poniedziałek, 20 lipca 2009

Na Skrzydłach...


"Ludzie bowiem to anioły bez skrzydeł, i to jest właśnie takie piękne, urodzić się bez skrzydeł i wyhodować je sobie [...]."
Jose Saramago

Hoduję więc moje skrzydła, a właściwie WYchowuję kogoś, kto nieustannie tych
skrzydeł mi dodaje - wespół z drugą istotą skrzydeł dodającą :)
A album, który dziś pokażę powstał na pięknej, wdzięcznej bazie "skrzydło anioła" prosto ze Scrapińca, a zdobiony jest papierami Webster's Pages z linii Feather Your Nest i przedstawia najświeższe, bo sprzed tygodnia - zdjęcia Róży - takie małe radosne
chwile, pełne euforii niewiadomozczego, fantastyczna jest dziecięca radość, nic jej nie krępuje...


A na dodatek jeszcze coś muzycznego ;)
- tak jakoś ni stąd ni zowąd Whitney mi się przypomniała... ;)


Pozdrawiam ciepło!! :*


20 komentarze :

bomiel pisze...

Fantastyczny!!!

alcoholinky pisze...

beautiful book!!

finnabair pisze...

100% karolowości - nie można się nie zachwycić! webster powstał dla ciebie, zdecydowanie!

damurek pisze...

Przepiękny album!

Terri Conrad pisze...

Karola,

Your design concepts are absolutely lovely and breathtaking. I am the artist who designed the WP product used in your recent designs. I hope you will visit my blog at http://www.terriconraddesigns.typepad.com to keep up to date on my other product releases.

I would like to feature your work on my blog - may I?

terri

betty_boop pisze...

Oooo Dżizasie! Prawdziwie anielski album, cudowny!

zielonooka pisze...

album jest piękny, delikatny, dziewczęcy, dziecięcy, uroczy!!! bardzo mi się podoba:)
prawdziwy Aniołek z Róży:)
:*
(mam słabość do Aniołów:))

truskawka pisze...

śliczności :)

Mirabeel pisze...

Obłędny albumik!!Wciąż mnie zaskakujesz :*

Fryne pisze...

śliczny! jaki rześki i wesoły...

Peninia pisze...

...ach jestem pod wrażeniem ! Fantastyczny :)

moniq75k pisze...

Ajjjjjjjajaj - przepiękny jest !!!

Lucy Edson pisze...

Stunning, Karola!! Love your gorgeous album!!

sowikoj pisze...

Fantastyczne jest to co tworzysz! I zdjęcia wewnątrz - wzbudzają zachwyt.
Bardzo tu "ciepło".
Pozdrawiam.

bribrie51 pisze...

Il est magnifique ce mini ! Plein de douceur, et de sensibilité ! Bravoo

Karin pisze...

Karola,

I love your work. It's very beautiful.

Karin

Nora pisze...

Karola, these are such pretty pastels together. I like the "splash" of hot pink - but the photos are the best!!!
Hugs,
Nora

Sylvie pisze...

M*A*G*N*I*F*I*Q*U*E
j'adoore
bravo
bizous vivi

cyga pisze...

zachwycający, widać, że córka i scrapbooking to Twoje miłości

Drycha pisze...

pięknie potworzyłaś podczas mojej blogowej nieobecności :)

LinkWithin

.