sobota, 10 października 2009

Dziewczyny lubią brąz?

Przynajmniej jednemu się kiedyś tak wydawało ;) Ja lubię - ale nie w nadmiarze, lubię dodatki brązowe, zdecydowanie bardziej brązowe napisy aniżeli czarne i brązowe cienkopisy w różnych odcieniach :)))
Ostatnia Kolorosfera przydała mi się aby potworzyć coś w brązie - do tego żółty - którego przez lata nie mogłam przetrawić i dopiero jego ciepły, miodowy odcień mnie odblokował - teraz lubię każdy :) Na dodatek błękit - cóż można chcieć więcej? Chyba tylko natchnienia :))))
Mojego starczyło akurat na 3 różne kartki, na różne okazje, w różnych stylach, ale prawdziwe dzieła w tej edycji nie są moją zasługą - zapraszam do kuchni na podsumowanie próbnika, który Lena nazwała: "Smerfowo-orzechowe lody w polewie czekoladowej z adwokatem" :)))), tam dziewczyny serio lubią brąz ;)
A oto moje "smerfne hity", voila:


A dodatkowo, skoro jesteśmy w ciepłych klimatach, brązy, delikatny turkus i ecru pojawiły się w komplecie dla małego chłopca, który zrobiłam 100 lat temu ale zapomniałam pokazać :




Pozdrawiam ciepło! :*

22 komentarze :

lena_wz pisze...

Ach! Wszystko piękne!!! I kartki, i podarunki dla małego chłopca!!! Cały czas podglądam i się uczę :-)

Margaretka pisze...

Natchnienie to ważna rzecz :)
Twoje prace mówią same za siebie!!!
Piękne brązy na kartkach, a komplecik dla chłopca cudo!
Pozdrawiam serdecznie :)

Jaana pisze...

Hiya..
Lovely cards! I love the colours you have used and the detail..
Jaana

k_maja pisze...

uwielbiam Twoje klimaty :) nawet brąz jest taki 'soft' :)))

Agnieszka - Anna pisze...

smaczne :)

Ewelina pisze...

Wszystkie kartki są śliczne- domek oczyswiście powala na kolana.

Evgenia pisze...

SO_SO cute!

Zhenya and Nika Aksutin pisze...

I so like your blog! It is realy beautiful!!! Great job! Nika

ekaterina-sanna pisze...

so beautiful!!!!

adda pisze...

Dziewczynki lubią brąz. A w Twoim wykonaniu KOCHAMY BRĄZY!!!!

Peninia pisze...

Wspaniałe kartki...bardzo mi się podobają...podziwiam Twoje prace są urocze!!!
Pozdrawiam :)

Natusik pisze...

Очень красивые работы! Гармония цвета, гармония композиции, гармония вкуса!! Браво!

Fryne pisze...

o jezusie!!! ten chłopacki komplet - przecudowny!!!!!!!!!!

Stéphanie papin pisze...

magnificient work ! what beatifull cards ! i love it !

Malgwa pisze...

Śliczności! Piękne połączenie kolorów!

Ludkasz pisze...

Śliczne:):)

Drycha pisze...

taki sernik z posypką kakową ;p
:)

zielonooka pisze...

mmmmmmmmmmm smakowo tu się zrobiło:))

Niebiesko_Oka pisze...

Cudne kartki!
przywodzą na myśl leniwe dni końca lata... hmmm...
:)
a dzieciowy komplet jak zawsze uroczy!

Cmokasy :*,
Ania.

dul pisze...

Szczęka opada, przepiękne.

Wilma pisze...

Wowwww... they are soooo beautiful!!
Take care
Wilma

Justyna pisze...

Tworzysz cuda! Szczególnie podobają mi się powyższe kartki, są śliczne!

LinkWithin

.