niedziela, 11 października 2009

Ptaszyna - Landryna


Landrynkowo mi się zrobiło kiedy usiadłam do stołu z zamiarem stworzenia scrapa w ramach projektu dla DT "Złote Rączki" scrap.com.pl :) A to za sprawą zapomnianych odrobinę papierów Sassafras Lass, kwiatków Latarnia Morska, a przede wszystkim tego zabawnego zdjęcia Róży w mega kolorowej bluzie (która chyba rośnie razem z nią i jest uwielbiana o każdej porze roku).
Ostatecznie powstał bardzo kolorowy, jak wspomniałam - landrynkowy scrap o roboczym tytule "Moja Ptaszyna", opowiadający o... hmm... mojej ptaszynie, lat 5, dwoje skrzydeł i słodki dziubek ;)
Dodałam także dość realistyczne ptaszyny dwie wycięte z papieru do decu i trochę ściegów maszynowych. Zaszalałam z kolorami, podoodlowałam sobie, ale chyba tego było mi potrzeba pośród tej okropnej szarugi za oknem.
Mam wrażenie, że "złota, polska jesień" to jakiś wymysł z czasów prl-u i zobaczyć ją można tylko na zdjęciach w starych kalendarzach :))) Nic to, dobrze, że jest trochę koloru w scrapowych papierach :)


Duuużo koloru i radości Wam życzę na niedzielne popołudnie i wieczór! :*

8 komentarze :

lena_wz pisze...

Ja poczułam wiosnę, scrap cudny :-)

Niebiesko_Oka pisze...

Karola - scrap przecudnie kolorowy!
no i ten róż, iście jesienny.. hehe
:)
wszak to kolor pasujący idealnie do każdej pory roku!

Nora pisze...

Beautiful photo Karola - love the LO ;) Everything just floats in the air like a dream...
Hugs,
Nora

karolcia pisze...

Słodkie :-))) I ta "ptaszyna" i cały scrap ;-)

Pozdrawiam!!!

Stéphanie papin pisze...

Always so beautifull !!!!!

latarnia morska pisze...

Przeuroczy! Jak wesoła pogodna landryneczka - dzielnie walczysz z pogodą, jeśli takie prace powstają, to chyba nie mam nic przeciwko deszczowej aurze tej jesieni ;-)

:*

betty_boop pisze...

Jesteś perfekcjonistką :)
Kolejne cudeńko, a o modelce nie wspomnę :)

Iris Uy pisze...

I love seeing brighter pages and projects! All your new stuff are amazing as always.

LinkWithin

.