piątek, 20 listopada 2009

Bałwany & Co

Kolekcja Jolly by Golly od Cosmo Cricket jest w moim przekonaniu najweselszą kolekcją świąteczną, z jaką miałam okazję pracować; do tego ma wszystko to, co lubię - "sprane" kolory, delikatne postarzenia, nawiązuję do retro klimatów, które sobie upodobałam, świąteczne motywy są zabawne i niezobowiązujące - na prawdę super się kleiło kartki, wszystko byłoby cudownie, gdyby nie fakt, że bazy, oklejone i przeszyte odleżały swoje (miesiąc) czekając na jakiś szczególny szczep weny i gdybym mogła mówić jak człowiek i bezboleśnie (gardło zaszwankowało!), wówczas i dałoby się wykonać plan na 100 % normy i samopoczucie byłoby lepsze, a tak - to się uśmiecham półgębkiem :-/

Do rzeczy - zerknijcie na kartki, jakie udało mi się ostatnio wykonać - mam nadzieję, że ich radosny nastrój i ciepły klimat Wam sPogrubienieię udzieli :)

Akcent choinkowo - cukierkowy :)))


Akcent mikołajowo - materialistyczny ;-)

Pogrubienie

Akcent dziecięco - prezentowy ;-))



Oraz Bałwany, sztuk 2:


I pojedynczo:


I to już wszystko na dziś :) Trzymajcie się cieplutko! :*Pogrubienie

Pogrubienie

15 komentarze :

micuch pisze...

o śliczniutkie jak zwykle, a czy odbył się dzisiaj kurs w Poznaniu bo ja marzę, że kiedyś znajdę czas i gotówkę, aby na taki sobie pozwolić, więc nadzieję mam, że jeszcze nie raz nadarzy się okazja :) pozdrawiam!

Brises pisze...

Piękna seria! Radosna, pogodna, jakby śniegiem posypana - bardzo mi się podoba!

Paulien van den Bosch pisze...

ohhhhhh what a bunch of wonderful cards these are!!!!!
so full of detail. I just adore your work!

Barbara pisze...

takie śliczne karteczki nawet najwiekszego twardziela wprowadziłyby w świateczny nastrój :) piękne...

Betty Kimmel pisze...

Beautiful!

madak pisze...

Ach, te kolorki... Cudo!

ScrappyBlueStones pisze...

Wesoła ta kolekcja :) A w Twoich łapkach zyskuje "tego czegoś"... można siedzieć i patrzeć...

Koczes pisze...

Kocham bałwany:))))wszędzie już widać święta ale Twoje kartki zdecydowanie w tym przodują:)))) Do szybkiego zobaczenia:)

Jannie pisze...

What a beautiful cards Karola.
I love all the papers and details.

Greetings Jannie.

Pompi pisze...

Śliczne karteczki :)

Ilona pisze...

I tylko szkoda że prawdziwa religijność i sens i sedno tych zbliżających się świąt została tu zatracona i po amerykańsku potraktowana, niezobowiązująco :-((
Te karki są ładne i tylko ładne, te kartki nie mówią o tym co będziemy świętować przy Wigilijnym stole. To są amerykańskie kartki, nie polskie.

Karola pisze...

Bardzo dziękuję!

Ilono - rzadko odpowiadam na komentarze tutaj - w komentarzach :), ale pozwolę sobie na słówko - bardzo Ci dziękuję za szczerą opinię, bardzo ją szanuję, tak jak każde poglądy religijne, mimo, iż sama się pod żadnymi nie podpisuję, co nie jest zresztą tajemnicą. Nie jestem osobą religijną i nie kryję, że staram się stronić od religijnych akcentów w moich pracach, mimo, iż zdarzyło mi się dwukrotnie takie prace wykonać. Jestem natomiast przekonana, że bardzo wiele moich koleżanek - scraperek w zupełnie odmienny od mojego sposób celebruje Święta i tym samym tworzą przepiękne prace pełne prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia, a nie "niezobowiązującej Gwiazdki". I ja się ich kartkami zachwycam wciąż na nowo, mimo, iż sama tworzę zupełnie inne. Wierzę, że te nasze prace wypływają prosto z serca, więc to, co tutaj prezentuję - wypływa z mojego; nie jest zatem wyrazem "amerykańskości" - cokolwiek miałaś na myśli, tylko moich osobistych przekonań. Jeszcze raz wielkie dzięki za odwiedziny!
Pozdrawiam serdecznie!

cyga pisze...

Słodkie karteczki, lubię tą ilość elemencików na Twoich pracach, które nie powodują bałaganu, ale takie ciepełko. Zgapiłam napis z Twoich kartek...... no nie mogłam się powstrzymać

betty_boop pisze...

Kocham, kiedy pozostawiasz mnie na zachwytowym wdechu.
Ślędzę Twojego bloga, więc wiem, że co roku Twoje świąteczne specjały są inne, ale zawsze wspaniałe!!!

kreativbydaniela pisze...

Ich liebe deine Karten sehr!!!Danke für die wundervolle Inspiration,ich musste dich auch unbedingt auf meinem Blog verlinken.

LinkWithin

.