środa, 8 lipca 2009

W biegu...


Ostatnie dni, a właściwie tygodnie to prawdziwy kołowrotek dla naszej rodziny, przygotowania do przeprowadzki i masa pracy_pracowej, aż do 1 sierpnia - końca nie widać. W takim właśnie momencie spadły na mnie wspaniałe wiadomości, możliwości i perspektywy na niedaleką przyszłość, o jakich marzyłam. Po prostu mnóstwo się dzieje! Począwszy od pojawienia się na polskim rynku moich ukochanych papierów Webster's Pages (czujni odnajdą je w moich starszych pracach), poprzez przyjęcie do Design Teamu - Złotych Rączek dla scrap.com.pl (dziękuję po stokroć za ciepłe przyjęcie!), zaproszeniach do innych DT , w tym mój wymarzony dream team (jupppi! - ale tajne, tajne! pssst...), skończywszy na wiadomości, że jakimś cudem (!!!???), znalazłam się wśród 15 (!!!) finalistek pretendujących do Design Teamu Cosmo Cricket!!! A jeśli wspomnę, że aplikacji było 350 z całego świata - to wystarczy za wszystko, to dla mnie ogromny zaszczyt i sukces! Nie potrafię napisać jak bardzo się cieszę, nawet jeśli już nic więcej z tego nie wyniknie, to i tak dużo :)) Cóż... trzeba jeszcze poczekać na ostateczną selekcję...

Dość o pracy, teraz tylko zdjęcia, ostatnio mało pokazywałam, ale zapewniam, że po Jabłuszku nie było posuchy, po prostu tak ciężko usiąść do kompa :))

Taki oto pakiet notatników, w różnych rozmiarach zmiotłam właśnie ze swego stołu, część trafiła do galerii, część była zamówiona, a bliżej pokażę tylko jeden, mój ulubiony, w rozm. 15 x 15 cm, dużo więcej można zobaczyć scraplabowej w kuchni:


I jeszcze tylko kartka, którą zrobiłam na ostatnią Kolorosferę nr 10 (wszyscy tym razem nadesłali scrapy, a ja się wyłamałam :)) )



Nowy - 11 próbnik już czeka na odważnych w kuchni - zapraszam!

Tymczasem ściskam serdecznie i do miłego następnego!


15 komentarze :

mamajudo pisze...

GRATULACJE!!!
a notes ( pozostałe zapewne też) przepiękny!!!

zielonooka pisze...

gratuluję wejścia do finału!!!!
cuuuuuuuudne te notesiki:)
a karteczka też świetna - ostatnio bardzo podobają mi się turkusy:) - hihi nie wiem czemu
:*

Drycha pisze...

taka zdolna kobita, a dziwi się, że doceniają?
no wiesz co? :)

zielonooka pisze...

aaaaaaaa i chyba jeszcze kartka Leny_WZ jesli chodzi o Kolorosfere 10:)

MonaLisa pisze...

karola, jak ja ci zycze tego Cosmo Cricketa!!!! uwielbiam ich papiery i bardzo bym je u ciebie chaiała zobaczyc jako u DTM, zaciskam kciuki ty nasz gwiazdo Polska, nieś ten kaganek z duma i ropraszaj światło po krajach!!!! ciesze sie baaardzo z Dream Teamu i wogóle!

Zojka72 pisze...

Trzymam mocno kciuki!!!!!!!!!

k_maja pisze...

Fantastyczne wieści! Gratuluję z serducha i ściskam moooocnooo :**

PS No ja sobie nie wyobrażam, żeby mogli Cię nie wybrać!!!

Kreffcik pisze...

Szczere Gratulacje!!!.. buziole

iwona rutkowska pisze...

Nooo, jestem z Ciebie dumna :) Kochana wszystkie znaki na niebie i ziemi dają ci znać Kim jesteś :)

Laura pisze...

Zwykle tylko tu zaglądam w zachwycie,ale dziś zostawię ślad- Gratulacje !.
I absolutnie się nie dziwię,ze zostałaś doceniona,bo choć tworzysz w nie mojej bajce,to jednak bajce przeslicznej :)
Jeszcze raz gratulacje:)

lena_wz pisze...

Super! GRATULACJE! Zasługujesz na te wyróżnienia! Masz ogromny dar robienia cudów... Podziwiam je cały czas! Noo, trochę dużo wykrzykników, ale inaczej nie umiem tego wyrazić. Trzymam kciuki :-)

Kamilcia pisze...

super kochana, gratulacje !!!! kto ma zasługiwać jak nie Ty co?

Mirabeel pisze...

Gratuluję Kochana!!Pozdrowienia z Hiszpanii!!

iris pisze...

There is something magical about your work. It's dreamy and soft and glowing--- and I LOVE THEM ALL!!

blue.crayon pisze...

Oprocz gratulacji napisze jeszcze, ze bardzo spodobalo mi sie okreslenie "zmiotlam ze stolu" - swietnie oddaje klimat scrapowy! :)

LinkWithin

.