piątek, 2 października 2009

Zatrzymane...

"Zatrzymane w kadrze
porcje życia smaczne..."
"Głód sensacji" Poluzjanci

... a dalej już było nie na temat, którym to okrasiłam dzisiejszego scrapa. Zwyczajnie - a może niezwyczajnie "zatrzymane w kadrze" chwile - jak ta, którą złapała ciocia Renia - zamyśloną Różę - wydają mi się niesamowicie magiczne. Wiele bym dała aby móc wiedzieć o czym ona wówczas myślała. Na próżno jednak dociekać, pamięć dzieci jest pewnie świetna ale bardzo krótka ;)


Scrap powstał pod wpływem impulsu, nie jest za bardzo przemyślany, może nawet chaotyczny, łączy przedziwne połączenie kolorów: mięty, czerwieni i szmaragdowej zieleni z odrobina różu i ecru - przeeeedziwne, acz nie niemożliwe (sama sobie zrobiłam kuku tym zestawieniem!), do tego każdy element z innej bajki - czasem bardzo dalekiej jedna od drugiej, aż się pokuszę o wypisanie:
- dodatkowy papier, także Prima - Tropics Celery Splash
- tasiemki - falbankowa taśma od Safisy a koronka z szuflady ;-)
- malutkie ćwieki perłowe - Papermania "perły antyczne"
- i nieśmiertelne kropki 3d z farbki Pebeo deco touch

jak widać na załączonym obrazku - totalny mix, ale to niezła frajda zmiksować i kolory i dodatki, które na pierwszy rzut oka wydają się nie do połączenia. Całkiem jak ten gulasz na winie ( z tego co się nawinie), a dodatkowo - resztki i rzeczy dawno nie używane - wykorzystane, w mojej kuchni nic się nie marnuje (przynajmniej tak sobie powtarzam) :D

Rozpoczęłam moim ulubionym zespołem - zakończę też wracając do Poluzjantów - 4 października w warszawskim klubie Platinium odbędzie się ich koncert, na którym nas niestety nie będzie, auuuuu! Za to szykują się jakieś inne atrakcje i pewnie jakoś to przeboleję... Życzę Wam udanego weekendu z piękną pogodą - przede wszystkim pogodą ducha! Buziaki!:*

9 komentarze :

Astrid Elisabeth Helgeland pisze...

WoW, georgeous and amazing layout.
You are a true artist!! Love your work!!!

Drycha pisze...

niezgorsza ta muzyka :)

scrap sympatyczny :)

-Renia- pisze...

Cześć,

Jak to jest chaotyczny scrap, to hmmm.... wcale tego nie zauważyłam.

A takie chwile zatrzymane w kadrze są rzeczywiście magiczne. I cieszę się, że udało mi się kilka takich chwil Waszej Róży "złapać". Ma zadatki na najlepsza na świcie fotomodelkę ;). I robienie zdjęć Róży jest wielką przyjemnością. Za którą też Wam bardzo dziękuję.

Pozdrawiam serdecznie :* :*

adda pisze...

Twoje prace mnie wyciszają. Lubię na nie patrzeć. Są doskonałością i pięknem.

Ludkasz pisze...

Bardzo subtelny delikatny scrap:-)

iwona rutkowska pisze...

A mnie najbardziej podobają się takie kolorowe mixy . Są spontanicznie i prawdziwe , radosne i chce się jeszcze oglądać następne w Twoim wykonaniu. Pozdrawiam :)

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowny scrap! Jestem pod wrażeniem Twoich prac.

nutka1911 pisze...

Zazdroszczę Ci tego, że umiesz tak łączyć dodatki, że choćby nie wiem ile ich było, nadają wszystkim Twoim pracom lekkości.

kigabet pisze...

dokładnie twoje prace są takie lekkie .. jakby maźnięte pędzlem czasu ...

LinkWithin

.