sobota, 11 lipca 2009

Natchnienie

Trudno powiedzieć, czy w przypadku tego scrapa spłynęło na mnie jakieś wielkie natchnienie, nawet się nad tym nie zastanawiałam, niemniej kiedy Anai poddała pod interpretację temat kolejnego wyzwania na Craftowie - Interpretownia czułam, że to hasło dla mnie.

Temat brzmiał: "Natchnienie" i wypływał z cytatu z piosenki A. Zauchy: "Bądź moim natchnieniem, że świat zmienię przeświadczeniem..." - idealnie :))
Oczywistym było, że powstanie scrap z Różą :))) jako moim uskrzydlającym natchnieniem :)
Prosto i na temat :))))
Tym razem połączyłam dwa wyzwania i LO pasuje także do Kolorosfery 11, oto efekty:



Serdecznie pozdrawiam weekendowo!! :)))

8 komentarze :

Ruth pisze...

This is gorgeous!!! I love love love these papers and have nearly finished 2 websters this week!!
Such a cute photo and love the little tape measure too.

Hugs Ruth xxx

lena_wz pisze...

Karola, jesteś Mistrzem łączenia dodatków. Piękny :-)

rachel pisze...

piękny papier....dodatki...ech...cudo!:)

Safo pisze...

Очень, очень красивая страничка, много красивых элементов! И всё так гармонично. Ирина

dorota pisze...

Jak zwykle pięknie i...delikatnie:)

Nora pisze...

This is lovely, Karola!
Love the photo ;)

Zojka72 pisze...

Piękny ;-)

Andrea pisze...

A wonderful Layout!
many greetings
Andrea

LinkWithin

.