poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Scena balkonowa

Ostatni tydzień nie był dla mnie zbyt łaskawy, pomijam problemy zdrowotne, ale pracować w tempie błyskawicy - to nie dla mnie. Papier nie lubi pośpiechu, przynajmniej mój i kiedy należy spiąć się bardzo mocno i zrobić coś w 2 dni, a nie 2 tygodnie - średnio to później oceniam, tym bardziej kiedy cały tydzień nerwowy. Cóż więc tak średnio oceniam będzie można zobaczyć wkrótce, dziś natomiast mam do pokazania mojego scrapa na sierpniowe wyzwanie "Picture Perfect" na InspireME - społeczności fanek Websters Pages . Wyzwanie polegało na idealnym zmiksowaniu, wtopieniu zdjęcia w papiery, punktem wyjścia czy przykładem było wycięcie ze zdjęcia np. postaci i zaaranżowanie jej wraz z papierami i dodatkami w jakąś scenkę, lecz nie było to konieczne. Dla mnie to rzeczywiście wyzwanie - wyciąć coś ze zdjęcia... chyba nigdy tego nie robiłam, a jeśli tak - pamięć mnie zawodzi. Pomyślałam, że wykorzystam papiery z kolekcji Sweet As Cherry Pie i tak zrodził się pomysł na nieco surrealistyczną scenkę balkonową :) W oryginale Róża siedzi na schodach - w scrapie - opiera się o ekhm... balustradę? ;) I te gałęzie wiśni wokół - miło byłoby mieć taki balkonik :))) Jak widać na załączonym obrazku - scrap to właściwie sam papier, ale nie sposób pominąć uroczych guziczków, które dostałam w prezencie - od dziewczyn :*, które wiedzą jak uszczęśliwić scraperkę :))) - garść guzików dla mnie to jak pudło cukierków dla łasucha ;)! Dziękuję po stokroć Izie i Kasi !:*

My Sweet Cherry



Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze i ciepło pozdrawiam, a tym, którzy jak Róża - jutro rozpoczynają rok przedszkolny/szkolny - życzę duuuużo radości i powodzenia!
A my za chwilę zmykamy do przedszkola - mamy dziś dzień integracyjny w nowej grupie! :)))

22 komentarze :

bomiel pisze...

Super,bardzo mi się podoba.

boniusia pisze...

Urocza... i taka stonowana kolorystycznie... podoba mi się... a zdjęcie jest idealnie jak widzę dopasowane... Pozdrawiam ;-)

Ania z poddasza pisze...

Śliczny jest ten scrap. I ani trochę nie widać, że to pierwszy raz jeśli pamięć Cię nie zawodzi :)

Wilma pisze...

This is sooooooooo gorgeous!!!

elka pisze...

No i pięknie sobie poradziłas ,wszystko dopasowałas .Bardzo mi sie podoba

Marsza pisze...

Nowe miejsce jak widać służy mimo wszystko! Kolejne fantastyczne prace!!!
Pozdrawiam Serdecznie;*

JaneB pisze...

Boski!

Jaana pisze...

This is gorgeous!! I love the the colours and papers..

zielonooka pisze...

suuuper!!!:)
miłej integracji;D, mam nadzieję, że się Róży spodoba:))
pozdrawiam:*

Яmaha pisze...

Очень нежная и воздушная страничка. Я просто в восторге.

ema_lea pisze...

beautiful, i love your creativity.
kiss.
emalea

kasiekw pisze...

Jak zwykle jestem pod totalnym wrażeniem

Mirabeel pisze...

Zdrówka Kochana Ci życzę!! Róża na pewno wspaniale się odnajdzie w nowym przedszkolu :) A scrap świetny jak zwykle ;) Buziaki!

Encza pisze...

Piękny scrap ! Róży życzę dobrej zabawy.
pozdrawiam :)

Margaretka pisze...

Scrap niezwykłej urody!!!
Mile spędzonego czasu w przedszkolu!!!
Pozdrawiam!

La Nonna pisze...

Beautiful, super, c'est magnifique.
Bises de Nonna

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

Mon dieu que ta page est belle, Wow vraiment superbe
bravo

ewa pisze...

No scenka balkonowa śliczna...no słów mi brakło! Karola jak Ty to rozbisz że tak ładnie wszystko robisz??:):)Buziaki

dzwoneczek pisze...

świetne:))
strasznie mi sie podoba:)

Manuelle pisze...

scena balkonowa - pięknie pasuje do Twojego Lo!
wycinanie zdjęcia faktycznie dziwne, sama pewnie bym się nie zdecydowała... odważne cięcie :)

pozdrawiam,
www.magdamatraszek.blox.pl

betty_boop pisze...

Mistrzyni kompozycji i detalu. Mistrzyni w każdym calu! Uwielbiam Twoje prace. Scrap jest perfekcyjny! Dla Ciebie wyróżnienie

Regina pisze...

What a wonderful blog!!! You do such an amazing job!! And better... to be here and listen a brasilian music!!!
Hugs
Regina

LinkWithin

.