poniedziałek, 19 października 2009

Jolly by Golly!


Przede wszystkim bardzo bardzo dziękuję za Wasze ciepłe słowa pod adresem moich kartek świątecznych!:*
Po drugie - dziś mam do pokazania kolejną porcyjkę, tym razem wojowałam z kolekcją Jolly by Golly od Cosmo Cricket. Niesamowicie fajny retro smaczek, świetny klimat papierów, choć kolorystyka - mało tradycyjna, ale ja czasem lubię takie wyzwania! Kiedy kilka miesięcy temu przyszła paczka z tą kolekcją obawiałam się jak sobie z nią poradzę, teraz jednak chyba znalazłam na nią "sposób" i postaram się czerpać garściami z tego co w niej najlepsze. :) Do świetnych papierów dodałam trochę tektury introligatorskiej, farby pękającej Tima Holtza, wstążek w kratę Safisa i oczywiście guziki :) GUZIKÓW nigdy dość!

Kilka kartek - weselszych i w radośniejszych barwach niż poprzednie :)



Edit: Ponieważ moje kartki dziś pojawiły się na blogu Cosmo Cricket wśród wielu innych stworzonych z tej samej kolekcji (bardzo się cieszę!) - z radością zapraszam Was aby obejrzeć jak różne może być podejście do tych samych papierów!

Jeszcze raz bardzo dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa!:* Buziaki!

27 komentarze :

paperina pisze...

Cuuuudne, słów mi brak!

Anna-Maria pisze...

Kartki są rewelacyjne! Cała kolekcja CC nader ciekawa i inspirująca... czekam na więcej kart :)

Izabelka pisze...

O Karola, jak miło cieszyć oko Twoimi kartkami :)

zielonooka pisze...

piękne świąteczne kartki i te i te poprzednie! baaaardzo mi się podobają:)
czekam na odzew:) bo ja sie obraziłam ;)
buziaki:D

Castilia pisze...

Wspaniałe kartki jak zresztą wszystkie Twoje prace :) Robiłam dzisiaj lifty Twoich kartek świątecznych sprzed roku lub sprzed dwóch lat :) Mam nadzieję, że się nie pogniewasz.

rachel pisze...

śliczności!!!! aż pachnie świętami!!:)

anet pisze...

genialne:)

nowalinka pisze...

Mmmm, piękne i radosne, takie jak lubię :)

dul pisze...

Cosmo Cricer rządzi :). Kartki jak zwykle piękne, brak epitetów na nie.

micuch pisze...

oj, jak ja bym chciała sobie tak "radzić"... tak sobie myślę, że jeśli mamy tu doczynienia z rękoDZIEŁEM to ja pokazuje na swoim blogu jedynie rękoCZYNY :)

Nora pisze...

You just never stop Karola!
And thank you for that ;)
Big hugs,
Nora

Justyna pisze...

Cudne kartki! Rzeczywiście bardzo radosne - tak jak Boże Narodzenie:) Pozdrawiam!

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne. Niezmiennie cudowne.

Niebiesko_Oka pisze...

Karolciu kartki są niesamowite!!!
:D

bibbi pisze...

LOVE your creations! :)

Ludkasz pisze...

Urocze, radosne, bardzo ładne:)

ScrappyBlueStones pisze...

Obok Twoich kartek nie da się przejść obojętnie! Widać, że praca wrze Ci w rękach :) - cieszę się:)

buziaki dla Was wszystkich

Sylvia pisze...

Your Cards are fun and stunning. You do a great arrangement. Thanks, so glad I found your site for the inspiration and bit of fun it adds to my day.

Jowita pisze...

Cudne karteczki, az chce sie swiat, sniegu, magii

Wendy Schoonhoven pisze...

Great card, I love all your details, hugs, Wendy.

Terri Conrad pisze...

Karola, your work is positively beautiful and showcases our paper products in the best possible light. THANK YOU for your talent, and we are pleased to do so with our readers.

Simple pleasures are indeed the best!

Warmly,
Terri

Wilma pisze...

You made some rocking cards! I have those papers myself, but my o my, the cards I made don't look a bít like yours!

Pouky pisze...

So cute ! Love the blue ribbon !

Anja (scrappie) pisze...

Wow wow these are soo great love evryone of them. You are so talented.

Joy pisze...

Absolutely adorable !!! I love your work...the ribbons, the layering, the stitching..its so well put together...I just love it !

regine pisze...

Elles sont vraimen trop belles tes cartes!!!! j'adore

regine pisze...

Elles sont vraiment trop belles tes cartes j'adore!!!!

LinkWithin

.