poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Chłopiec czy Dziewczynka?

Jasne, że Dziewczynka! Mimo, że nowa kolekcja Cosmo Cricket - The Boyfriend jest przeznaczona dla chłopców, w dodatku nie takich słodkich małych smyków, tylko odrobinę starszych rozbrykanych urwisów - udało mi się ją "zaróżowić". Nie kolorem, a moją Różą, którą jak dotychczas - udaje się czasem wpasować w niekoniecznie dziewczęce motywy i kolory, a może raczej sfeminizować co męskie ;)

I oto powstał scrap z Różanym zdjęciem z wycieczki do Santoka, gdzie pływała łódką, łowiła ryby i czerpała z natury i (prawie) pełnej wolności. Jako, że zaznała sporo beztroski i swobody - daje się to złapać na zdjęciach, te ostatnie chwile wakacji...


A przy okazji, z tej samej kolekcji powstał komplet... dla kogoś, kto pierwszy raz przekroczy progi szkoły :) - podłużny notesik i kartka z życzeniami powodzenia i samych szkolnych sukcesów ;)


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam udanego ostatniego tygodnia wakacji! :*

27 komentarze :

zielonooka pisze...

no ładne kwiatki;) to tak się bawiliście:D - super!!!
papierki są cudne i nie powiedziałabym, że tylko dla chłopców (w Twojej pracy dowód:))
a komplecik dla pierwszoklasisty/ki jest uroczy

buziole:*********

zielonooka pisze...

zapomniałam dopisać, że kolory papierków skojarzyły mi się z późnym latem czyli odpowiednie do danej pory roku:)

madi pisze...

Aleee słodkości ;))) Scrap piękny a komplecik fantastyczny ;)

betty_boop pisze...

Pięknie, kolorowo, optymitycznie i bajecznie!
Każdy papier w Twoich rąsiach obraca się w cudeńko.
Cudownie jest też obserwować jak ze scrapa na scrap rośnie Twoja córeczka, a z jej wiekiem zmieniają się dodatki i zdobienia w Twoich pracach.

elka pisze...

Przepiękne ,jestem pod wrażeniem

Madzioza pisze...

scrap przepiękny! Ja lubię takie zawadiackie papiery- często pasują do zdjęć moich dziewczynek;)
Śliczne zdjęcie Róży!
A komplecik szkolny- nie jeden Uczniak chciałby taki posiadać!

Drycha pisze...

już nie "so soft" a "so colorfull" :))))

Izabella pisze...

Uwielbiam takie scrapy:) Tyle na nim różności zamieszczonych z rozmysłem, a w niczym nie umniejszają głównej postaci czyli ślicznej dziewuszki na fotce:))) Komplecik szkolny fantastyczny:)

Ania z poddasza pisze...

prześliczny scrap Karolka :)

z takim notesikiem aż będzie się chciało dziecięciu do szkoły pójść.

Encza pisze...

Piękny scrap i cudny komplet. Róża jak zwykle anielska - pięknie komponuje się w tym scrapie. Nie ma co się dziwić - zdolna mama, potrafi zaczarować każde papiery i dodatki aby pokazać to co piękne.
pozdrawiam :)

ScrappyBlueStones pisze...

So soft! :D a tak na poważnie, to nie mam nic mądrego do napisania, poza tym, że niezależnie od miejsca gdzie scrapujesz, zawsze pięknie scrapujesz. Buziaki ze stolicy cmok, cmok

molla pisze...

prześliczne. Ja też dołączam się do komentarza "so soft"
pozdrawiam

Kary Sol pisze...

You are BIG talanted!!!!!

SweetCandyDreams pisze...

świetne. mam 23 lata i jestem dziewczynką :P a sama bym takie prace chciala!

MonaLisa pisze...

karola, jak zwykle mistrzowsko!!!!!!! cudnie!!!!!!!!!!1

nowalinka pisze...

Świetny scrap, a przez te kolorki wygląda tak nostalgicznie :)
Tylko pozazdrościć Róży tej radości życia a Jej Mamie zdolności :)
Komlpecik równie uroczy jest :)

adda pisze...

Ładnemu w każdym kolorze jest ładnie!!!!

Wspaniałe prace!!!

Filka pisze...

czadowy !!!!! jeden z moich ulubionych mrrrrr

boniusia pisze...

Wow!!! Jakie kolorowe i mile dla oka... szalenie mi sie podobaja...

Fioletowe poddasze pisze...

Piękny komplet dla pierwszoklasisty :) Scrap jak zwykle cudowny. Podziwiam.

katharinka84 pisze...

Piękny scrap!!!
W cudnych, letnich kolorkach :)
Komplet dla pierwszoklasisty jest cudny...te ołówki w kubku... :)

kasiekw pisze...

co ja Ci mogę powiedzieć, a raczej napisać ... jak zawsze jestem pod totalnym wrażeniem, papiery są cudowne a ich wtkorzystanie jeszcze fajniejsze

Ulaa pisze...

acchhhh, co za cuda ja tu odkrywam na Twoim blogu Karola!!! nie wiem czemu wczesniej go nie odnalazlam? Piekne robisz scrapy i masz OGROMNY talent. <3
Pozdrawiam!

Tara Orr pisze...

I am one of those english speaking ladies who says your style is so soft!! Its a GOOD thing! I can spot a layout or card that you've created from a mile away! Its your style, your trademark, and its gorgeous!

Niebiesko_Oka pisze...

scrap przeuroczy!
a kartka i notes szalenie mi się podobają :D

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

vraiment magnifiques, toutes ces couleurs, tous ces embellissements,j'adore
c'est du bonbon pour les yeux
bravo

Pompi pisze...

Cudny komplecik:)

LinkWithin

.