czwartek, 13 sierpnia 2009

Pocałuj żabkę w łapkę ;)


Żabi motyw na papierach Websters Pages z linii Magical Wishes - powalił mnie ;) Pomyślałam, że zupełnie do niczego nie będą mi pasowały, tym bardziej, że ja żabki omijam szerokim łukiem, te żywe rzecz jasna :))) Każdy ma jakiegoś bzika, ja mam żabiego (grrrr...) Leżał sobie więc papier, czekając na olśnienie, które nadeszło nieoczekiwanie, jak to zwykle bywa - pomyślałam, że takie żabki sympatyczne może komuś przyniosą szczęście? A konkretniej szczęście na okrągło? Ponieważ nie ma możliwości aby cokolwiek powstało jednostkowo - dodatkowa kartka - już bez żab, za to z fuksją, którą oswajam - też okrąglak. A aby nie było, że mało - jeszcze odrobina pasteli dzieciaczkowo - komercyjnych, które tutaj zajawiam, a które hurtem można obejrzeć w scraplabowej kuchni, polecam przyjrzeć się dobrze cudnym ćwiekom by Latarnia Morska :)



Uściski serdeczne przesyłam! :*


19 komentarze :

elka pisze...

Piękne karteluchny ,te na okrągło bomba

nimucha pisze...

Wszystkie kartki śliczne, a ta ostatnia przecudna :) I super miałaś pomysł z życzeniami na okrągło, kartki śliczne i pomysłowe :)

-Renia- pisze...

Przecudnej urody są Twoje kartki.

Patrząc na Twoje ściegi na tych kartkach, aż się chce wyjąć maszynę i samej spróbować.

Pozdrawiam serdecznie. :*

zielonooka pisze...

no brak mi już słów na Twoje prace, nie wiem co napisać...................CUDNIASTE!!!!:D

Edilene Rocha pisze...

Olá! Conheci o seu cantinho e é tudo de bom!
Lindo e criativo!...
Amei mesmo!!!
Parabéns pelo seu trabalho!
Se puder, dê uma espiadinha no meu:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Nora pisze...

This is really precious Karola. I love your "drops" and stitching.
Hugs,
Nora

adda pisze...

Karola ja wiem, że Ty każdy motyw wykorzystasz wspaniale!! Jesteś niesamowita!!! Twórczość 100!!!
A karteczki są piękne!!!

Kamilcia_W pisze...

Dzieciaczkowe są tak słodkie że słów brakuję.
Kartka z żaba jest świetna, na pewno obdarowana osoba uśmiechnie się na jej widok, fuksja...ahhh (wzdychnęłam sobie)
Same śliczności.

bomiel pisze...

Fantastyczne!!!

Mirabeel pisze...

Żabki są obłędne!! Kartki pierwsza klasa!:)

Kamilcia pisze...

dziecinne kartki sa przesłodkie !!!!

Patrysha pisze...

Świetnie praca...szczególnie te z bucikami ... a tak poza tym to mam dla Ciebie specjalne wyróżnienie...

http://patryshahandmade.blogspot.com/2009/08/moje-wasne-wyroznienie.html

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne te kartki. Wszystkie bez wyjątku. Zazdroszczę takiej weny.

Niebiesko_Oka pisze...

okrągłe kartki są mega urokliwe!
a dzieciowe słodziakowe!
:)

katharinka84 pisze...

Kartkowe piekności!!!
:D

Ludkasz pisze...

Cudne są te karteczki!!!!

Zojka72 pisze...

jak zawsze piękne!

noora pisze...

OMG! Soooooo lovely cards! I love your style! You have been very busy!

SweetCandyDreams pisze...

ah, jakie dopracowane pieknosci, moglabym patrzec bez konca na nie !

LinkWithin

.