sobota, 13 czerwca 2009

Obowiązki i przyjemności

Świetnie, kiedy można połączyć jedno z drugim :) Czasem się udaje, aczkolwiek nie oznacza to, że obowiązki wobec przeróżnych DT wypełniam bardzo regularnie :) Staram się, a dodatkowo nikt nic nie narzuca i to jest cudowne. Jednym z takich obowiązków/przyjemności jest projektowanie dla ISC - Innovative Stamps Creations, a dziś mam do pokazania zestaw jaki stworzyłam z pomocą tychże stempli:

Zestaw to : notatnik, kartka okolicznościowa i akrylowa zawieszka:

Materiałoznawczo: karton Canson, okrągła baza akrylowa od Nasze Hobby, stempel - tło: ISC Background Series: Wood Grain, , róże od CraftShop.pl, dziurkacze: Martha Stewart i Fiskars.
Brystol Cansona ostemplowałam świetnym "tłowym" stemplem odbijającym piękny drewniany obrazek, stemplowałam farbą akrylową, dzięki czemu wzór odbił się niedokładnie dodając pewnego smaczku :) Papierowe róże potraktowałam mgiełką Glimmer Mist, oraz opaliłam dodatkowo brzegi płatków nagrzewnicą do embossingu :) nastemplowane napisy podkleiłam kostkami 3d, dodałam satynowe wstążki , sznurek, odrobinę kropek z farbki 3d i ... to chyba tyle ;)
------------------------------------------------------------------------------------
Dodatkowo mam do pokazania Lo stworzony na wyzwanie dziewczyn z Craftowa - Interpretownia :) W tej edycji "interpretowałyśmy" hasło "Początek" :) miałam problem z pomysłem na zdjęcie, ale ostatecznie Lo przedstawia Jagodę - córkę Zosi, podczas przedszkolnego balu, na którym była prawdziwą gwiazdą :) I takie właśnie początki kariery chciałam zilustrować :D Kwiaty, motyle i mała dziewczynka :D


Miłej soboty życzę! :)

5 komentarze :

Jowita pisze...

Sliczny zestaw - Ty ze wszystkiego stworzysz dzielo, a scrap rewelacyjny

Mirabeel pisze...

Super prace!! Jagoda na scrapie jak mała księżniczka!

- Renia - pisze...

REWELACJA!!!

truskawka pisze...

komplet jest rewelacyjny i taki z charakterkiem ;)

Fioletowe poddasze pisze...

Cudownie tworzysz. Napatrzeć się nie można :)

LinkWithin

.