poniedziałek, 21 września 2009

Co za Poza!

Taki właśnie tytuł nosi ostatni scrap z Różą upozowaną w niewiadomym nam celu (nie do aparatu), pozę wieloznaczną i wiele (prawdopodobnie) wyrażającą, ale o to trzebaby spytać modelkę, ale ta nie chce mówić! Dlatego też uznaliśmy komisyjnie, że najbliżej jej do marzycielki:) Długo myślałam o tym na ile sposobów chciałabym scrapnąć to konkretne zdjęcie i wiele pomysłów toczyło ze sobą walkę, ostatecznie na początek pocięłam zdjęcie i umieściłam je w tym scrapie, a teraz kolejna (możliwe, że nie ostatnia!) wersja jest taka... ekhmm.. prawie chłopięca ;) Nie jestem pewna, czy to ta kolekcja - The Boyfriend Cosmo Cricket, czy kolory, czy... no cóż - mało subtelnie wyszło, ale za to soczyście i kolorowo. Do tej pory średnio lubilam scrapy na ciemniejszym tle, ale ta oliwkowa szarość kratki zachwyciła mnie do tego stopnia, że stała się bazą do całej chaotycznej nieco - reszty :) Całkiem zwyczajnie jako kontynuacja zabawy z tymi papierami powstała jeszcze uśmiechnięta kartka :)

Hmm... Co za poza!Pogrubienie





Smile! - kartka 10 x 15 cm


To już wszystko na dziś, teraz zmykam do czegoś... bardziej romantycznego ;)
Pozdrawiam ciepło i ślę uściski!:*

15 komentarze :

Silvia Kristine pisze...

Stunning! You are so talented!!
Thank you for inspiring me!
hugs,
Silvia

Drycha pisze...

określenie "ciemniejsze" dla tła mnie rozbawiło ;))))

berta pisze...

Wow! It's so beautiful!!! Bravo!!!

madak pisze...

Śliczne, zresztą jak zwykle...

michelle pisze...

Je suis sous le charme de tant de beauté dans les réalisations!!!
C'est sublime!
bravo!
Michelle de Normandie, France

Nora pisze...

Karola I just LOVE your colors and pretty flowers ,)
Nora

zielonooka pisze...

mi sie podoba:P
karteczka tez urodziwa:)

usciski kebabowe:P :D
sciskam moooooooooooocno Pracusiu;)

betty_boop pisze...

Pewnie nie zaskoczy Cię mój kolejny zachwyt, ale mnie zawsze powalają Twoje prace. Piękny scrap i śliczna kartka. Córcia jest śliczną i wdzięczną modelką :)

Ulaa pisze...

porywja mnie te twoje scrapy! sa takie dokladne i wypracowane. no i te cudne kolory!

kasiekw pisze...

Karolcia, jak zawsze powalają mnie Twoje prace

Filka pisze...

jakie ma włosy długaśne Różuczka :O
moze podciąć? hyhyhhyhy
scrap..... "kopiuj i wklej" czadowy !
buźka z lodowca :*

dul pisze...

Przepiękne.

Ana Gonzalez pisze...

Me gustan tus composiciones son muy sugerentes.

dul pisze...

Piękne.

Cathy Bautista pisze...

I just love your work so much! Can i scraplift the LO? You're just fantastic! :)

LinkWithin

.