poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Earth Love, Rychu itd.

No i zakochałam się. Przyznawać się, czy nie? ;) Nic wstydliwego wprawdzie - miłością do papierków żyje co druga z nas, dla mnie także to nic nowego ;) Od pewnego czasu jednak cierpię na pewną dość łatwą do zdiagnozowania chorobę - CosmoLove ;) Uwielbiam klimat kolekcji Cosmo Cricket i choć niektóre są dość wymagające, to większość z nich ze swym retro smaczkiem i "spranymi" kolorami - zawładnęły moim sercem. Moja przygoda z tegorocznym DT Cosmo Cricket, pomimo faktu, iż nie dostałam się w tym roku do zaszczytnego grona nie skończyła się w przedbiegach, czyli w finałowej piętnastce. Otrzymałam wspaniałą możliwość zabawy i stworzenia garści projektów z najnowszych kolekcji CC. W związku z tym całkiem niedawno dostałam pakę, w której znalazłam świeżutkie kolekcje - w tym... Earth Love. Cudowna, ciepła - prawie jesienna linia zrodziła w mojej głowie pomysł na album, ale zanim powstanie album, zobaczcie proszę co udało mi się stworzyć dotychczas:

Lo ze zdjęciem jednego z naszych kociaków, którego niestety od dawna nie ma wśród nas :( Jest jednak w pamięci i na scrapa zasługuje - przedstawiam Wam Rycha vel Rysia vel Ryszarda (najbardziej odważnego i nachalnego kota na świecie):


Dodatkowo - kilka kartek - w kwadracie i kole - świetnie mi się pracowało z tymi kolorami, nieczęsto zadarza mi się mieć na tapecie tak ciepłe zestawienia:




I to chwilowo wszystko - kolejne kolekcje będe brała pod obróbkę niebawem, a tymczasem pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny! :*

15 komentarze :

ibisek pisze...

Śliczne papierki i piękne prace :*

adda pisze...

Jesteś niezwykła!!!I wszystko co wychodzi spod Twoich rąk jest niezwykłe!!!

sylwiaw pisze...

Cudne kartki :)
I scrap... :)
A jeśli chodzi o papiery to nie dziwię się, że Ci się na nich dobrze pracowało bo są na prawdę śliczne... i ciepłe :)

OLIWKA pisze...

właśnie popatrzyłam, ze mam idealnie pasujące elementy kartonowe do tej serii: gwiazdki, tagi, klucze. Nie miałam okazji ich wcześniej wykorzystać więc pewnie zakupię papiery :)

bardzo bogaty scrap, jak zwykle, pozdrawiam ciepło :)

Lena Katrine pisze...

OMG! You always amaze me by your work! I love your choice of colours, and all the pieces of papers! delightful!

Have a great week! Hugs, Lena

Evgenia pisze...

Your works are stunning!

Mirabeel pisze...

WOW! piękny scrap z Ryśkiem! I kartki też :)

-Renia- pisze...

Jestem absolutnie zakochana w Twoich kartkach i scrapach.

Buziaki :*

lena_wz pisze...

Urocze :-)

agni pisze...

o rany... o rany... nazwanie kota "Rychu" - umarłam :D A TEN SCRAP!! coś NIESAMOWITEGO....!

zielonooka pisze...

świetny scrap z przeuroczym kotem:)
karteczki- śliczne:)
buziole:D

Fioletowe poddasze pisze...

Piękne te Twoje kartki. Napatrzeć się nie mogę :)

Encza pisze...

Piękne papiery a scrap i kartki ... ach... CUDNE !!!
Pozdrawiam,
ania

Nulka pisze...

Rychu widać, że był konkret kot :) Pięknie go ubrałaś scrapem :)

plakatowka pisze...

Hej Karola, zrobiłam lifta Twojej pracy: http://plakatowka-skrapowisko.blogspot.com/2010/03/zabawa-w-liftowanie.html

Pozdrawiam

LinkWithin

.