niedziela, 26 lipca 2009

Słonecznie...

Słoneczny komplet powstał już jakiś czas temu, ale pokazuję go dopiero dziś, przy okazji z wirtualnymi słonecznymi życzeniami dla wszystkich ;) Aniom życzę dużo słońca i standardowo moim scrapowym Aniom - nieustającej weny i pogody ducha. :)

Komplet to notatnik, okrągła kartka (ostatnio takie mnie "zakręciły") i ... opakowanie na coś słodkiego, np. czekoladę, bo się akurat taka jedna jej odmiana tam mieści ;) Ta "rozbita" na kostki ;)
Zużyłam trochę papierów brokatowanych od DCWV z serii Citrus i całkiem fajne kwiatki z materiału - stara dobra hortensja z kwiaciarni :)))


A na dodatek inny notatnik, prosty, trochę większy 15 x 15 cm, z "websterkami" :) Motyw ptasiej budki, sielskich klimatów - to jest to co lubię kiedy czas pędzi jak szalony :P


Pozdrawiam wieczorno - niedzielnie i życzę Wam spokojnego początku nowego tygodnia! :*

27 komentarze :

Willy's creations pisze...

Looks lovely!

Hugs,Willy

ILB hand made pisze...

Cudna okrągła karteczka z cudnym napisem.
PS dziś po raz pierwszy bawiłam się Kolorosferą (w końcu bo już od dawna miałam na to ochotę), produkt już gotowy niedługo prześlę.
Pozdrawiam serdecznie i też życzę miłego nadchodzącego tygodnia
i

zielonooka pisze...

komplet jest baaaaaaardzo słoneczny - cudniasty, kolorki tych papierków są świetne:)
a ten notesik z budką jest uroczy:)
pozdrawiam :*

nowalinka pisze...

Piekne rzeczy jak zwykle...oglądam i wzdycham z zachwytu :)

betty_boop pisze...

Cudowny komplet, niesamowicie zgrana całość w pięknych kolorach i zdobieniach. Przepiękne!

ZIELONA pisze...

Cytrusowy komplecik jest cudowny :D Mega letni ;)

adda, Kraków, Poland pisze...

Jesteś kopalnią pomysłów i mistrzynią ich wykonania. Uwielbiam Twoje prace!!!

Mirabeel pisze...

Ten notes to dla mnie? ;P Śliczny zestawik cytrynowy!!

Niebiesko_Oka pisze...

cytruskowy zestaw jest przecudny!!!
a notes z budką jest mega urokliwy!
nie wiem na czym oczy zawiesić :P

Jaana pisze...

Beautiful..I love the fresh colours you have used..
Jaana

lena_wz pisze...

O moja Mistrzyni Dodatków! :-) Wzdycham... ubóstwiam...

katharinka84 pisze...

Same piękności wychodzą spod Twoich rączek :D
Tradycyjne, kwaiciarniane hortensje mają swój urok :)

Brises pisze...

A ja jestem Anią, której oczy bardzo ucieszyły kolory tego szalenie pozytywnego kompletu :)

lana pisze...

to fantastyczne! very nice! takie piękne kolory! Bardzo lubię wszystkie swoje prace, które inspirują:)

Ewik pisze...

świetny zestaw! aż oczy nie mogą sie oderwać :)

alexls pisze...

TO wszsytko takie piekne! PO prostu zachwycajace! Ty potrafisz tak lekko i elegancko "scrapowac";) POzdrawiam!

Margaretka pisze...

Komplecik niebieski przepiękny, "szczęścia na okragło" rewelacja!!! No i notesik z budką przecudny:))Normalnie "obiekt" westchnień!!!

jazsutra pisze...

Thank you for coming by my blog.And your lovely comments.i love how pretty and soft your projects always turn out ;)-jaz

steph devlin pisze...

beautiful creations Karola xo

Fioletowe poddasze pisze...

Cudowne są Twoje prace! A ta budka! Powaliła mnie!

Drycha pisze...

pycha komplety :)

zielonooka pisze...

zapraszam do mnie po małą niespodziankę:)
buziole:D

Sue pisze...

These are stunning, yes so fresh and bright, you Karola my friend have done a fabulous job here again. xoxo

karolcia pisze...

Karolko, rzadko u Ciebie zostawiam komentarz, ale czytam każdy Twój wpis, oglądam i podziwiam każdą pracę i postanowiłam przyznać Ci nagrodę Kreativ Award. Będzie mi bardzo miło, jeśli przyłączysz się do zabawy- szczegóły u mnie na blogu. Ściskam mocno :-*

Ingrid pisze...

Your work is sooooo beautiful, and such a great source of inspiration. I love it!!

Nora pisze...

Your colors are so beautiful and you create the liveliest combinations. Thanks for sharing!
Hugs,
Nora

SweetCandyDreams pisze...

przepiekne notesy. Twoje prace bardzo inspiruja, az zal, ze nie mam dzis czasu, bo chetnie bym stworzyla kolejny zeszycik

LinkWithin

.