sobota, 17 października 2009

Trochę za wcześnie!

Zdecydowanie! Zupełnie nie czuję świątecznego klimatu! Wcale ani to wcale nie chciało mi się robić kartek świątecznych (mimo, że szumnie zapowiadałam to w lecie) ani we wrześniu ani w październiku! Wcale! Ale skoro sezon świąteczny otwarty przez koleżanki już dawno w naszym scrapowym świecie - pomyślałam, że cóż się będę opierać, cóż się będę wyłamywać, trzeba się odpowiednio nastroić i... do dzieła! :)))
W tym roku szeroko zakrojona produkcja wykorzystuje cztery kolekcje, jakie... zobaczycie z czasem :)
Dziś pierwsza mała partia kartek, którym udało mi się zrobić zdjęcia dziś rano - hołd dla absolutnie cudownych papierów Webster's Pages z kolekcji Winter's Wings i Home for the Holidays.
Cudnych, cudnych...

Na początek bombki:



A na koniec - "nawiasówki" ;)



I to chwilowo na tyle w temacie Świąt - sukcesywnie będę dodawała kolejne wytwory, tymczasem pozostaje napisać - I ja sezon świąteczny uważam za otwarty!

Bardzo Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, pozdrawiam ciepło!:*

31 komentarze :

-Renia- pisze...

Twoje świąteczne kartki są AMAZING!!

paperina pisze...

Przepiękne, delikatne i nastrojowe, chylę czoła...

Ludkasz pisze...

Sezon świąteczny zaczęłaś cudnie, bajecznie, klimatycznie...:)

Yvette pisze...

Za wcześnie czy nie - kartki są PRZEPIĘKNE!! Pozdrdawiam, Yvette

viva pisze...

WSPANIAŁE!!!!!!!!!!!!

k_maja pisze...

papiery, zgodzę się, cuudne... Ale To, co Ty z nich zrobiłaś - to dopiero CUDA!

Tanka pisze...

Wonderful!!! So beautiful and so different

boniusia pisze...

a kartki jak zwykle widze wychodzą cudownie... ;-)

Kamilcia pisze...

piękne karteczki :) i u mnie sezon rozpoczęty, choc klimatu nie czuję ;) na dniach wstawię swoje pierwszaki ;) ściskam mocno. K.

finnabair pisze...

bezbłędnie czujesz klimat świat, kochana - twoje kartki są zawsze - zawsze idealne!

Lili pisze...

o kurczę, pierwsza zdecydowanie najpiękniejsza!!!

Anki pisze...

I love your cards! They are really beutiful!!

Niebiesko_Oka pisze...

kartki- rewelacja!
są przecudne, idealnie wywarzane :)
czuć już magię świąt ... santa claus is coming to town ... :)

pozdrowionka!

Filka pisze...

absolutnie cudowne :)

Fioletowe poddasze pisze...

Jejku! Odpadłam!Piękne!
Papiery rzeczywiście cudowne.
Ja już poczułam klimat świąteczny, mam nadzieję,że nie pryśnie przed świętami :)

UHK Gallery pisze...

Oczywiście są najpiękniejsze na rynku, że się tak wyrażę ;) Masz rację, że za wcześnie, ja się też broniłam rękami i nogami, cały nastrój diabli wezmą :/

Ale niezależnie od tego kartki są przepiękne i co chyba najważniejsze wyjątkowo błyszczą wśród tego natłoku.
Szacun!

paperina pisze...

Nie ziemsko...a niebiańsko piękne(wiem,wiem,że brzmi jak egzaltacja ale jestem zachwycona!)
Rewelacyjny klimat , bo o kompozycji , wykonaniu nie ma co mówić, bomba !
Podglądam kolejny raz, mniam, mniam...
Dziewczyno, jak Ty to robisz?!!

madak pisze...

Bajaka! Uwielbiam te klimaty.

Hanneke pisze...

Just found out your blog, you make wonderful things!

mamajudo pisze...

PRZEPIĘKNE!!!

micuch pisze...

dlaczego ja tak nie potrafię!? :( bo pewnych rzeczy można się nauczyć, ale takie wyczucie koloru i kompozycji wymaga po prostu TALENTU! bardzo lubię tu zaglądać, pozdrawiam!

JaneB pisze...

Przepiękne! Takie klimatyczne!

Nora pisze...

SO SO SO SO SO Beautiful.
ONLY YOU Karola!
Only you ;)
Thank you for sharing.
Hugs,
Nora

Sylvia pisze...

These are absolutely awesome. I love the shapes and soft color tone. Thank You for Sharing your talents.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karolka "cuda, cuda ogłaszają!". Piękne bombkowe i nawiasówkowe karteczki świąteczne. Wcale nie czuć, że nie czujesz jeszcze świątecznej atmosfery.

Jolanda pisze...

Someone pointed me to your blog.
You really make beautiful things.

Wilma pisze...

This is more than gorgeous!!! Really love everything about it!!!

anet pisze...

mistrzostwo świata:) świetne są:)

Brandin pisze...

These projects are unbelievable!!! You are really amazing!

virginie 57 pisze...

very very beautiful

Abdul wadood pisze...

Don't Forget to Wish you dear one's on their Birthday, For Best and Unique Happy Birthday Wishes, Quotes, Messages, Ideas, Cards and Songs, Visit the following site. These sites are the best during my two years online experience, don't forget to say thanks.

Happy Birthday

Birthday Wishes

Birthday Quotes

Happy Birthday messages

Happy Birthday Images

Happy Birthday Cake

Birthday Ideas

Happy Birthday Gifts

Happy Birthday Cards

Birthday Funny

LinkWithin

.