środa, 21 października 2009

Rozkrętka

Skoro się już rozjuszyłam z kartkami świątecznymi to pewnie będzie ich tu jeszcze sporo, niestety nie mogę się doczekać momentu kiedy usiądę do czegokolwiek "nie-światecznego" ;) Ledwo zaczęła - a już ma dość! :))) Dziś kolejne trzy kartki, tym razem w ruch poszła kolekcja świąteczna od Kelly Panacci, która w tym roku podoba mi się równie mocno jak rok czy dwa lata temu, a może nawet bardziej, ponieważ spojrzawszy nań świeżym okiem po prawie rocznej przerwie - uznałam, że jeszcze wiele, wiele można z niej stworzyć, wiele nowego, choć nie wykluczam autoliftu moich kartek ubiegłorocznych... Nigdy nie wiadomo jakimi ścieżkami wena poprowadzi... Bywa, że człowiek się czasem cofa... do dawnych pomysłów :)))
Tymczasem - 3 kartki "softowe" - mikołajowa, piernikowa (sama "piekłam"!) i śnieżna:



Pozdrawiam ciepło i zmykam do nie-świątecznego bałaganu w papierach!
Uściski ślę!:*


22 komentarze :

Kulka pisze...

Piękne jak zawsze :-)
A piernik baardzo apetyczny!

bomiel pisze...

Urocze!!!

Brises pisze...

U ciebie jak zawsze ciepło i pięknie...

kartkomania pisze...

oj śliczności wyczarowałaś z tych papierów

LG pisze...

Hi there Karola. I am a huge fan of your works and have been stalking your blog for several months now but too shy to say hi. I am totally amazed with everything I see here. You are truly inspirational. Take care always

k_maja pisze...

najlepsze z najlepszych! :*

dzwoneczek pisze...

piękne! ! !

Kamilcia pisze...

wszystkie kartki przepiękne - tylko ktoś z takim talentem jak Ty może tak tworzyć :) ściskam mocno. K.

Ludkasz pisze...

Świetne jak zwykle:)

Justyna pisze...

Cuda:)

kasiekw pisze...

Super kofanie jak zawsze.

paperina pisze...

Piękne w każdym drobiazgu!!!

Madzioza pisze...

Hej Karola, napisałam do ciebie maila..odpiszesz...?
Piękne karteczki! Pozdrawiam:)

zielonooka pisze...

jak zwykle piękne!!!!:))
zapraszam po odbiór wyróżnień:D

Wilma pisze...

Those are so gorgeous!!! Great job!

Anja (scrappie) pisze...

I can't read your blog but your cards are soo great love them.

mój kolorowy świat pisze...

Piękne kartki!

Pia pisze...

wow what a beautiful card, love all detail and colours

buziakkk pisze...

cuda! :)

Desiree pisze...

Love your cards! I like your style!

Hugs from Desiree in Norway

Sue pisze...

Hi Karola you know I am a big fan of yours don't you, and once again I have just got to tell you how beautiful these cards are, you are making me feel all christmassy thank you sweetie! xx

Mirabeel pisze...

Śliczne, może jedna do mnie przywędruje? ;)
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

LinkWithin

.