środa, 1 lipca 2009

Ogrodniczka


Zdjęcia z zabaw w ogrodzie babci czekały baaaardzo długo. Jakieś 2 lata? :))) Czekały, aż otworzę w umyśle pewną klapkę pod nazwą "soczyste kolory" i spróbuję scrapować także takie - "mocne" zdjęcia. Wcześniej zupełnie mi nie pasowały do niczego, a raczej nie miałam pomysłu na tę konkretna sesję, aż pewnego dnia pod wpływem impulsu kupiłam trochę świetnych papierów Jenni Bowlin, głównie z kolekcji Tangerine i ... zaczęłam. :) Taki malutki albumik a rodził się również bardzo długo :D Zapominałam o nim, wciąż mi czegoś brakowało, ale ostatecznie powstał - baaardzo mały, baaaardzo prosty ale za to radosny :)))


Ściskam ciepło i miłej środy życzę! :*

17 komentarze :

Кари Сол pisze...

Very beautiful album!!!!

zielonooka pisze...

album jest cudniasty!!! swietnie dopracowany jak każda Twoja praca:), przemyślany w każdym szczególe, baaardzo mi się podoba:)
pozdrawiam:*

ps już nie mogę się doczekać;D

ZIELONA pisze...

Fotki małej śliczne i albumik wyszedł piękny :D

mamajudo pisze...

przepiękne kolory! jak zawsze i jak przy każdej rzeczy, którą stworzysz, zachwycam się perfekcją w doborze barw, nastroju i drobiazgów!
jesteś niesamowita!

adda, Kraków, Poland pisze...

Wszystko zamieniasz w cud!!! Przepiękny!!!

delphinescrap59 pisze...

vraiment superbe !

rachel pisze...

co tu dużo mówić...jesteś niesamowita w tym co robisz!!:) śliczny!!:)

Mirabeel pisze...

Ale słodziak!!Śliczny albumik !

ewa pisze...

Po ciężkim dniu miło jest wpaść do Ciebie i zobaczyc tak uroczą rzecz!! uściski przesyłam

karikara pisze...

Super, ależ ta Twoja Córa będzie miała dokumentację dzieciństwa!
Pozazdrościć
buźki

Niebiesko_Oka pisze...

albumik mega pogodny i słodziakowy!
:)

Margaretka pisze...

Przecudny album,kolory extra:)

Davinie pisze...

Beautiful!

nowalinka pisze...

Świetny, uwielbiam Twoje albumy, ciesze sie, że nie boisz się kolorów, świetne zdjęcie Róży na okrasę :))

Pia pisze...

wow wow so beautiful layout

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

quel talent tu as , je ne me lasse pas de tes créations

anet pisze...

super albumik:) strasznie lubię takie połączenie kolorków:)
świetnie płotki wyglądają, nadają klimacik:)

LinkWithin

.