So precious Karola, as always!
Big hugs,
Nora

Paulien van den Bosch pisze...

sooooooooo CUTE!!!!!!!!!

Brises pisze...

Zima w turkusach i różach? W życiu bym nie pomyślała, że może być tak ładna.

Magia da Inês pisze...

Oi, amiga!
Estou revendo seu cantinho... como sempre, continua lindo, criativo, delicado e encantador.
Parabéns pelo seu talento!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos.
Itabira - Brasil

lena_wz pisze...

Pięknie!!!

ofchinka pisze...

Блеск! Великолепная работа! Очень захотелось повторить.

zielonooka pisze...

amazing work!
greetings from Gorzów:D

Magda* pisze...

cuuudoooo!!!

-Renia- pisze...

WOW! Przecudnej urody SCRAP! PRZECUDNEJ!!!

dul pisze...

Kobieto, Twoje prace są tak perfekcyjne, że słów brak. Niesamowite zgranie całości.

izabellw pisze...

Nie mam słów by wyrazić to jakie cudne są twoje dzieła- dla mnie dotąd najlepsze z jakichkolwiek powstałych, aż miło się je przegląda i chciałoby się tak umieć zadziwiać innych :) Jesteś the best !!!

izabellw pisze...

Zapomniałam dodać że masz prześliczną młodą modelkę do tych arcydzieł, bez niej nie byłyby aż tak kolorowe:)

Sandra pisze...

I really love this one! It's so cute and beautiful. I really like your style!

k_maja pisze...

Boszzzzz, jak to wszystko cudnie kolorystycznie współgra! I ta Róża 'wychodząca' ze zdjęcia... i detali milion...

niesamowity, ot co!

Niebiesko_Oka pisze...

rewelacyjny scrap Karola!!!
a kolory- bajeczne!
:)

kasza pisze...

Jestem pod wrażeniem jak pięknie komponujesz ze sobą kolory. LO boskie.

Jaszmurka pisze...

BOMBOWY scrap!

Te kolory... aż się chce lizać monitor :P
po prostu piękny scrap :)

Iris Uy pisze...

beautiful! I love how your style shines out in every page you do no matter what product you use.

krzysia pisze...

Urocze, świetnie skomponowane kolorystycznie, czasami zaskakujące, ale zawsze przyciągające wzrok prace!!!

Od kilku dopiero dni odwiedzam Twój blog i oczu oderwać nie mogę!!!


Chyba muszę spróbować choć kilka kartek.....

Lili pisze...

rany! jakie cudo! jeden z najpiękniejszych zimowych skrapów świata!

cheryl mezzetti pisze...

wow this layout is gorgeous! Love your work...so beautiful. So happy i found your blog
:)

LinkWithin

.