czwartek, 3 września 2009

Schyłek Lata

"Bo mnie jest szkoda lata i letnich złotych wspomnień,
Niech mówią: głupi, o mnie, a mnie jest żal.
Za oknem szaro, smutno, a jeszcze przed miesiącem
Pogoda, zieleń, słońce, naprawdę żal."
----------------------------------------------------------------------------
piosenka z kabaretu "Małe Qui Pro Quo"
śpiewa: Andrzej Bogucki
sł.: E. Szlechter
muz.: A. Lewandowski

Kiedy dziś obudziło mnie 19 stopni Celsjusza i szaro-buro za oknem przeraziłam się nie na żarty - jak to, tak szybko, niepostrzeżenie? Jesień? Ja protestuję, lato przeciekło przez palce, wprawdzie za upałami nie przepadam, ale wszystko da się przeżyć za odrobinę słońca! Mam nadzieję, że u Was jeszcze słonecznie i ciepło - tego Wam życzę - zostawiając mój scrap na zakończenie lata. Zdjęcie zamyślonej, zaciekawionej Róży na tle chłodnego błękitu nieba, a do tego mnóstwo letnich różności - kwiaty, owoce, uchylona furtka ogrodu - wszystko takie umowne dość, ale autor wie, co autor miał na myśli ;)

Schyłek Lata


Wykorzystałam tutaj papiery Websters Pages z linii Sweet Life, kwiatki Prima Essential 4 - Morning Song, stempelki Innovative Stamp Creations z zestawów: Scrapbook Words i Flair of Summer, jak zwykle guziki, oraz trochę drobnych elementów wyszepranych na zasadzie - co się trafi ;)

Pozdrawiam ciepło (słowo na dziś - ciepło) ! :*

31 komentarze :

Kamilcia_W pisze...

Słodki jak maliny ten scrap, tyle malutkich elementów a nie czuć ani troszkę przesytu, kolory cudne, zdjęcie jak zawsze rewelacyjne, cały scrap obłędny.

wolfann pisze...

w wawie jeszcze o 7 rano było błękitnie i słonecznie...teraz ciut pochmurno...chyba nadciąga od Ciebie...ale tylko pogoda za oknem bo na blogu kwitnąco i owocowo... i mój ulubiony kwiatuszek też jest:*...pozdrawiam...

Ludkasz pisze...

Bardzo energetyczne:-)

UHK Gallery pisze...

A ja jakoś jestem pogodzona z cyklem roku. Marudy!!!!

Cudne są te Twoje ogródeczki - tak mi się kojarzą Twoje scrapy - malutki ciepły domek, ogródek i babcia z pierogami. Ech... w dzisiajszych czsach to już się chyba nie trafia.....

nutka1911 pisze...

Zachwyciłam sie... Tak tu cicho i romantycznie... U nas dzis ponuro i nieprzyjemnie...

betty_boop pisze...

Papiery, z którymi pracujesz są piękne, ale to co z nich tworzysz, jest niesamowite. Czasem aż zatyka i komplementy zastygają w gardle, tj. gdzieś między palcami a klawiaturą ;)

Jowita pisze...

Przecudny scrap - jak zawsze zreszta. Te Twoje polaczenia kolorystyczne i roznorodnosc dodatkow sa fenomenalne

Yvette pisze...

Niezwykle przekonujący scrap! Bardzo mi się podoba!

ZIELONA pisze...

Pięknie :)

katharinka84 pisze...

Piękny, letnio-słodki scrap!!!
:)

Anna-Maria pisze...

rewelacyjnie radzisz sobie z tymi trudnymi papierami i twozysz z nich prawdziwe arcydzieła... uwielbiam je oglądać :)

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Ależ radośnie i smacznie!:) Takie prace jak ta ocieplą nawet zimę, więc jesień mi nie straszna, wcale a wcale;) Pozdrawiam:)

Ksenia pisze...

Привет! Очень красиво, нежно! А у меня для тебя есть награда - http://miawoo.blogspot.com/2009/09/blog-post.html
Забирай!

boniusia pisze...

w W-wie dziwna pogoda... mrocznie było rano pozniej sie rozjasnilo, ale teraz znowu buro szaro...

a kartka... kartka jest cudowna... taka ciepla z takim akcentem letnim...

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

absolument superbe, bravo j'adore

Kamilcia_W pisze...

Karola pewnie to głupie ale nawet nie wiesz ile radości sprawiła mi Twoja wizyta, dziękuje za miłe słowa.

Annar pisze...

Prześliczny scrap !

Pompi pisze...

Jest cudny!!! ma tyle detali tak pięknie połączonych :)

a.batory pisze...

uuuuuuuuuuuuuuuwielbiam!!!!!!!!!
jest doskonały
i zachciało mi się zrobic coś z żółtym
tak mnie tu te plamy koloru żółtego przyciągają
:*

Ewelina pisze...

A dla mnie Twój scrapek przypomina lokomotywę- albo ma taki kształt, albo to moja wyobraźnia. Ale oczywiście jest piękny i cudaśny z tym mnóstwem kolorowych dodatków. Uwielbiam Twoje prace i całego bloga. Ja nie rozumiem dlaczego nikt, żadnych Oscarów za scrapbooking nie przyznaje?

ILB hand made pisze...

Prace jak zwykle urocze.
Skromnie zapraszam po niespodziankę do mojego bloga:
http://ilbhandmade.blogspot.com/2009/09/too-cute.html
i pozdrawiam serdecznie
Izabela

Nora pisze...

Karola this is so bright and lovely! Just what we need to end the perfect summer.
Hugs,
Nora

lena_wz pisze...

Piękny! Nie mogę się napatrzeć.
Mam nadzieję, że przyjmiesz od mnie te wyróżnienia? - zapraszam na blog :-)

Tisscrap pisze...

very beautiful!!!!!

bizzzz

Margaretka pisze...

Cudny ciepły scrap i pachnący latem:))
Pozdrawiam serdecznie:))

zielonooka pisze...

zapraszam po odbiór wyróżnień:)

Jowita pisze...

Wczesniej juz chwalilam Twojego cudnego scrapa a teraz zapraszam do mnie po wyroznienia

Audrey pisze...

Beautiful, just love it.

iris pisze...

this is so amazing! But then your work always is!!

Anonimowy pisze...

it's a beautiful creation.
i love your blog
kiss nelly
http://scrapbignou.canalblog

evelyne pisze...

ta page est superbe et je me suis permise de la copier
voici le lien vers mon blog
http://scrapcreationeve.over-blog.com/article-defi-3-avec-ma-miss-48015973.html

LinkWithin

.