sobota, 18 lipca 2009

Enjoy!

W ten weekend mam raczej "enjoy the silence", bo reszta rodzinki raduje się daleko ode mnie, całkiem innymi rzeczami aniżeli pakowanie, pakowanie i niekiedy jeszcze pakowanie. W przerwach w ogarnianiu chaosu łapię klej i nożyczki do spółki z papierem i daję upust żądzy scrapowania. To już prawie ostatnie podrygi przed wyjazdem, takie prawie, przed - przed ostatnie i korzystam z każdej wolnej chwili aby jeszcze coś wykleić, coś pociąć, odciągnąć myśli od prozaicznego zalepiania taśmą pudełek z tzw. dobytkiem. Tak - cisza była mi bardzo potrzebna :)
A na dodatek mojego "bla bla bla" - Lo z Różą skaczącą przez kałuże - w zupełnie innym klimacie niż poprzedni scrap kałużowy :))) Wykorzystałam tutaj papiery Webster's Pages z linii Reflections of Nature, oraz do stworzenia napisów - stemple ISC: z kompletu Collage of Leaves.

Enjoy!


Wybaczcie, że mało mnie na gg i skrzynce mailowej i blogach i w wielu innych miejscach, ale mam nadzieję nadrobić zaległości "towarzyskie" już niebawem, a ta przerwa jest i konieczna i potrzebna - czasem każdemu :))) Uściski weekendowe! :*


11 komentarze :

Peninia pisze...

śliczne :)pozdrawiam wakacyjnie!

Katarina pisze...

Kocham twoj styl! Piekny layout.

zielonooka pisze...

świetny scrap!:)
ściskam:D
no i uśmiechnij się :), wszystko niebawem wróci do normy:))

k_maja pisze...

pojęcia nie mam, jak Ty to robisz... Wpatruję się i wpatruję, ale i tak nie dojdę, gdzie się kończy wzór z papieru, a gdzie zaczyna Karola ;) To chyba trzeba zmacać...
:*

Joanne (jojot) pisze...

beautiful work....gorgeous

ewa pisze...

Karola-śliczny scrap!.Pozdrawiam serdecnzie!!

a.batory pisze...

jeszcze ciągle mnie dziwi to że kawałki papieru mogą wzruszać

płakać mi się chce jak widze TO

jesteś NIESAMOWITA w tym co robisz!
:*

betty_boop pisze...

Pięknie jak zawsze :)
Ja narazie macam te piekne papiery..., jakoś nie mam sumienia ich pokroić ;)

finnabair pisze...

jest przepiękny. Tylko tyle z siebie wyduszę.

Linda pisze...

What a beutiful LO! WOW

ILB hand made pisze...

Ten scrap to niesamowite cudo! Mistrzyni warstw! A papierki firmy Websters Pages są urocze szkoda, że u nas dostępne w niewielkiej ilości (z tego co wiem)
Pozdrawiam
Izabela

LinkWithin

.