niedziela, 9 sierpnia 2009

Krajobraz po...

... przeprowadzce :) Niestraszny. Bardzo sympatyczny widok po tej stronie, dnie mijające znacznie wolniej, nieśpieszne plany i spontaniczne spotkania, czas wyłącznie dla siebie i ciepło, wcale nie to słoneczne, letnie, tylko takie ludzkie, zwyczajne. Chaos dookoła, czasem myślę, że nie do opanowania, choć warsztat scrapowy rozpakowałam natychmiast po ubraniach Róży i Marcinowych sprzętach :) Reszta ma czas ;) Drodzy wtajemniczeni - a więc jestem już PO ;)
A pierwszą rzeczą jaką mam do pokazania po krótkiej przerwie jest scrap połowiczny, powstawał po kawałku - trochę w starym miejscu, trochę w nowym, ostatecznie skończyłam go kilka dni temu, po kolejnych kilku pstryknęłam zdjęcie a dopiero dziś uznałam, że normalną koleją rzeczy byłoby wrzucenie go do galerii czy na bloga. Naprawdę zwolniłam obroty :D Ja - ślimacza natura :))) Ok, do rzeczy - scrap przedstawia 3 letnią Różę z tatuśkiem ;)
Oprawę zapewniły cudowne zieloności by Websters Pages, oraz kilka guzików, nic wielkiego.



A na deser dwie kartki - również websterowe - na każdą okazję (no, prawie... ;-) w nowym kształcie, lecz nie obyło się bez guziczków/sznurka/wstążki itp.; to początek, zobaczymy co będzie dalej :)))) ...


Dziękuję pięknie za wszystkie sympatyczne słowa, odwiedziny i znaki - bardzo to doceniam!:* Ściskam ciepło - miłego początku tygodnia życzę i do miłego następnego!


19 komentarze :

Mirabeel pisze...

Nooo nareszcie!! Pozostaje Ci zmienić lokalizację w profilu :p

Srap świetny, tradycyjnie. Kartki boskie!

Kayla pisze...

Prace jak zwykle piękne. Dobrze wiedzieć, że już sie trochę zadomowiliście. Czekam na dłuższą relację.

Encza pisze...

Jak zawsze pięknie. Idealne dodatki, świetna kompozycja, cudne:)
pozdrawiam

adda pisze...

Pięknie, uwielbiam.......

Tanka pisze...

Page "Tatus i ja" is so amazing!! very beautiful =)

Mmorelia61-Kasia pisze...

Fantastyczny, cudny.... ach słów brakuje. Zawsze czekam na Twoje nowości - chwytają za serce. Zakochałam się w Twoich domkach, pozwoliłam sobie na lift. Mam nadzieję, że to jest ok.
Pozdrawiam
Ps. wszystkiego dobrego w nowym miejscu, bo czytam o przeprowadzce.

lena_wz pisze...

Ach... jak chciałabym te Twoje praca pomacać... mam nadzieję, że zrobię to szybciej, niż myślę... CUDO!!!
Cieszę się, że się zadomawiasz!
Buziole :-)

Zhenya and Nika Aksutin pisze...

I like all your cards!!! You do great job!!! Hello from Russia Nika

melles-world pisze...

WOW - everything looks so great, so adorable!
Greetings from Germany
Melanie

Niebiesko_Oka pisze...

ślicznościowo!
kartki bombowe :)

zielonooka pisze...

świetny scrap!!!
a karteczki piękne, ten nowy kształt jest bardzo fajny
pozdrawiam:*

Lillemor pisze...

Djién dobre Karola!
Ja nazywam sie Lillemor od Sweden.
Movie po polska bardzo trudno...
I think you make wonderful things and I´d like to link to your blog if you don´t mind! I will now come here often to look on your lovlely crafting and creations!
Lillemor

--------- -Renia- --------------------------- pisze...

Hej. Co do scrapa -- niby nic wielkiego (według Ciebie). Niby tak, ale nie do końca. Papiery owszem prześliczne są, ale to co Ty z nimi robisz to jest mistrzostwo świata. I wcale nie przesadzam. Każdy się ze mną zgodzi.

Mogę tak patrzeć na Twoje prace bez końca. I ciągle coś nowego znajdę. Super pomysł z tym kalendarzykiem na scrapie!

O kartkach nie wspomnę, bo zaraz wypracowanie tutaj napiszę :D.

Pozdrawiam serdecznie.

betty_boop pisze...

Troszkę wtajemniczona ogromnie się cieszę :))))
Cudowny scrap, śliczne kolorki i dodatki - jak zawsze.
Karteczki bajeczne, dopieszczone i piękne.

Kamilcia_W pisze...

scrap i kartki cudowne jak zawsze, ale przede wszystkim życzę powodzenia w nowym miejscu, dużo ciepła i przyjaznych sąsiadów

Lucy Edson pisze...

Stunning, Karola!! Love the more masculine color combination with the Webster's Pages!! Outstanding!!

How sweet your 'boys' look! :)

iwona rutkowska pisze...

Karolciu, cieszę się zę już jesteś PO, odezwij sie czasem , bardzo się ucieszę i trzymam kciuki za NOWY POCZATEK, ja też tak sobie odmienię życie niebawem, już to czuję że ruszę pod las. Kartki są przepiękne , zawsze z przyjemnością zaglądam na Twój blog. Pozdrawiam Iwona

Anonimowy pisze...

Prace piękne jak zwykle. Życzę szczęścia i spokoju w nowym miejscu.

Agnieszka (ostatnie warszataty w Warszawie)

chwilka13 pisze...

i znowu dodatki, drobiazgi, warstwy - a wszystko pasuje jak ulał!

podziwiam, podziwiam i podziwiam :)

LinkWithin

.