wtorek, 27 października 2009

Tłukę bombki, depczę kolory

Renata Przemyk kiedyś "tłukła butelki i deptała szkło". Nie wiem jak to robi Renata, ale ja to robię tak...
Kiedy byłam małym chłopcem zawsze miałam ochotę zrzucić parę bombek z choinki :D Taka byłam. A teraz tłukę bombki papierowo! W ubiegłym roku zrobiłam kilka - na próbę, w tym jednak na dłużej zostaję w temacie koła, dziś kolejna porcja świątecznych kartek z cudnych papierów Webster's Pages, które już niestety wymiotło ze scrap.com.pl, ale wrócą, oj wrócą niebawem! Tak wróble ćwierkają - więc tym, którym te papiery miłe - polecam zaglądać do sklepu, przyczajać się, a przede wszystkim odwiedzać bloga z informacjami i inspiracjami Scrap.Com.Pl - na którym, jeszcze do jutra fantastyczne CANDY - zasady tym razem restrykcyjne :))) ale za to - co można zyskać? Nowe, fantastyczne ćwieki marki Latarnia Morska!




A teraz już tylko moje kartki - zdjęcia hurtem:

Bombki Prawie Klasyczne w zieleniach i z łososiem (łosoś też ryba :))) na pochwałę tych papierów WP, tektury, maszyny do szycia i dziurkacza Marthy Stewart:



Jedna taka Bombka i Dwa Tradycyjne Kształty w nietradycyjnych kolorach - w turkusach i ecru (czy ktoś jest zdziwony moim wypieraniem się tradycyjnej kolorystyki?) - przy czym trzeba nadmienić, że zarówno papiery jakich użyłam do tych kartek, stemple śnieżynkowe oraz ćwieki kryształkowe i epoksydowe - znajdziecie w scrap.com.pl :)




A na koniec - ogromne, wielkie i trudne do wyrażenia DZIĘKUJĘ za Wasze odwiedziny, komentarze, wyróżnienia i wszystkie bardzo bardzo miłe sygnały - :* Apropos wyróżnień - jestem niewdzięcznym obiektem otrzymującym nagrody - nie przekazuję ich dalej (ponieważ każdy zasługuje na wyróżnienie, bez wyjątków, a co!), z przymrużeniem oka dziś zapodam jeszcze (już, już kończę, za chwilę się wyłączam, obiecuję!) - pewien łańcuszek, a zarazem zajawkę czegoś (wreszcie) nieświątecznego, co udało mi się ostatnio wykonać:




I już mnie tu nie ma! Uściski mocne! :*

27 komentarze :

Evgenia pisze...

Like all your works! thank you for giving inspiration

jolasek pisze...

sliczne :) jak wszystkie prace, zreszta.. :)
od dawna podgladam, podczytuje i wciaz na nowo sie zachwycam :)
pozdrawiam cieplo :)

Teo pisze...

prześliczne

uwielbiam takie kolory w twoich kartkach
sa takie lekkie
i jakby oszronione

decomarta pisze...

Ooooooo!!!!!!!
Te biało błękitne są przepiękne! Czuć w nich magię świąt :) Prześliczne!

Bea pisze...

piękny wysyp u Cibie!!!

rudlis pisze...

I co tu napisać? Cudne są twoje prace, ale Ty to wiesz :)))
Lubię do Ciebie zaglądać i oczy nacieszyć pięknem :)

Kamilcia_W pisze...

ale ja uwielbiam Twoje prace
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...
uwielbiam

Lili pisze...

no i właśnie dlatego ja nie będę robić w tym roku kartek świątecznych. bo nigdy w życiu takich cudnych nie zrobię, anie w połowie nawet więc po co? pooglądam Twoje cuda:)))

CraftyC pisze...

These are all just gorgeous, love your cards!
Clairex

Ludkasz pisze...

Kartki Ci wyszły bajecznie, cudne są:)

jostek pisze...

Przecudne są te bombki :)

latarnia pisze...

Ależ wysyp cudowności świątecznych u Ciebie! Szczególnie te kartki turkusowo-kremowe mnie zachwyciły bezgranicznie!
Mam nadzieję, że będziesz tłukła dalej bez opamiętania :D

cathi pisze...

So schöne sachen!Ich liebe Deine Karten!!!

Barbara pisze...

Te twoje kolorki są cudne :) bombeczki do schrupania :)
pozdrawiam

betty_boop pisze...

Karolu, to są najpiękniejsze kartki świąteczne, jakie w życiu widziałam!
Boskie!

Wilma pisze...

And again such wonderful cards!!!!

Eyovine pisze...

WOW!!! such beautyful work!! Thanks for the inspiration =)

// maja

Ingrid pisze...

Wow....STUNNING cards. Your work is so amazing!

Margaretka pisze...

Pięknie "tłuczesz bombki"! :))A karki przecudne!!!

Fioletowe poddasze pisze...

Zapraszam po odbiór wyróżnień :)
Kartki tworzysz cuuuuudowne!

Katharinka84 pisze...

Cudne są!!!
:D

Audrey pisze...

Wow, these are beautiful.

paperina pisze...

Pastelowe, delikatne, anielskie... jedne z najpiękniejszych jakie widziałam!!!

Aleksandra pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) pozdrawiam serdecznie

Ewelina pisze...

O rany- wszystkie są piękne, bez wyjątku.

kigabet pisze...

mogę godzinami wpatrywać się w twoje prace i nigdy nie będę miała dość :)

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

imponujące!

LinkWithin

.