wtorek, 15 września 2009

Nawiasem mówiąc...

...dawno mnie tu nie było :)
Witam więc ciepło po krótkiej przerwie, zmobilizowana wiadomościami i telefonami z pytaniami czy aby jeszcze istnieję :D Ano istnieję, chciałabym dodać, że mam się świetnie, ale byłoby to grube przekłamanie, ponieważ w ostatnich tygodniach kręcimy młynka z przeziębieniem i astmą, a jakże - nowe przedszkole = nowe wrażenia. Najmłodsza zdążyła pozarażać starszyznę i ogólnej niemocy nie ma końca. Bleeeh. I jeszcze tylko chandry jesiennej brakuje, byłoby standardowo :)
Ale chandrom się opieram, popadam w pracę, tnę, kleję, nie próżnuję, a ostatnio - co też chciałabym Wam dziś pokazać - zakręciłam się "nawiasowo".
Kształt "nawiasowy", zwany też bracket omamił mnie okresowo i jak mi się wydaje na dłużej, w tej chwili zakartkowałam się nawiasowo, ale w zanadrzu mam też inne prace z tym uroczym (nieprawdaż?) kształtem.
Mam sporo zaległości ale postaram się je jakoś tematycznie poukładać oraz sukcesywnie zamieścić na blogu, tymczasem - Mania Nawiasowania: dwa komplety z notatnikiem i kartka okolicznościową, oraz sama kartka:

Komplet z różami (Websters Pages - kolekcja Magical Wishes)


Komplet bez róż, za to nieco ostrzejszy z dodatkiem fuksji (Websters Pages - kolekcja Raspberry Truffle)


Kartka okolicznościowa (Cosmo Cricket - kolekcja Earth Love)


I to chyba na tyle na dzisiejszy wieczór, jeśli chodzi o obrazki ;)

A do powiedzenia mam jeszcze OGROMNE DZIĘKUJĘ wszystkim przemiłym osobom, które za pomocą przeróżnych sympatycznych nagród blogowych postanowiły mnie wyróżnić - nieustająco jest to dla mnie bardzo miłe i bardzo to doceniam, ponieważ to jeden ze znaków, że czasem powinnam się jednak bardziej mobilizować do popisania tutaj. Bardzo Dziękuję! :*
Ja nie wyróżnię nikogo, trudno mi w tej chwili wyznaczyć kilka osób, tak wiele z Was raduje moje oko swoją kreatywnością, smakiem, darem do tworzenia pięknych kompozycji, a tych osób jest z każdym miesiącem coraz więcej - pozwólcie więc, że zamiast przekazywania nagród dalej - teraz i na przyszłość - życzę Wam nieustającej weny oraz radości z cięcia i sklejania każdego cm papieru czy czegokolwiek co Was inspiruje :)
Buziaki!:*

16 komentarze :

finnabair pisze...

:):):) no jesteś kochana, bo faktycznie , jak kamień w wodę - zdrowiejcie koniecznie i w podskokach!!!! :******

Ksenia pisze...

ооо....потрясающие работы...такие воздушные... я просто восхищаюсь...

Tanka pisze...

Ohhhh!! I adore you works - always so amazing! So juicy colours and so neatly done

Drycha pisze...

zdrówka! :)

Nora pisze...

Ooh Karola, I love these!
I love your blog! ')
Hugs,
Nora

Ludkasz pisze...

Cudne kartki, ale te różane, jejciu, brak słów, sam urok, delikatność i elegancja!!!
Zdrówka życzę:-)

S.Angelina pisze...

Ксения, соглашусь с Вами.
Karola, Вы творите волшебные вещи с бумагой!!!

Willy's creations pisze...

Wooow...looks beautiful!

Hugs,WiLLY

zielonooka pisze...

piękne
i nic więcej nie napiszę:P
:* zdrowiej:*

Pia pisze...

wow what a beautiful creations, fantastic

Freetany pisze...

Bardzo piękne te karty i notebooki - są bardzo lekkie i eleganckie. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia

boniusia pisze...

z motylem... ech uwielbiam motyle... fioletowa urocza w moim kolorze dodatkow... a pomaranczowa jak słodka pomarańcza... wszystkie są cudowne ;-)

Jowita pisze...

Fantastyczne kompleciki, a nawiasowe karteczki cudne. Zycze zdrowka!!!

Kinga pisze...

Brak mi słów na opisanie Twoich prac, jestem zauroczona:)

Pozdrawiam życząc szybkiego powrotu do zdrowia,
Huma

Hrustiashka pisze...

Karola, to jest SUPER!!!!

kigabet pisze...

każdą twoją pracę ogląda się z wielką przyjemnością ...

LinkWithin

.