środa, 16 września 2009

I raz i dwa...

a nawet trzy i cztery, tyle, że blogger ma jakieś ograniczenia w kwestii wrzucania zdjęć do posta, sporo udało mi się ostatnio zrobić - głównie komplety i kartki, głównie komercyjnie, aż chce się zawyć: "gdzie się podziały tamte prywatki???" - ale i na prywatę przyjdzie pora, chwilowo zbieram zdjęcia do albumów ;)
Skoro się wczoraj przemogłam, aby napisać parę słów i wrzucić to i owo - dziś rzutem na taśmę dokładam pozostałe komplety, które powstały ostatnio:

Serdeczny komplet - wąski notatnik (7 x 15) i kartka (10 x 15) -
(kolekcje Websters Pages: Hello Beautiful i Magical Wishes)



Komplet... miłosny :/ a może ślubny? ;) - ramka (15 x 15) i kartka (10 x 15)
(piękna baza nawiasowa ze Scrapińca stała się inspiracją do stworzenia ramki i kartki, dodałam tutaj także cudne ćwieki perłowe by Latarnia Morska)



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Wasze miłe słowa, oraz życzenia zdrowia! :*

17 komentarze :

zielonooka pisze...

no ładne kwiatki..... wszystko bomba!!!

boniusia pisze...

Super... im czesciej patrze tym bardziej mniej ciagnie, a jeszcze sie opieram...

bomiel pisze...

Piękne komplety!

Ludkasz pisze...

kolejne rewelacyjne kartki, śliczne!!

Jowita pisze...

Cudne komplety a rameczka jest fantastyczna

anita22 pisze...

mmmmmm komplet nawiasowy jest przepiękny,taki delikatny i ulotny.Romantyczny

Niebiesko_Oka pisze...

Karola- prześliczne komplety!
W różowym się zakochałam!
A ten misterny kształt kartki- podziwiam!!!
:)

Peninia pisze...

Wszystko jest rewelacyjne...aż słów brakuję...po prostu cudo :)Ach chciałabym kiedyś tworzyć tak pięknie :)
Pozdrawiam!

karikara pisze...

miłośny piekniutki

Goha pisze...

Cóż mogę powiedzieć... PIĘKNE... KOBIECE... CUDOWNE.

k_maja pisze...

ajjjjj! cudne!

ScrappyBlueStones pisze...

Gdy Cię długo nie ma, to nigdy nie przychodzi mi już do głowy, że jesteś zajęta czymś innym niż scrapowanie:) Wiadomo, że wtedy praca tak wrze, że nawet nie ma czasu na fotografowanie, net itp. Ha, i mam rację! Kolejny "wysyp" Twoich cudnych prac:)

betty_boop pisze...

Absolutne arcydzieła! Piękne, wysmakowane, zachwycające!

Wilma pisze...

I'm speechless....I really, really love all your work!!! Super!

Kamilcia pisze...

Karolciu, jak zwykle pieknie, slodko, cukierkowo, lukrowo :) ściskam mocno K.

lena_wz pisze...

Cuda! w tym różowym zakochałam się! :-)

ewa pisze...

Karola-zawyłam z zachwytu nad ramką!!!

LinkWithin

.