czwartek, 16 lipca 2009

In your eyes


Taki tytuł nosi scrap, który powstał jakiś czas temu. Te cudne oczyska, zawsze zdziwione, zawsze pełne miłości - zasługiwały na specjalną oprawę :)))
W journalingu kawałek Petera Gabriela o tym samym tytule, ukłon w stronę Supertaty, który jest jego wielkim fanem :) A ja jestem wielką fanką Webster's Pages i z tych papierów powstał scrap, a konkretnie Secret Garden z kolekcji Reflections of Nature, który
można zakupić wreszcie w Polsce, a konkretnie w scrap.com.pl :)
A oto efekt:


Uroczy dodatek - szydełkowe kwiatki, za które dziękuję Reni :*

A tu już zupełnie zwykłe dodatki - zabawa w warstwowanie - proste, a ile radości ;)



Ponieważ dostaję bardzo dużo zapytań o efekt, sposób na obróbkę, edycję zdjęć, tak, aby uzyskać tzw. "sprane zdjęcia", czyli bardzo rozjaśnione, wykontrastowane i "z takim magicznym klimatem" spieszę z odpowiedzią, że odkąd pierwszy raz użyłam efektu "High Key" - zakochałam się w nim bez pamięci i przećwiczyłam mnóstwo różnych opcji tegoż, oraz - jak widać stosuję do prawie wszystkich scrapowanych zdjęć. Polecam zatem przegląd wyszukiwarki pod kątem hasła "high key effect" i znalezienie odpowiedniego dla siebie tutoriala.
Polecam tutoriale, ponieważ jestem laikiem fotograficznym, ale dziewczętom, które parają się fotografią te efekty napewno nie są obce, tym bardziej, że podobno prawdziwy "high key" uzyskuje się z pozycji aparatu, a nie obróbki gotowego zdjęcia. Nie dyskutuję na ten temat - ale efekt do zabawy zdjęciami jak najbardziej polecam i zgadzam się - jest w nich "coś" absolutnie magicznego. :)

Uściski czwartkowe ślę! :*


6 komentarze :

Zojka72 pisze...

To jeden z moich ulubionych Twoich scrapów, jest piękny!

- Renia - pisze...

Cudo! Wiedziałam, że pięknie dodasz dodatki do papieru, który i tak jest już bardzo bogaty.

Podziwiam i zachwycam się za każdym razem.

A z kwiatkami to polecam się na przyszłość :D

:*

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

j'adoore , ta page est vraiment magnifique, pleine de douceur, de tendresse et pleine de finesse
bravo

betty_boop pisze...

Piękne oczka Karolu, całkiem po mamusi :)

Nora pisze...

It's beautiful Karola!
Your LOs always come together perfectly... And I love your colors ;)

rafija pisze...

uwielbiam te kolory
no i zdjecie- coz za oczy ;)

LinkWithin

.