środa, 14 października 2009

Kaganek Oświaty

Mam wrażenie, że większość scraperek to przedstawicielki szacownego zawodu nauczyciela, dlatego pozwalam sobie na prywatno - prywatny post.
Dziś - z okazji Dnia Edukacji Narodowej, w skrócie: Dnia Nauczyciela ;) - pokażę komplet upominków, który wykonałam dla wychowawczyń Róży (tak, wiem - szczyt podlizu, ale nie mogłam się oprzeć, a Panie są naprawdę super, więc zasłużyły!) Właściwie to dwa komplety, niemal identyczne - opakowanie na czekoladki (wyszły trochę jak pudełko z kredkami) i kartka z życzeniami {Młoda się po(d)pisała}. Wykorzystałam tutaj kolekcję Cosmo Cricket The Boyfriend, która mi się chyba rozmnaża na półce, końca nie widać! Użyłam także sowiego stempelka z zestawu Tweet Twoo by Kelly Panacci, a stemplowałam białym tuszem Latarnia Morska, a najbardziej zadowolona jestem z "kleksów" na tagach z imionami :D a kleksy made by czarny żelopis ;)
Zdjęcia wyszły okropne, ale niestety lepszych nie będzie, czasem coś wychodzi, a czasem zupełnie - nie ;) mam nadzieję, że jednak coś widać...



Dedykuję te scrapowo - nauczycielskie komplety moim koleżankom - scraperkom, które na codzień, od rana niosą kaganek oświaty, a dopiero po godzinach znajdują czas, zapał i pokłady kreatywności aby scrapować. Bardzo Podziwiam! Wszystkiego dobrego Dziewczęta! :*


23 komentarze :

rosaliaa pisze...

świetny pomysł z tablicą na kartkach

UHK Gallery pisze...

E tam szczyt lizusostwa - mam to samo. Jak się ostatnio jedenj mamy pytałam czy coś daje - to spojrzała na mnie jak na głupią. A my damy, bo babki fajne są, Hania leci do przedszkola jak na skrzydłach ( w porównaniu - ja łapałam się po drodze, czego się dało, żeby tylko nie iść) to też się nie mogłam powstrzymać :)
Świetne zestawy!!!!

lena_wz pisze...

Zakochałam się w komplecie.... aaaaaaaa.... :-D

Madzioza pisze...

Jakem Belferka pozwolę sobie ocenić...ŚLICZNE ZESTAWY!
Moja Starsza Córa również pomaszerowała do przedszkola dzierżąc w dłoniach karteluchy dla wychowawczyń! Oczywista made by Madzioza;)
Zapraszam-do pooglądania na moim blogu:)

paperina pisze...

Jak Ty to robisz ,że jest w Twoich pracach taka lekkość, swoboda i słodycz duuuuużo słodyczy, ale nigdy nie przekraczasz granicy dobrego smaku.Zawsze mistrzowski pomysł i mistrzowskie wykonanie...
Przyznam, ze podglądam Twoje prace z (no dobra,co tam... przyznam się!) z wielką zazdrością!!!

mrouh pisze...

A mnie się straszliwie podobają pudełka na czekoladki, te kredki kojarza mi się tak nomen omen oldschoolowo. Mają klimat kredek z misiem:-)

mamuta pisze...

Kleksiki faktycznie wyszły super, no i sówki na tablicy :)
Piękne zestawiki, żałuję, że nie pomyślałam o upominkach, Kacperek tez ma baaardzo fajne panie :)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Karola to jest suuuper! Rkstra pomysł z czekoladkami w kredkowych piudełkach.

qlkowa pisze...

Karola, ręce mi opadły... Jeśli chciałaś uhonorować nauczycielki, to trzeba było zmotywować Różę do samodzielnego wykonania jakieś pracy, a nie robić za nią.
Mam bardzo mieszane uczucia:/

Goha pisze...

Jak zwykle jestem pod wrażeniem....
WWWWOOOOOOWWWWW!!!

dul pisze...

Piękne.

JaneB pisze...

Śliczne!

Ludkasz pisze...

Prace na szóstkę i pochwała do dzienniczka- to tak szybko, po belfersku:):):)

Niebiesko_Oka pisze...

widać, wszystko pięknie widać!
zestawy śliczniościowe :)

oswojone hobby pisze...

Moja oko belfra ocenia prace na MISTRZOSTWO.

Ewelina pisze...

Napatrzeć sie nie mogę na te sówki. Bardzo, ale to bardzo fantastyczny pomysł.

nutka1911 pisze...

Jak zawsze pięknie, jak zawsze dopracowane, jak zawsze zachwycające!

Margaretka pisze...

Trafne spostrzeżenie :))
Zestaw CUDNY!!!Dopracowany w każdym szczególiku :)

Fioletowe poddasze pisze...

Super! Bardzo mi się podobają :)

Astrid Elisabeth Helgeland pisze...

You are so creative!! Simply adore your art!!! Thank you for sharing!!

k_maja pisze...

komplety są przeurocze!!!! ja byłabym absolutnie zachwycona :***

Nora pisze...

I wish you could have been my teacher Karola!
Hugs,
Nora

kigabet pisze...

cudny ..............

LinkWithin

.