czwartek, 25 czerwca 2009

Hop Hooop!


Hop przez kałuże!
To już ... przedostatni scrap z tej jakże produktywnej serii, bardzo rzadko zdarza mi się taki trans, w związku z czym skorzystałam i powstał kolejny scrap z Różą, tym razem przeskakującą kałuże, po gwałtownym ciepłym deszczu, kiedy brak kaloszy nie był przeszkodą, a radości nie było końca; być może zdjęcie dla postronnego obserwatora nie jest dość oczywiste, ale dla nas i owszem i to jest istotne, a Wam zaręczam, że tam są kałuże :)) , a może, kiedyś powstanie także jakiś mały album z tej serii zdjęć...
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny! :*

No to.. HOP:


Pozdrawiam i do następnego! :)

20 komentarze :

Painter pisze...

Super!I really love it!

rachel pisze...

śliczności...a kałuże zawsze są super!!:)

rudlis pisze...

Brak słów, brak słów :)))
Każdy drobiazg, detal pięknie dopracowany...jak zawsze u Ciebie :)

piekielna_owca pisze...

swietny optymistyczny i taki energetyczny :)

Mekinking pisze...

fantastyczne! takie 'żywe' ;)

Teodorowy zakątek ...... pisze...

super
kolory
detale
optymizm bije z tego scrapa

Nulka pisze...

baaaardzo radosny
baaaardzo kororowy
baaaardzo misię podoba
:)

Nulka pisze...

baaaardzo radosny
baaaardzo kororowy
baaaardzo misię podoba
:)

Filka pisze...

czad !!!!
szalejesz miła moja no szalejesz :]

Brises pisze...

A ładnie to tak? Chwilkę człowiek nie zagląda, a tu już tyle arcydzieł powstaje. Przepięknie scrapujesz, Karolu.

Lean pisze...

Hello i visit your blog nice things you made.Hop hooop is lovely.
greetings,Leam

k_maja pisze...

świetny!!!! Ilość szczegółów i szczególików przyprawia o zachwytowy zawrót głowy :)

anna65 pisze...

Sama radość w tej pracy.
Chciałbym się zarazić optymizmem Twoich prac :)
A kałuży nie omijałam tylko w nie wskakiwałam :)

¤*¤Marinette¤*¤ pisze...

oh la la mon dieu que ta page est belle, j'adore, tous ces détails wow, vraiment magnifique
bravo

Kayla pisze...

Super praca! Jak zwykle przepięknie wymyslona i zrealizowana. Swoja droga - szczesciara z Ciebie, ze Ci dziecko przeskakuje przez kałuze. Moje wskakuje do srodka...

gooseberry pisze...

cieplutkie kolorki i taaaki pozytywny wyszedł ;)
bardzo mi się podoba! super wyszło!

betty_boop pisze...

Cudowny scrap! Słoneczny, radosny, pozytywny i cudownie ozdobiony. Fantastyczna praca, jestem zachwycona!

Margaretka pisze...

Piękny scrap, skoki przez kałuże to chyba jedyne pozytywne skutki deszczu :))

qlkowa pisze...

Świetny!
Wszystko mi się tu podoba, nawet różyczki;)

Nulka pisze...

kochana no to zapraszam :) http://art-piaskownica.blogspot.com/2009/09/scraplift-9-made-in-poland.html

LinkWithin

.