wtorek, 18 sierpnia 2009

Moja Cukiernia

Ha, chciałabym :D niestety nie na żywo, za to na papierze. Ostatnie dni to nawał słodkości na moim stole - dziewczęce, dzieciaczkowe, takie... straszliwie słodkie :)
Najpierw był komplet dla Julii - na jej 8 urodziny, do słodkich papierów Clair de Lune - dodałam różyczki (prawie jak marcepan!), oraz mnóstwo kropek 3d - wyszedł prawdziwy torcik, a ja miałam frajdę wracając korzeni, strasznie lubię takie słodycze - nieczęsto, bo co za dużo to niezdrowo - ale raz na jakiś czas fajnie zrobić coś po czym się człowiek niemal oblizuje ;))))
Komplet to notatnik/pamiętnik formatu A5 + kartka urodzinowa w tej samej stylistyce.

Nieco później powstał scrap z Różą zeszło - sobotnią, wybraliśmy się na małą wycieczkę w okolice i powstało wówczas trochę strasznie fajnych zdjęć, które będę dawkowała w kolejnych odsłonach, tymczasem zdjęcie z niewinną minką, z cyklu "trzepoczę rzęsami szybciej niż ktokolwiek" :))) (chyba chciała nas do czegoś przekonać, ale zupełnie nie pamiętam do czego, skupiłam się na tych oczyskach, taka jestem!). Scrap powstał z papierów projektu Terri Conrad dla Websters Pages (---> mają nową, cudowną stronę www!), dodałam trochę stempelków Kelly Panacci (Kelly pokazała zajawkę nowych stempli - owoc współpracy z Hampton Art!) i ISC (fankom gumowych stempli gorąco polecam nowe zestawy ISC!), a stemplowałam nowym, rewelacyjnym tuszem pigmentowym marki Latarnia Morska.

A poza cukiernią? Teraz sporo pracy, chwilowo zakopałam się troszkę w papierach, czasem się wynurzam, ale niestety nie na tyle aby znaleźć odpowiednio dużo czasu i spokoju, aby pobiegać po Waszych blogach, galeriach, mam nadzieję, że odbiję to sobie niebawem! Niemniej bardzo bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny oraz za przemiłe wyróżnienia, jakie mi zostawiacie - to ogromnie sympatyczne i ważne! Pozwólcie, że w tej chwili nie pociągnę łańcuszka dalej, ale z pewnością to zrobię - jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI :***

A teraz już tylko zdjęcia:

Always Adorable


Komplet dla Julii:


Trzymajcie się cieplutko i do następnego! :*

15 komentarze :

Magdziula pisze...

Od niedawna zaglądam do Twojego bloga i jestem pod wrażeniem.Twoja twórczość jest przepiękna, w moich ulubionych kolorach, ach... miło na to wszystko popatrzeć :-)

Magdziula pisze...

Od niedawna zaglądam do Twojego bloga i jestem pod wrażeniem. Przepiękna jest Twoja twórczość,w moich ulubionych kolorach. Ach...miło na to wszystko popatrzeć :-)

Pilka pisze...

Очень-очень нежная и красивая страничка! Я вообще в восторге от всех Ваших работ! Вы очень талантливый человек! Восхищаюсь Вашим талантом и умением творить...
Ольга, Москва.

zielonooka pisze...

zdjęcie Róży jest urocze:) w świetnej oprawie........ ależ ona będzie miała cudnie "zatrzymane" wpomnienia
komplecik przesłodki:D
ściskam:*

k_maja pisze...

jak zwykle cudowności! a że ja słodycze mogę, zawsze, wszędzie i w dowolnych ilościach, to chętnie się i u Ciebie uraczę ;)

Brises pisze...

Ależ przesłodko się zrobiło:)

Abrakadabra pisze...

Uroczo, delikatnie, słodko - ale nie przesadnie! Uwielbiam Twoje prace! Moje je oglądać i oglądąc...i oglądać... :-) Może kiedyś uda mi się je zobaczyć na żywo;-) Całusy!

betty_boop pisze...

Karolu kochana, już nawet komplementów mi brakuję, bo odnoszę wrażenie, że mogę tylko w nieskończoność powtarzać, że kolejny komplet i scrap są PIĘKNE, idelanie ozdobione i skomponowane.
(Nocnie nawet składnia mi nie wychodzi...)
Uwielbiam Twoje prace! Powinno się wymyślić nagrodę "SCRAPOWE GURU", bo dla mnie jesteś nim napewno :)

katharinka84 pisze...

Same cudowności!!!
Aż mi się słodko zrobiło i nabrałam ochoty na coś pysznego ;)

Kelly Panacci pisze...

I love the subtle colour palette you have chosen for this layout. So beautiful as always Karola!!
Cheers!
Kelly

Cheryl pisze...

I just wanted to let you know that I scraplifted your INCREDIBLE page design . . . just gorgeous . . . thanks for the inspiration!

You can see my layout here: http://www.digishoptalk.com/gallery/showphoto.php?photo=742026&ppuser=10980 or on my blog: http://cherylisadomesticgoddess.blogspot.com/2009/08/always-adorable.html

Thank you again!

HUGS

Cheryl aka gonewiththewind

Niebiesko_Oka pisze...

cuuudności!!!
przepięknie i mega słodko!

Fioletowe poddasze pisze...

Wszystko jest cudowne! Takie delikatne.

krzycha pisze...

I znowu przepiękna praca. Tak na prawdę boję się cokolwiek napiać, ponieważ wszystkie twoje prace są na najwyższym poziomie, takie niedoścignione ideały. Pozdrawiam!

SweetCandyDreams pisze...

ta karteczka dla Juli jest przecudna

LinkWithin

.