czwartek, 25 czerwca 2009

A róża była...


...czerwona! :D
Ponieważ mam o czym myśleć ostatnimi czasy i warto się czasem z tym myśleniem wyłączyć - nadrabiam zaległości scrapowe - domowe. Tak mi tego brakowało, czas przystopować odrobinę pracowo, a to jest chyba dobry moment :)
Wybaczcie więc, że zasypię Was scrapami, które ostatnio traktowałam po macoszemu, ponieważ notesy i kartki "padły mi na mózg" :D Notesy też będą, nie ma zmiłuj, ale tymczasem powyżywam się inaczej;
Scrap okrągły, taka nowość, choć ogólnie rzecz biorąc żadna to nowość, na świecie stworzono takowych tysiące, spróbowałam i ja :) - bardzo spodobała mi się ta forma, w zasadzie bardzo lubię każde "inne" formy/kształty scrapów, albumów, kartek itp., ale to już nie nowina :))
Dziś okrąglak z czerwoną różą, zdecydowanie jeden z najszybciej stworzonych scrapów, papiery DCWV z kolekcji Garden Party, z odrobiną przypadkowo dobranych ozdobników i farbki 3d.




A najśmieszniejsze jest to, że mam jeszcze coś do pokazania, ale może już wieczorem? :)

Uściski i promyki słońca ślę i dziękuję za odwiedziny!


13 komentarze :

Jowita pisze...

Przecudny scrapik - bajeczne kolorki

zielonooka pisze...

piękny!:)

Kamilcia pisze...

piękny jak zawsze i zdjęcie piękne :)

ewa pisze...

Karola-jak zawsze uroczo i wszystko takie dopracowane!! pozdrawiam serdecznie !!

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

superbe cette page aux couleurs toutes douces
bravo

Rydia pisze...

Piękny i uroczy :)

Nadezhdinka pisze...

очень красиво!!! нежно, по-женски, восхитительно!!!

Eyovine pisze...

Hi! it´s my first visit in here... but I will come back!!
So many gorgeous layouts!!

// Maja

anai pisze...

zestawienie kolorystyczne, które bardzo mi się z Tobą kojarzy.
100% Karoli w scrapie :D

Agata pisze...

Chylę czoła do samej ziemi. Piękny projekt i wykonanie. Zebym to ja tak potrafiła.
Pozdrawiam
agata

Agata pisze...

Chylę czola. Piekny projekt i wykonanie.
Pozdrawiam
agata

karikara pisze...

Piękny, taki kobietkowy:)

anna65 pisze...

Mówisz ,że najszybszy ? A jak zwykle piękny

LinkWithin

.