piątek, 5 czerwca 2009

Lustro i Wieża

"Po drugiej stronie lustra" - to temat wędrownika z Noworocznej Wymiany, którego właścicielką jest Ania z Poddasza. Dość długo trwało zanim pomysł na interpretację doczekał się realizacji, chyba przerastają mnie górnolotne tematy wędrowników w okresie kiedy borykam się z całkiem realną codziennością i jestem więcej niż zabiegana ;) Ale jakem romantyczka, coś tam udaje mi się wyskrobać czasem, nawet kiedy nie ma weny na poetyckie uniesienia, wpis wreszcie jest i wygląda tak:


Miało być wcześniej, ale dopiero dotarłam na dłużej do kompa ----> na przygrywkę dziś coś bardzo sentymentalnego, z okazji 20 rocznicy Wyborów 4 czerwca 1989 roku - z dedykacją dla dzieci PRL-u.
Dlaczego "Wieża..."? Przecież wiecie...:



A na Placu Teatralnym był dziś wieczorem wspaniały koncert:



Wprawdzie oglądaliśmy go w TV, na "żywo", ale i tak przeżycia fantastyczne i łezka się kręciła w oku... :)

Tak się sentymentalnie zrobiło, refleksyjnie, ale nic to, jutro jest nowy dzień, lecz pewnie już tu nie zajrzę do niedzieli, natomiast pojutrze, w sobotę... oj... będzie się działo! Będzie ZLOT!

Zatem... do zobaczenia w sobotę! Na żywo! :*

13 komentarze :

Filka pisze...

:))))

ulkasan pisze...

śliczy wpisik!!

Mucia pisze...

Wpis do albumu przepiękny!!! Ten kwiat i robal na nim.. Łaaaał.. :D

Drycha pisze...

było, działo się :D

wpis... czy ty zrobiłaś kiedyś coś nie-fajnego? O.o

Fryne pisze...

przepiękny wpis!!!

k_maja pisze...

o rety......

słów mi brak na te Twoje Karolowe cudeńka :)))

Ania z poddasza pisze...

umarłam ze szczęścia jak go zobaczyłam!!! proszę jutro go zabrać do macania!!

alcoholinky pisze...

stunning!

paperina pisze...

Nie ma weny mówisz!!!
Zamurowana siedzę i gapię się jak sroka w gnat.
Nie ma weny mówisz!!!
Każdy szczegół rewelacyjny.
Nie ma weny mówisz!!!
Jest w tym lekkość ,klimat,czar.
Nie ma weny mówisz....?????

Carina pisze...

Wonderful album :)
You use so many wonderful colors on your projects...

Wish you a wonderful weekend.

Carina

betty_boop pisze...

Fantastyczny wpis! W każdym calu boski!

Michelle pisze...

Wpis piękny, a jeszcze cudowniejszy pokaz na zlocie! Wielkie dzięki za inspiracje i seredczne pozdrowienia :)

sylviehavre pisze...

waouwwww c'est M*A*G*N*I*F*I*Q*U*E
biz sylviehavre

LinkWithin

.