czwartek, 4 czerwca 2009

Odrobina bieli :)

Tak się złożyło, że jakiś czas temu miałam na tapecie kilka prac z różną dawką bieli, dużą i śladową, w przeróżnych jej odcieniach, w przedziwnych połączeniach z innymi kolorami, na różne okazje; spróbowałam zebrać te prace dziś w jeden post i bez zbędnych wywodów - zapraszam:

Sielsko - łączkowe ptaki w komplecie:

Kartka na Dzień Taty:



Kartka Komunijna:


Komplet "małżeński" :) 1 notes dla żony, 2 dla męża:


Wydaje mi się , że jeszcze dziś tu wrócę :D Pozdrawiam, miłego dnia! :)

13 komentarze :

Kayla pisze...

Suuuper, najbardziej mi się podobają te ostatnie, które były jeszcze "w formie arkusza", kiedy się widziałysmy :D

mamajudo pisze...

o rety rety! szczególnie notesy małżeńskie mnie powaliły oraz kartka dla taty! boskie!

brydzia58 pisze...

notesy małżeńskie są ...zachwycające, nie pamiętam kiedy coś tak mnie urzekło :)

SVIT pisze...

Karola, I really like everything you have made! Such an inspiration for me! Thank you!

bomiel pisze...

wszystkie piękne,a najbardziej ptaszkowe mi się podobają!!!

Тоска зеленая pisze...

Потрясающе!!!! Слов нет!!!

perelka111 pisze...

ale sliczne!
zwłaszcza komplecik notesów dla małzonków

anai pisze...

heh jak ja lubię te Twoje kompleciki...
zawsze czyściutko, świeżo i magicznie :) naprawdę podziwiam :)

chwilka13 pisze...

komplecik małżeński jest przeuroczym i fajnym pomysłem

scrap-mouset.over_blog.com pisze...

Karola,
It's so very beautiful.....
Caroline

Kamilcia pisze...

Karolciu, jak pięknie Bożenkowe guziki wkomponowałaś :) już się nie mogę doczekać, kiedy Cie wyściskam !!!

zielonooka pisze...

wszystkie prace są świetne, najbardziej jednak podoba mi się komplet małżeński i kartka dla taty
pozdrawiam:*

Lamarta pisze...

Moi faworyci to ptaszkowa kartka i małżeński komplet:)

LinkWithin

.